oca69 0 #1 Napisano 5 Listopad 2014 Witam . Jestem po swapie silnika . Założony nowy rozrząd i pompa wody . Teraz mój problem polega na tym , że podczas dłuższej jazdy trasa około 140 km/h po jakimś czasie przełącza na pb . Zjechałem z trasy podniosłem maske i okazało sie że reduktor jest zimny uwaga w połowie . Reduktor KME Gold . Jeden wąż od gazu jest gorący zaś drugi idący do drugiej głowicy zimny jak lód . Po chwili pracy silnika na postoju reduktor robi sie gorący cały , pózniej podczas dalszej jazdy zaczyna się znowu to samo Co to może być ? Spotkał się ktoś z czymś takim ? Z góry dziękuje 0 Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
marzol 0 #2 Napisano 10 Listopad 2014 Jak masz wpięty reduktor? Może jest na dużym obiegu? Prawidłowo powinien być wpięty w węże idące do nagrzewnicy. 0 Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
_quattro_ 2 #3 Napisano 10 Listopad 2014 Podstawowe pytanie - gdzie masz zamontowany reduktor? Nie czasem pod zderzakiem? 0 Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
marzol 0 #4 Napisano 10 Listopad 2014 Ja mam pod zderzakiem i reduktor zawsze jest dogrzany. 0 Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
_quattro_ 2 #5 Napisano 10 Listopad 2014 Ja mam pod zderzakiem i reduktor zawsze jest dogrzany. Jaki reduktor? 0 Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
marzol 0 #6 Napisano 10 Listopad 2014 Versus 0 Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
_quattro_ 2 #7 Napisano 10 Listopad 2014 (edytowane) Sam mam KME gold niestety dopiero po montażu doczytałem opinie, że ten reduktor nie wyrabia termicznie przy dłuższej jeździe co mnie też spotkało już niestety. Po podpięciu kompa i rozpędzeniu auta do 160 temperatura momentalnie spadła z 60 na 30 stopni Ponoć taki urok tego modelu, jedyne co pomaga to osłonięcie go przed nadmuchem powietrza. Edytowane 10 Listopad 2014 przez _quattro_ 0 Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
karolas123321 0 #8 Napisano 10 Listopad 2014 http://lpg-forum.pl/gold-przerobka-na-golda-z-termika-silvera-t6192-30.html 0 Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość cwiara #9 Napisano 10 Listopad 2014 Reduktor jest wpięty dobrze, ja mu zmieniałem. Miał jakis zawoli wczesniej teraz jest kme gold. Umieszczony jest od strony kierowcy na górze. Stary też był w tym miejscu 0 Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
koziol1172 1 #10 Napisano 11 Listopad 2014 pod nagrzewnicę czy pod chłodniczkę oleju??? szeregowo czy równolegle???? 0 Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
marzol 0 #11 Napisano 11 Listopad 2014 Równolegle pod nagrzewnicę 0 Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
majkel_majki 4 #12 Napisano 11 Listopad 2014 KME Gold ma słabą termikę i z tym jest trudno walczyć. Jeżeli ten zavoli to był zeta s/n to zrobiliście kiepski ruch z zamianą na golda. 0 Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość cwiara #13 Napisano 11 Listopad 2014 Równolegle pod nagrzewnicę Dokladnie tak jest podlaczone. KME Gold ma słabą termikę i z tym jest trudno walczyć. Jeżeli ten zavoli to był zeta s/n to zrobiliście kiepski ruch z zamianą na golda. Wg mnie to nie jest wina reduktora. Montuje instalki KME od 8 lat i problemow nie bylo z reduktorami. W poprzednim swoim aucie omega bfl 3.0 tez mialem Gołda i jeszcze zamontowanego na dole za zderzakiem i nie bylo mowy o tym ze reduktor tracił temperaturę. 0 Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
oca69 0 #14 Napisano 11 Listopad 2014 Nie mam już pojęcia co to może być Sam mam KME gold niestety dopiero po montażu doczytałem opinie, że ten reduktor nie wyrabia termicznie przy dłuższej jeździe co mnie też spotkało już niestety. Po podpięciu kompa i rozpędzeniu auta do 160 temperatura momentalnie spadła z 60 na 30 stopni Ponoć taki urok tego modelu, jedyne co pomaga to osłonięcie go przed nadmuchem powietrza. Jest osłonięty od jakiegoś czasu i dalej to samo. 0 Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
karolas123321 0 #15 Napisano 11 Listopad 2014 Pompa wody może siadać. 0 Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
_quattro_ 2 #16 Napisano 11 Listopad 2014 (edytowane) Pompa wody może siadać. Myślę, że zauważyłby wzrost temperatury. Karol jeśli piszesz, że osłonięty a nie pomaga sprawdziłbym sam czujnik temeperatury na reduktorze Edytowane 11 Listopad 2014 przez _quattro_ 0 Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość cwiara #17 Napisano 11 Listopad 2014 Pompa wody może siadać. Myślę, że zauważyłby wzrost temperatury. Karol jeśli piszesz, że osłonięty a nie pomaga sprawdziłbym sam czujnik temeperatury na reduktorze Nowy ale kurde nie pamietam czy zmienilem typ czujnika w ecu 0 Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
