[B5 AHH] Logi AHH
0

    11 odpowiedzi w tym temacie

    Rekomendowane odpowiedzi

    IDUAL    0

    Witam prosze o analize logów samochodu kolegi. Samochód to A4 B5 z silnikiem AHH + wtryski 216 +większy intercooler+turbo AWX(nowe po regeneracji ma 2000km)+ program u znanego tunera. Auto powinno mieć jak pamiętam 168HP i 350NM. Problem jest że auto nie ciągnie jak powinno. Auto nie ma kata i zaślepiony EGR. Jak robiliśmy logi to auto przy pierwszym logu miało muła oto on 011 dynamiczny.

    http://img156.imageshack.us/img156/5554/011dynazla.jpg

    Potem robiliśmy następne i było w miare ok i powtórzyliśmy 011 dyna widać różnice w doładowaniu ale według właściciela auto nie jeździ tak jak wcześniej .

    011 dynamiczny

    http://img156.imageshack.us/img156/5554/011dynazla.jpg

    010 dynamiczny

    http://img690.imageshack.us/img690/3025/010dyna.jpg

    008 dynamiczny

    http://img24.imageshack.us/img24/6346/008dynab.jpg

    003 dynamiczny

    http://img15.imageshack.us/img15/455/003dyna.jpg

    000 dynamiczny

    http://img545.imageshack.us/img545/4401/000dyna.jpg

    001 dynamiczny

    http://img402.imageshack.us/img402/6889/001dyna.jpg

    008 010 011 statyczny

    http://img826.imageshack.us/img826/8094/008010011staty.jpg

    001 003 004 statyczny

    http://img197.imageshack.us/img197/6185/001003004staty.jpg

    000 statyczny

    http://img153.imageshack.us/img153/5972/000staty.jpg

    011 BS

    http://img189.imageshack.us/img189/8085/011bsf.jpg

    004 BS

    http://img190.imageshack.us/img190/7696/004bsa.jpg

    000 BS

    http://img46.imageshack.us/img46/6849/000bsj.jpg[br]Dopisany: 26 Luty 2011, 15:30_________________________________________________Pomyłka oto ponowny 011

    http://img20.imageshack.us/img20/6541/011dyna.jpg

    Udostępnij tego posta


    Odnośnik do posta
    Udostępnij na innych stronach
    ciahciah    0

    ta moc to pewna jest bo mi nie pasuje to wykręcanych czasów

    minimalnie statyczny kat wtrysku zły ale jak by to olał jak dobrze zapala

    sprawdź dolot czy szczelny

    termostat popatrz podczas jazdy na klimatroniku kanal 49 ile trzyma

    a co do turbo ja nie nazwał bym przeladowania o 100mbar bo tyle jest w granicy błędu ale w twoim przypadku przekroczenie doładowania o tą wartość już powoduje błąd, czy czyszczenie turbo coś pomoże, trudno powiedzieć, najlepiej będzie jak się zgłosisz do stwórcy tego czipa

    a jak chcesz lepszej diagnozy bezwzględnie należy zrobić logi pojedynczo, nie wiedziałeś o tym?

    Udostępnij tego posta


    Odnośnik do posta
    Udostępnij na innych stronach
    vauxhall95    0

    Nie chce nic mowic,ale wg mnie to prawie 170koni to on nie ma, 51mg ma afn po chipie seria a ten ma 50 gdzie jest pompa 11 i wtryski 216

    Udostępnij tego posta


    Odnośnik do posta
    Udostępnij na innych stronach
    IDUAL    0

    Logi dynamiczne są osobno problem jest podczas jazdy co do statycznych to są razem ale zdaje mi sie że robione dość długo żeby coś wywnioskować. I nie pisze nigdzie że przeładowywuje tylko że podczas robienia tego loga miał muła a przy tym drógim już nie. Nie wiem czy moc pewna widziałem wydruk z hamowni od dość znanego i lubianego na tym forum tunera i było tyle co napisałem.

    Udostępnij tego posta


    Odnośnik do posta
    Udostępnij na innych stronach
    vauxhall95    0

    dlatego najlepiej bedzie jak wypowie sie tuner ktory robi ten wozek

    Udostępnij tego posta


    Odnośnik do posta
    Udostępnij na innych stronach
    ciahciah    0

    pardom, logi są pojedynczo, ten motor jest o 15% szybszy od zdrowej serii AFN, to jest strasznie mało, co prawda na 4 i 5 biegu ta przewaga drastycznie wzrośnie :disgust:

    zrób loga 011 od 1000obr do 4200 na 4 biegu

    Udostępnij tego posta


    Odnośnik do posta
    Udostępnij na innych stronach
    IDUAL    0

    Ok panowie czyli wózek nie ma tyle koni co na wydruku ale czy po logach widać coś niepokojącego co by było powodem takiego stanu żeczy. Podobno problem sie pojawił po zmianie rozrządu ale to również mógł być zbieg okoliczności dlatego te logi. Czy nie tnie gdzieś dawki paliwa lub coś w tym stylu.[br]Dopisany: 26 Luty 2011, 19:50_________________________________________________Odrazu napisze że auto pali dobrze na zilmo i ciepło.

