-
Postów
106 -
Dołączył
-
Ostatnia wizyta
O Mariot
Informacje
-
Imię
Mariusz
-
Miasto
NGI
Auto
-
Model
A6 C5
-
Nadwozie
Avant
-
Rok produkcji
2003
-
Silnik
2.7 V6 BiTurbo
-
Kod silnika
BES
-
Napęd
quattro
-
Skrzynia
Manual
-
Paliwo
PB+LPG
Ostatnie wizyty
Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.
Osiągnięcia Mariot
0
Reputacja
-
Fajny silnik:) powodzenia w modzeniu
-
To nie jest gold GT tylko zwykły gold... apropo montażu wtryskiwaczy.... ktoś wywiercił otwor w kolektorze i przymocował listwe wtryskiwaczy do niego??
-
Czujnik położenia wału do zmiany.
-
A najlepiej to bierz GOLDA GT.
-
tutaj w oryginalnym kolorze podgląd
-
Ciekawe filmy warte obejrzenia
Mariot odpowiedział(a) na Reggi temat w Sport, Hobby, Rozrywka, Relaks
Na trzeźwo było oglądane i się podobał Wczoraj byłem na "Bogowie" i potwierdzam, jeden z najlepszych polskich filmów jakie oglądałem 9/10! Film wciąga i nie wiem nawet kiedy zleciały te 2h. +1 -
skoro "świeży" jest to nie bedzie problemu z rozdzieleniem...
-
Nie ma tam żadnych plomb czy podobnych rzeczy. Chyba ze sprzedający swoją naklejkę nakleił.
-
Głównie chodzi o czas. Jednak traci sie na reklamację pare dni...
-
ja bym dmuchnął sprężarką właśnie, jak zle to sam bym go rozebrał zobaczył co jest nie tak. Budowa golda jest prosta jak cep.
-
jak bedą opory to znaczy ze cos jest z nim nie tak.
-
tak wodny króciec ma być normalny przedmuch
-
wczesniej zdejmij węże wodne i dmuchnij sprężarką w któryś z króćców wodnych
-
Dla świętego spokoju sprawdzić trzeba by jeszcze drożność strony wodnej reduktora, być może jakaś wada jest w samym reduktorze.
-
pod przepustnicą od strony pasazera czteropinowy