oca69 0 #18 Napisano 11 Listopad 2014 Pompa wody może siadać.Pompa wody nowa wraz z rozrzadem . Auto miesiąc po swapie z 2.4 . Czujnik temp. w reduktorze też nowy . Karolas druga sprawa jak pompa siada nie da sie nie zauważyć , termostat również . Zejde zaraz do auta pokaże jak jest założony reduktor i jak jest chwilowo osłonięty Pompa wody może siadać. Myślę, że zauważyłby wzrost temperatury. Karol jeśli piszesz, że osłonięty a nie pomaga sprawdziłbym sam czujnik temeperatury na reduktorze 0 Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
karolas123321 0 #19 Napisano 11 Listopad 2014 Ja bym na probe przepisał rownolegle do wymiennika. Kilka razy tak robilem i zawsze się sprawdzalo. Jeśli juz nic nie pomoże. 0 Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
oca69 0 #20 Napisano 11 Listopad 2014 Więc reduktor siedzi tak Sprawa wygląda tak że reduktor nie robi sie cały zimny tylko w połowie Ten wąż jest gorący cały czas Zaś ten robi się zimny jak lód Auto jak chwile postoi na wolnych obrotach reduktor oraz drugi wąż robią się gorące . Narazie jest osłonięty prowizorycznie Od czasu zakrycia nie było problemu , lecz nie było trasy ze stałą prędkością . Dzisiaj trafi się trasa więc napisze czy dalej lipa . 0 Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
edekxp 5 #21 Napisano 11 Listopad 2014 (edytowane) Reduktor źle zamontowany Montuje się "bokiem" a nie "przodem", "tyłem" Oczywiście z temperaturą może nie mieć nic wspólnego, bardziej z ciśnieniem Ta trytytka też nie fachowo zaciśnięta - przez uszczelkę Edytowane 11 Listopad 2014 przez edekxp 0 Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
oca69 0 #22 Napisano 11 Listopad 2014 Reduktor źle zamontowany Montuje się "bokiem" a nie "przodem", "tyłem" Oczywiście z temperaturą może nie mieć nic wspólnego, bardziej z ciśnieniem Ciśnienie ma książkowe 0 Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość cwiara #23 Napisano 11 Listopad 2014 Reduktor źle zamontowany Montuje się "bokiem" a nie "przodem", "tyłem" Oczywiście z temperaturą może nie mieć nic wspólnego, bardziej z ciśnieniem Ta trytytka też nie fachowo zaciśnięta - przez uszczelkę W instalacjach 2 generacji ma znaczenie jak sie montuje reduktor (tylko wzdłużnie) , w 4 generacji nie ma znaczenia. 0 Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
edekxp 5 #24 Napisano 11 Listopad 2014 (edytowane) Mimo wszystko polecam obrócić o 90 stopni. Nie pamiętam z której strony w nim jest płaszcz wodny, być może właśnie że skierowany do przodu auta, czyli pod wiatr w 4 generacji nie ma znaczenia. Przeważnie montują właśnie wzdłużnie.Sprawdzałem u kolegi były różnice ciśnienia, obróciliśmy reduktor i pomogło. Może nie na 100% ale dużo się poprawiło.Oczywiście sekwencja Edytowane 11 Listopad 2014 przez edekxp 0 Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość cwiara #25 Napisano 11 Listopad 2014 Montuje sie wzdłużnie oczywiscie jak jest miejsce. Poprzedni reduktor byl o wiele mniejszy A płaszcz wodny jest wlasnie od strony kabiny 0 Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
_quattro_ 2 #26 Napisano 11 Listopad 2014 To osłonięcie.... do tego sa specjalne otuliny. Reduktor jest blisko grila więc wieje na niego zimne powietrze nie dziw, że się schładza 0 Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
oca69 0 #27 Napisano 11 Listopad 2014 To osłonięcie.... do tego sa specjalne otuliny. Reduktor jest blisko grila więc wieje na niego zimne powietrze nie dziw, że się schładzaProwizorka puki co Miał byś jakiś link gdzie to dostanę? 0 Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
_quattro_ 2 #28 Napisano 11 Listopad 2014 Castorama 0 Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
oca69 0 #29 Napisano 11 Listopad 2014 0 Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
koziol1172 1 #30 Napisano 11 Listopad 2014 obróć ten reduktor tak by węże od wody były u góry, przetestowane że z wężami od dołu bywało gorzej.....tak jakby się zapowietrzał.... a położenie tak naprawdę nie robi różnicy jak mówią przedmówcy, wzdłuż, wszerz, stojąco, leżąco. u mnie Np leży pod zbiorniczkiem wyrównawczym 0 Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach