Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Podczas jazdy schładza reduktor


oca69

Rekomendowane odpowiedzi

Reduktor robi się zimny od strony przewodu miedzianego gazu.

I pewnie ten wąż najbliżej zasilania gazu.

Gaz nie zdąży się zagrzać bo ma krótszą drogę niż drugi wąż.

Zasil auto z tego drugiego węża a ten zaślep, moim zdaniem pomoże

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Reduktor robi się zimny od strony przewodu miedzianego gazu.

I pewnie ten wąż najbliżej zasilania gazu.

Gaz nie zdąży się zagrzać bo ma krótszą drogę niż drugi wąż.

Zasil auto z tego drugiego węża a ten zaślep, moim zdaniem pomoże

Tutaj jest problem bo właśnie ten drugi co ma dalej jest zimny :kwasny:

Co do zasilenia z jednego węża troche to wygląda jak klejenie plastra . Nie po to go kupiłem żeby mieć dwa wyjscia gazu aby teraz korzystać z jednego :wink:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

oba wyjscia gazu maja taka sama droge grzania w srodku... znam budowe golda.

Ja proponuje na probe inne rozwiazanie... zacisnij troche waze ktore ida do nagrzewnicy ... zobacz czy pomoze. bedziemy mieli troche janosc czy przeplyw wody przez redukktor normalnie jest za maly czy faktycznie reduktor nie ogarnia 193KM termicznie.

przy polaczeniu rownoleglym, takim jak u Ciebie naturalnym jest ze woda bedzie miala wiekszy przeplwyw przez urzadzenie ktore stawia mniejszy opor, w tym przypadku moze to byc nagrzewnica, opor wody na reduktorze moze byc kapke wiekszy i d*pa ...

dla 2.4 moze starczalo.... jezeli moje rozwiazanie pomoze bedziemy myslec dalej

Edytowane przez soul87
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tutaj jest problem bo właśnie ten drugi co ma dalej jest zimny

Jeżeli tak to problem z grzaniem.

Pewnie nie są węże wodne tak samo gorące.

Teraz trzeba się zastanowić dlaczego, może przepływ za mały

dla 2.4 moze starczalo

On ma chyba 2.4 jednak 2.8

oba wyjscia gazu maja taka sama droge grzania w srodku... znam budowe golda.

Być może że droga taka sama, to dlaczego nie są oba węże gazowe chłodne tylko jeden :(

Edytowane przez edekxp
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

I nie sprawdzi sie zdjecie przewodów z nagrzewnicy i połaczenie jak to ktos tam wyzej proponował, trzeba scisnąć wąż, musi wytworzyć sie kryza, zeby zdławić przepływ.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tutaj jest problem bo właśnie ten drugi co ma dalej jest zimny

Jeżeli tak to problem z grzaniem.

Pewnie nie są węże wodne tak samo gorące.

Teraz trzeba się zastanowić dlaczego, może przepływ za mały

dla 2.4 moze starczalo

On ma chyba 2.4 jednak 2.8

oba wyjscia gazu maja taka sama droge grzania w srodku... znam budowe golda.

Być może że droga taka sama, to dlaczego nie są oba węże gazowe chłodne

Było 2.4 jest 2.8 :wink:

Tutaj drugi problem bo oba są tak samo .

Ale rano jak mi zamarzł cały to jeden był chłodny .

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tutaj drugi problem bo oba są tak samo .

Ale rano jak mi zamarzł cały to jeden był chłodny .

Właśnie chodzi jak przełącza na pb a nie jałowym biegu czy spokojnej jeździe

Trzeba zdławić węże nagrzewnicy

Może tym :)

valvex-oro-zawor-kulowy-wodny-dn20-34-nn

Edytowane przez edekxp
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przypomniało mi się że wymieniałem zbiornik płynu bo mój przeciekał , nie dam sobię ręki obciąć ale to chyba od tego czasu jest problem .

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To jakiś trop

Może korek nie trzyma i nie ma ciśnienia w układzie, albo układ nie jest dobrze odpowietrzony

Edytowane przez edekxp
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Uj . Założyłem używany który dostałem do silnika na swap . Jutro ide rano do sklepu i kupie nowy zbiornik i nowy korek .

W sumie co do korka to mam dwa że starego zbiornika i z tego co założyłem , oba już zakładałem na przemian .

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie kupuj trzeba najpierw sprawdzić, może ten wymieniony jest dobry,

Zagrzej dobrze auto i potem po zgaszeniu po kilku minutach delikatnie odkręcaj korek.

Sprawdzisz czy trzyma i jest ciśnienie.

Tylko uważaj powoli odkręcaj

Układ był odpowietrzany?

Edytowane przez edekxp
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie kupuj trzeba najpierw sprawdzić, może ten wymieniony jest dobry,

Zagrzej dobrze auto i potem po zgaszeniu po kilku minutach delikatnie odkręcaj korek.

Sprawdzisz czy trzyma i jest ciśnienie.

Tylko uważaj powoli odkręcaj

Jeżdze na tym zbiorniku od jakis 2 tyg. korek zmieniłem 3-4 dni temu . Dziś założyłem znowu ten co był jako 1

Bez zmian niestety :kwasny:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No to niemożliwe aby oba były uszkodzone

Powiem tak , ten co dostałem do swapa stał z miesiąc , mój stał z 2-3 tyg. tyle ile trwał swap . Może jakis syf który na nich był wysechł jak były nie używane i zapchał coś tam w tych korkach ?

Trochę głupio to brzmi ale szukam wszystkiego co może być winne :wink:

Aha i ten mój to zamiennik bo kiedyś mój ori sie połamał . Ten drugi jest ori

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

sprawdz korki i zrob tak jak pisalem, zacisnij weze od nagrzewnicy na probe i daj znac czy cos to dalo .

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

sprawdz korki i zrob tak jak pisalem, zacisnij weze od nagrzewnicy na probe i daj znac czy cos to dalo .

Tylko czym je zacisnąć skoro scisk stolarski jest za duży .

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Aby być pewny podmień od kogoś z audi, ale myślę że to nie to.

Odkręć korek zagrzej auto aż włączy się wiatrak, może jest zapowietrzony układ


Tylko czym je zacisnąć skoro scisk stolarski jest za duży .

Jaki ty masz zacisk metrowy?

Takie coś masz? zmieścisz?

8310-SZCZYPCE-ZACISKOWE-UNIWERSALNE-L-18

Edytowane przez edekxp
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie kupuj trzeba najpierw sprawdzić, może ten wymieniony jest dobry,

Zagrzej dobrze auto i potem po zgaszeniu po kilku minutach delikatnie odkręcaj korek.

Sprawdzisz czy trzyma i jest ciśnienie.

Tylko uważaj powoli odkręcaj

Układ był odpowietrzany?

Teraz doczytałem . Jak odkęce to jest syknięcie , hmm co do odpowietrzenia to myslałem że właśnie przez korek się odpowietrza . Znaczy nawiew na max temp. 3 tyś. obrotów żeby doszło do nagrzewnicy . Czy się mylę i jakoś inaczej się to robi ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

hmm co do odpowietrzenia to myslałem że właśnie przez korek się odpowietrza

No właściwie bez korka

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

kurde no nie musi byc az scisk stolarski, jakas mala zabka albo kombinerki , czy cokolwiek, nie wiem co masz pod reka :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...