Melankolic Opublikowano 28 Lutego 2011 Opublikowano 28 Lutego 2011 Witam, zrobiłem po dość dłuższym czasie auto scan i pokazało mi następujące błędy 00290 - ABS Wheel Speed Sensor: Rear Left (G46) 30-10 - Open or Short to B+ - Intermittent (Czujnik koła ABS lewy tył - G46, Sygnał prędkości kół ABS #4 (lewy tył) zakres / działanie - G46) Czytając forum widać, że powodów może być kilka. Sprawa wydaje się prosta najpierw sprawdzić czy jest podłączony ewentualnie przeczyścić, sprawdzić czy działa jak nie to wymienić czujnik. Pytanie jedynie do czego służy on. 00716 - Air recirculation Flap Positioning Motor (V113) 41-00 - Blocked or No Voltage (716 Silniczek klapy powietrza zużytego - V113, Motor klapy recyrkulacji - V113) 01317 - Control Module in Instrument Cluster (J285) 49-10 - No Communications - Intermittent (1317 Sterownik deski wskaźników - J285) Oba błędy mi w ogóle nic nie mówi gdyż wszystkie wskaźniki działają łącznie z penelem klimatyzacji. Na forum był juz taki przypadek jednak użytkownik nie uzyskał żadej odpowiedzi.[br]Dopisany: 26 Luty 2011, 17:59_________________________________________________logi statyczne: Log (10 - 003,003) BS Log (11 - 000,000) BS Log (12 - 018) Log (13 - 004) Log (14 - 011,011) BS Log (15 - 001) Log (16 - 007) Log (17 - 013) Log (18 - 023) logi dynamiczne: Skasowano bo były lipne... Z racji, że robiłem to pierwszy raz, dwa warunki pogodowe kiepskie, trzy nie ma u mnie takiej drogi aby rozbujać auto do obrotów powyżej 4000, nie jestem pewny czy są dobre. Powód zrobienia logów to zauwazalny problem w porannym odpalaniu i ciekawość. Wyczytałem już wczesniej, że kąt synchronizacji mam do poprawy. I tu mam wątpliwości. Rozrząd wymianieny w ASO ok 10.000 km temu (lipiec 2010) gdy auto miało 118.000. Czy jak oni to robili to nie ustawili prawidłowego kąta? Czy możliwe, że kąt był w granicach 0-1 i z czasem tak zjechał? Nie znam się na tym, a zamierzam udać się do ASO jutro z ewentualną reklamacją. Co do resztu nieprawidłowości to mile widziane jakieś wskazówki porady fachowców bo mi od tego zgłebiania odczytów z logów jest już gorąco. Dużo informacji w któtkim czasie nie służy przyswajaniu wiedzy na ten temat. Już widzę, że dynamicze są raczej do d*py bo pedał gazu wciśnięty za słabo... Zastanawiam się teraz gdzie zrobić te logi, bo powaznie u mnie w okolicy nie ma odpowiedniej drogi do tego [br]Dopisany: 27 Luty 2011, 18:39_________________________________________________Dalszy ciąg... Byłem dzisiaj w ASO na reklamacji kąta synchronizacji i uznali, że rzeczywiście jest źle (u nich na diagnostycznym pokazywało 2,75) i po godzinie odebrałem auto. Jako że reklamacji to nic nie zapłaciłem z tym, że kupiłem filtr paliwa Boscha bo w grupie 023 są duże minusy i najpierw zmianię filtr. Oczywiście podpiełem vag zaraz po dojechaniu do domu i zrobiłem nowe logi statyczne. Z dynamicznymi mam problem jak wyżej napisałem. I coś nie działa dobrze bo niby obecnie kąt pokazuje ciągle 0.0 ale podczas wykonywania grup 003, 011 podczas próby dochodzi dziwny świst z silnika (podczas jazdy nie słyszałem). Kurna czy oni znowu coś żle złożyli nie docisneli itp przecież wczoraj robiąc te logi BS wszystko było ok jesli chodzi o dźwięk pracy silnika? Log (0 - 000) BS Log (1 - 013,018,023) Log (2 - 000,001,003) Log (3 - 004,007,011) Log (4 - 011) BS Log (5 - 003) BS