    Udostępnij tego posta


    Odnośnik do posta
    Udostępnij na innych stronach
    GAJOSTOMASZ    0

    Witam :>

    Kolega IDUAL robił dla mnie te logi

    Na wstępie foto wykresu z hamowni:

    http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/pelny/5e0f549e0604e88b.html

    Z termostatem to juz wiemy, iż coś jest nie tak :disgust:, bo go wymieniłem dwa dni temu i nadal to samo, w następnym tygodniu będzie wymieniany zaś na nowy, jeżeli nadal będzie coś z tą temperaturą przypatrzę się czujnikowi.

    Co do logów pisze jaśniej.

    To jest pierwszy log, o którym kolega pisał, iż samochód był dużo słabszy i przeładowało, to jest ten log:

    http://img156.imageshack.us/img156/5554/011dynazla.jpg

    A to jest ten drugi log a samochód już szedł lepiej, ale nadal nie idzie tak jak na tą moc, co ma:

    http://img20.imageshack.us/img20/6541/011dyna.jpg

    Nie piszecie nic o dawce paliwa, ponieważ kolega IDUAL dobrze zauważył ją :tongue4:, ale co wy na to czy ona ma tak istotny wpływ na tak duży spadek mocy?

    Co do szczelności ja nic nie widzę, aby gdzieś była nieszczelność zresztą po logach było by to chyba widać?

    Turbo sprężarka ma przejechane dopiero 2300km po regeneracji w dobrym zakładzie.

    Proszę raz jeszcze o dokładne przeanalizowanie tych logów i jakieś sugestie.

    Udostępnij tego posta


    Odnośnik do posta
    Udostępnij na innych stronach
    ciahciah    0

    wymieniałeś na ori z aso?

    porównaj odczyty G2 z G62 i sprawdź czy wisko da się zatrzymać bez wysiłku

    może wklej logi z czasów gdy fura miała pełną moc, się porówna i może coś się wykluje, bo albo coś padło czego nie widać w tych logach albo ten czip jest...dziwny :>

    to że nie napisałem o czymś nie znaczy że czegoś nie zauważyłem, sugestia wyjazdu do stwórcy tego czipa nic ci nie mówi..

    czemu nie możesz pomacać całego dolotu? to cię ani czasu ani kasy nie kosztuje, a patrząc na ekstremalne ciśnienie jakim sadzi turbo aż się prosi to sprawdzić, przy okazji możesz coś innego podejrzanego zauważyć, wystarczy argumentów? :)

    Udostępnij tego posta


    Odnośnik do posta
    Udostępnij na innych stronach
    GAJOSTOMASZ    0

    Powiem szczerze nie wiem jak sprawdzić te dwa czujniki- napisz jak możesz.

    Na kanale 49 climatronika temp.otwarcia 83-84 a temp. utrzymywania to 82 na kanale 49.

    Który to czujnik odpowiada za ta temperaturę?

    Czy to ten http://allegro.pl/czujnik-temperatury-audi-a3-a4-a6-a8-tt-seat-arosa-i1479939818.html

    Jeśli chodzi o logi na zdrowym silniku to ich nie posiadam bo robie je tylko gdy jest coś nie tak.

    Co do szczelności może się źle wyraziłem tzn." szczelności ja nic nie widzę" chodziło mi o to że sprawdziłem cały dolot i niemam zastrzeżeń do niego.

    Jeżeli przestawie dawkę paliwa na nastawniku konieczna jest korekta softu.

    A i tak do aligatora się wybieram więc zobaczy może mapa się wysypała

    Udostępnij tego posta


    Odnośnik do posta
    Udostępnij na innych stronach
    ciahciah    0

    tu poczytaj które logi trzeba zrobić http://www.a4-klub.pl/smf/tdi_diagnostyka_aktualizacja_30_vii_2008-t18478.0.html by sprawdzić czujnik temp

    logami po czipie trzeba się bardzo ostrożnie sugerować, ja bym nastawnika nie tykał

    Udostępnij tego posta


    Odnośnik do posta
    Udostępnij na innych stronach

    Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

    Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

    Zarejestruj nowe konto

    Załóż nowe konto. To bardzo proste!

    Zarejestruj się

    Zaloguj się

    Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

    Zaloguj się

    0

    • Przeglądający   0 użytkowników

      Brak zarejestrowanych użytkowników, przeglądających tę stronę.

    • Latest Registered Members