Jump to content
0
boniu

[ALL B5] Co myslicie o takim gazie

Ktory zestaw  

  1. 1. Ktory zestaw

    • pierwszy
      0
    • Drugi


Recommended Posts

Witam mysle nad zalozeniem gazu,gazownik mi zaproponowal cos takiego on na tym jezdzi w b7 1.8T co o tym myslicie??

Sterownik: STAG-4

Reduktor: MAGICJET 250KM

Wtryskiwacze: VALTEK 3Ohm

Butla: 65L

Wielozawór: Tomasetto

Zawór tankowania: Tomasetto

lub

Stag300+

Wtryski MagicJet

Reduktor KME GOLD, EG200, Scorpion GT

Miedz 8

Share this post


Link to post
Share on other sites

smigam na takim zestawie tylko na wtryskach Magic Jet pojedyńczych od sierpnia i moge polecic w 100000 % :)

butla w bagaju mam rozumieć ? czemu nie w kole?


Było czerwone 1.8 Turbo Quattro lecz zajeb*li, było czarne 1.9 TDi, vectra C GTS 3.2 V6 ...czas leci do przodu, niestety ciągle pod górke... a teraz Laguna 3 2.0 T :D:D 

Share this post


Link to post
Share on other sites

masakra... ja mam 53 l i wchodzi 42 i jest prawie równo z podłogą... także to 63 l nie wiem jak tam wejdzie...

PS. twoja furka była jakiś miech temu u GTO ;>?


Było czerwone 1.8 Turbo Quattro lecz zajeb*li, było czarne 1.9 TDi, vectra C GTS 3.2 V6 ...czas leci do przodu, niestety ciągle pod górke... a teraz Laguna 3 2.0 T :D:D 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Po 1 nie ma Staga 4+ jest tylko 4, przy turbo trzeba troche lepszej elektroniki szczególnie jezeli chciałbys MJ bo trzeba robic dodatkowe korekty po temp zeby na zimnym nie przylewały MJ, oraz przydatna jest korekta po obrotach. Parownik Magic3 jest dobry ale jezeli trafisz na te z poczatku produkcji ( mało prawdopodone) to czasem maja problemy z niesczelnoscią. Przy reduktorze M3 lepiej ustawiac temp przełaczania w okolicach 35-40 stopni bedzie zabezpieczenie przed przymrozeniem i puszczaniem gazu w układ chłodzenia.

Share this post


Link to post
Share on other sites

wojtek a stag 300-4 plus co to jest wogole ?? bo tego nie kumam ;/

jest Stag 4

Stag 300+

Stag 300+ ma obsługe powyżej 4 wtrysków i jakiejś tam elektroniki które przy naszych ubogich w czujniki AEB jest zbędne..


Było czerwone 1.8 Turbo Quattro lecz zajeb*li, było czarne 1.9 TDi, vectra C GTS 3.2 V6 ...czas leci do przodu, niestety ciągle pod górke... a teraz Laguna 3 2.0 T :D:D 

Share this post


Link to post
Share on other sites

stag 300, reduktor Zawoli, wielozawór Tomasetto, zawór tankowania Tomasetto, zawór gazowy Lovato, wtryski Valtek, butla 51l

jeżdżę na tym trzeci rok i jest :good:


Audi B3 1.8

Seat Toledo II 1.6 SR

A4 B5 Sedan 2.6 V6

A6 C5 Avant 4.2 V8

A6 C4 Sedan 2.6 V6

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zavoli nie do TURBO poza tym to dobry parownik.

Dlaczego Zavoli nie do turbo? Mam na myśli Zavoli Zeta S do 250KM


<font size=5><span><strong class='bbc'>GRUNT TO PODSTAWA</strong></span></font>

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
0

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...