marcinb5 Opublikowano 26 Lutego 2011 Opublikowano 26 Lutego 2011 Witam 2,5 tdi V6. Padł w mojej napinacz paska wieloklinowego (alternatora). Nie zaglądałem w silnik już od dłuższego czasu i teraz coś zaczeło stukać. Okazało się że rozerwało pasek, i całe ramie na którym mocowana jest rolka jest sporo przekrzywione, paske śmigał tylko na połowie rolki. Moje pytanie: Jak jest mocowane to ramie do silnika? czy na łożysku igiełkowym? W środku tulei na której mocowane jest ramię napinacza jest jakaś śruba, a z przodu dwie blaszki które bez problemu wyciągnołem ręką i okazało się że są starte. Co wogóle może być tego przyczyną, jak już mam rozebrany przód to zrobie co trzeba. Ma ktoś jakieś wiadomości na ten temat?
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się