chopok.
Pasjonat - Nowicjusz-
Postów
25 -
Dołączył
-
Ostatnia wizyta
O chopok.
Informacje
-
Imię
Darek
-
Miasto
Sucha Beskidzka
Auto
-
Model
BMW
-
Nadwozie
Kombi
-
Rok produkcji
2005
-
Silnik
2.0
-
Napęd
RWD
-
Skrzynia
Manual
-
Paliwo
ON
Osiągnięcia chopok.
0
Reputacja
-
Jedyne co widzę, to synchronizację rozrządu można by na lekki minus przestawić
-
synchronizacja rozrządu do poprawy - trzeba ściągnąć górną osłonę rozrządu i na kole zębatym ustawić - wartość w ostatniej kolumnie 004 powinna być jak najbliżej 0 lub na lekkim minusie. W logu dynamicznym widać, że prawdopodobnie kierowniczki w turbinie się przycinają i stąd tryb awaryjny - po przegonieniu auta trochę odpuściły i już podczas logowania notlaufa nie złapał
-
tu je wrzuć: http://vaglog.rtnet.pl/
-
W ADR trochę biednie z logami, możesz poszukać wskazań z czujnika temperatury i ewentualnie powinny być wskazania z przepływomierza - ale tu musisz poszukać czegoś na wzorzec
-
no BIPy na drugim cylindrze trochę słabe, ogólnie to trochę mało logów, no i przydały by się dynamiczne
-
Pogratulować furmanki, ładna sztuka
-
A czasem nie odczytywałeś z licznika?
-
raczej nie bardzo po K zrób autoscan > zapisz sobie gdzieś błędy > wykasuj je > przejedź się autem i zobacz które powrócą - to da ci niewielki obraz Możesz zalogować statycznie na rozgrzanym silniku 007 - zobaczysz jak się ma termostat i czujnik temperatury, 013, 018, 023 - PD, 004 - ostatnia kolumna to synchronizacja rozrządu - powinna być jak najbliżej 0
-
dynamiczne wyglądają poprawnie, ten termostat tak na pograniczu pracuje
-
Logi wyglądają poprawnie, niezapominaj od czasu do czasu przegonić furkę
-
synchronizacja wygląda ok
-
Jedyne co wpada w oko to synchronizacja rozrządu, która mogłaby być bliżej 0, no i w 011 BS brak jakiegokolwiek ruchu. Odnośnie rozruchu na zimnym to możesz spróbować zalogować po odpaleniu 018 i zobaczyć czy nie ma tam niepożądanych wartości
-
ale czyszczenie to nie regeneracja - rozebrać > wyczyścić > poskładać, no i to zupełnie inna kasa
-
Dlaczego tak kombinujesz z tym turbo - przecież wystarczy ją wyczyścić i tyle
-
No głowy nie dam, ale nie spotkałem jeszcze seryjnego AJM-a który dmucha jak ATJ A odnośnie logów to wyglądają poprawnie