[B5 AVG] Ciężko pali po zapowietrzeniu, holowanie
0

    9 odpowiedzi w tym temacie

    Rekomendowane odpowiedzi

    zielas    0

    Witam,

    Panowie otóż taki problem, zbrakło ropki i audi stanęła, zapewne się zapowietrzyła, kręciliśmy nie chciała zagadać więc ją pociągnęliśmy na lince (drugi bieg, ciepły silnik) i załapała, równo chodzi, przyspiesza po staremu, było wszystko ok, ale następnego dnia nie chciała mi zapalić, kręciłem kręciłem aż w końcu załapała tak trochę jak traktor ledwo ledwo ale odpaliła i nawet na ciepłym od razu nie łapie, a przed incydentem paliła idealnie, co się mogło stać? Czy przeskoczyło coś na pasku, pompa się rozregulowała(kąt wtrysku?), czy się dobrze nie odpowietrzyła?

    Proszę o jakieś rady, bo nie wiem za co się wziąć. Pozdrawiam.[br]Dopisany: 22 Luty 2011, 14:22_________________________________________________Pomoże ktoś?

    Udostępnij tego posta


    Odnośnik do posta
    Udostępnij na innych stronach
    vauxhall95    0

    pompa jak odpali to juz zapowietrzona nie jest,albo ze tak powiem troszke ja skatowalisciena sucho kreciliscie,albo tak jak mowisz mogl rozrzad przeskoczyc,zalezy jak ci zgasla.Ale raczej rozrzad nie jest jezeli wszystko jest po staremu.Vaga podlacz i komplet statycznych logow zrob

    Udostępnij tego posta


    Odnośnik do posta
    Udostępnij na innych stronach
    zielas    0

    Nie jest jak po staremu bo ciężko pali, ledwo co, a palił dobrze i dźwięk silnika ma inną barwę

    Udostępnij tego posta


    Odnośnik do posta
    Udostępnij na innych stronach
    rookie    0

    Czytałem, że trzeba odpowietrzyć wtryski kolejno je odkręcając przy odpalaniu silnika.

    Może to pomoże. :hi:

    Udostępnij tego posta


    Odnośnik do posta
    Udostępnij na innych stronach
    czesia    0

    Może rozrząd przeskoczył o 1 ząbęk, wtedy dźwięk będzie inny.

    Udostępnij tego posta


    Odnośnik do posta
    Udostępnij na innych stronach
    goldi    0

    sprawdz kąt wtrysku na vagu czy uległ zmianie

    Udostępnij tego posta


    Odnośnik do posta
    Udostępnij na innych stronach
    rikardo    0

    Witam,

    Panowie otóż taki problem, zbrakło ropki i audi stanęła, zapewne się zapowietrzyła, kręciliśmy nie chciała zagadać więc ją pociągnęliśmy na lince (drugi bieg, ciepły silnik) i załapała, równo chodzi, przyspiesza po staremu, było wszystko ok, ale następnego dnia nie chciała mi zapalić, kręciłem kręciłem aż w końcu załapała tak trochę jak traktor ledwo ledwo ale odpaliła i nawet na ciepłym od razu nie łapie, a przed incydentem paliła idealnie, co się mogło stać? Czy przeskoczyło coś na pasku, pompa się rozregulowała(kąt wtrysku?), czy się dobrze nie odpowietrzyła?

    Proszę o jakieś rady, bo nie wiem za co się wziąć. Pozdrawiam.[br]Dopisany: 22 Luty 2011, 14:22_________________________________________________Pomoże ktoś?

    Może trzeba wymienić filtr paliwa :mysli:. Ponieważ jeździłeś do końca mógł się zatkać a wiadomo w baku na dnie może być jakiś syf z wodą. Osobiście filtr bym wymienił niezależnie od dalszych czynności.

    Udostępnij tego posta


    Odnośnik do posta
    Udostępnij na innych stronach
    vauxhall95    0

    vag mniej wiecej zobrazuje co sie stalo,TYLKO NIE SAME BLEDY :no: :no: komplet logow statycznych

    Udostępnij tego posta


    Odnośnik do posta
    Udostępnij na innych stronach

    Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

    Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

    Zarejestruj nowe konto

    Załóż nowe konto. To bardzo proste!

    Zarejestruj się

    Zaloguj się

    Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

    Zaloguj się

    0

    • Przeglądający   0 użytkowników

      Brak zarejestrowanych użytkowników, przeglądających tę stronę.

    • Latest Registered Members