ERW0 Opublikowano 1 Marca 2011 Opublikowano 1 Marca 2011 EGR masz zaślepiony? na 013 pokazuje że pompki na 1 i 4 cylindrze są nie ciekawe ale to może być wiele innch przyczyn. na 023 wszędzie masz minusy(sprawdz pompe paliwa,tandem,filtr paliwa)
Melankolic Opublikowano 1 Marca 2011 Autor Opublikowano 1 Marca 2011 Źle wykonany pomiar EGR, dzisiaj zrobiłem nowe po wymianie filtra paliwa. Zapomniałem wyrzucić wczorajsze logi z folderu i pozapisyłało łącznie i tzraba czytać te dolne. Statyczne: Log (0 - 013,018,023,013,018,023) wyraźnie widac że gr.023 ma więsze minusy niz w poniedziałek Log (1 - 000,001,003,000,001,003) w gr. 003 wartości z poz 2 i 3 są tożsame wczesniej zapominałem o przygazowaniu lekkim przed pomiarem tej grupy Log (6 - 004,007,011,004,007,011) w grupie 011 jakoś dziwnie? Ale nie wiem co może być powodem?? Log (9 - 000,000) Dynamiczny na trzecim biegu nia mam możliwości tego zrobić na czwartym. Log (2 - 010) pomiar wykonany z dłuższym logowaniem i zaczyna się w 5 sek Log (3 - 001) Log (4 - 008) Log (5 - 011,011,011) Tutaj zapisały mi się z wczoraj BS i dzisiejsze BS statyczna i dynamiczna Log (7 - 004) po wczorajszej korekcji kąta wygląda to o niebo lepiej Log (8 - 003,003,003) tu podobnie jak pozyżej zapisane jest wczorajsze BS i dzisiejsze BS i dynamiczna Przy dzisiejszych próbach BS nie było już jakiegoś syczenia jak to było wczoraj po powrocie z ASO. Jedynie z tego co zdąrzyłem się dowiedzieć z forum na pewno grupa 023 do sprawdzenia, czyli za mała dawka paliwa dochodzi do silnika jeśli dobrze rozumię. Dalej to grupa 011 nie wiem czemu ale wydaję mi się, że pomiar wskazuje że coś jest nie tak. Możliwe czytajac 003 że G70/przepływomierz. Nie znam się za bardzo proszę o pomoc w tej sprawie. Na końcu dodam coś o użytkowaniu może to też coś da. Samochód gdy temperatura schodzi poniżej zera choć nie jest to regułą np dzisiaj odpalił odrazu i trochę potańczył. Zaraz po odpaleniu trochę nim rzuca ale w ciągu kilkunastu sekund wszystko się normuje. Innych niepokojących objawów nie zauważono. Podstawowe rzeczy typu świece, akumulator, filtry wszystko ok.
chopok. Opublikowano 1 Marca 2011 Opublikowano 1 Marca 2011 wyraźnie widac że gr.023 ma więsze minusy niz w poniedziałek BIP-y nie są najgorsze, możesz zalogować dynamicznie 018 i 023 - zobaczysz czy brakuje paliwa w grupie 011 jakoś dziwnie? Ale nie wiem co może być powodem?? Nic dziwnego tu nie ma, wszystko jest ok. Ponadto turbina ok., przepływka ok., EGR działa, możesz jedynie zwrócić uwagę na termostat bo pracuje na granicy - byćmoże trzeba go wymienić
Melankolic Opublikowano 1 Marca 2011 Autor Opublikowano 1 Marca 2011 Termostat sprawdzałem obserwując temperaturę na czujnikach tak jak opisywano w przyklejonym o diagnostyce TDi. Temperatura owszem nie osiąga poziomu 89 stopni ale także nie spada niżej niż 80. Na wskaźniku deskowym ciągle jest 90 od chwili gdy tem na vag pokazuje 80. Myślę, że termostat jest jeszcze ok. Dzięki za zainteresowanie. Może ktoś ma coś do dodania?
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się