Skocz do zawartości

chopok.

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    25
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O chopok.

Informacje

  • Imię
    Darek
  • Miasto
    Sucha Beskidzka

Auto

  • Model
    BMW
  • Nadwozie
    Kombi
  • Rok produkcji
    2005
  • Silnik
    2.0
  • Napęd
    RWD
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    ON

Osiągnięcia chopok.

0

Reputacja

  1. Jedyne co widzę, to synchronizację rozrządu można by na lekki minus przestawić
  2. synchronizacja rozrządu do poprawy - trzeba ściągnąć górną osłonę rozrządu i na kole zębatym ustawić - wartość w ostatniej kolumnie 004 powinna być jak najbliżej 0 lub na lekkim minusie. W logu dynamicznym widać, że prawdopodobnie kierowniczki w turbinie się przycinają i stąd tryb awaryjny - po przegonieniu auta trochę odpuściły i już podczas logowania notlaufa nie złapał
  3. tu je wrzuć: http://vaglog.rtnet.pl/
  4. W ADR trochę biednie z logami, możesz poszukać wskazań z czujnika temperatury i ewentualnie powinny być wskazania z przepływomierza - ale tu musisz poszukać czegoś na wzorzec
  5. no BIPy na drugim cylindrze trochę słabe, ogólnie to trochę mało logów, no i przydały by się dynamiczne
  6. Pogratulować furmanki, ładna sztuka
  7. raczej nie bardzo po K zrób autoscan > zapisz sobie gdzieś błędy > wykasuj je > przejedź się autem i zobacz które powrócą - to da ci niewielki obraz Możesz zalogować statycznie na rozgrzanym silniku 007 - zobaczysz jak się ma termostat i czujnik temperatury, 013, 018, 023 - PD, 004 - ostatnia kolumna to synchronizacja rozrządu - powinna być jak najbliżej 0
  8. dynamiczne wyglądają poprawnie, ten termostat tak na pograniczu pracuje
  9. Logi wyglądają poprawnie, niezapominaj od czasu do czasu przegonić furkę
  10. synchronizacja wygląda ok
  11. Jedyne co wpada w oko to synchronizacja rozrządu, która mogłaby być bliżej 0, no i w 011 BS brak jakiegokolwiek ruchu. Odnośnie rozruchu na zimnym to możesz spróbować zalogować po odpaleniu 018 i zobaczyć czy nie ma tam niepożądanych wartości
  12. ale czyszczenie to nie regeneracja - rozebrać > wyczyścić > poskładać, no i to zupełnie inna kasa
  13. Dlaczego tak kombinujesz z tym turbo - przecież wystarczy ją wyczyścić i tyle
  14. No głowy nie dam, ale nie spotkałem jeszcze seryjnego AJM-a który dmucha jak ATJ A odnośnie logów to wyglądają poprawnie
×
×
  • Dodaj nową pozycję...