Skocz do zawartości

Mariot

Pasjonat
  • Postów

    106
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O Mariot

Informacje

  • Imię
    Mariusz
  • Miasto
    NGI

Auto

  • Model
    A6 C5
  • Nadwozie
    Avant
  • Rok produkcji
    2003
  • Silnik
    2.7 V6 BiTurbo
  • Kod silnika
    BES
  • Napęd
    quattro
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    PB+LPG

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia Mariot

0

Reputacja

  1. Mariot

    Audi S4 B5 tuzo

    Fajny silnik:) powodzenia w modzeniu
  2. To nie jest gold GT tylko zwykły gold... apropo montażu wtryskiwaczy.... ktoś wywiercił otwor w kolektorze i przymocował listwe wtryskiwaczy do niego??
  3. Czujnik położenia wału do zmiany.
  4. Mariot

    KME GOLD Jaki wybrać ?

    A najlepiej to bierz GOLDA GT.
  5. Mariot

    Virtual Tuning

    tutaj w oryginalnym kolorze podgląd
  6. Na trzeźwo było oglądane i się podobał Wczoraj byłem na "Bogowie" i potwierdzam, jeden z najlepszych polskich filmów jakie oglądałem 9/10! Film wciąga i nie wiem nawet kiedy zleciały te 2h. +1
  7. skoro "świeży" jest to nie bedzie problemu z rozdzieleniem...
  8. Nie ma tam żadnych plomb czy podobnych rzeczy. Chyba ze sprzedający swoją naklejkę nakleił.
  9. Głównie chodzi o czas. Jednak traci sie na reklamację pare dni...
  10. ja bym dmuchnął sprężarką właśnie, jak zle to sam bym go rozebrał zobaczył co jest nie tak. Budowa golda jest prosta jak cep.
  11. jak bedą opory to znaczy ze cos jest z nim nie tak.
  12. tak wodny króciec ma być normalny przedmuch
  13. wczesniej zdejmij węże wodne i dmuchnij sprężarką w któryś z króćców wodnych
  14. Dla świętego spokoju sprawdzić trzeba by jeszcze drożność strony wodnej reduktora, być może jakaś wada jest w samym reduktorze.
  15. pod przepustnicą od strony pasazera czteropinowy
×
×
  • Dodaj nową pozycję...