Skocz do zawartości
Wyświetl w aplikacji

Lepszy sposób przeglądania. Dowiedz się więcej.

Forum Audi A4 Klub Polska

Aplikacja działająca w trybie pełnoekranowym na ekranie głównym, z powiadomieniami push, odznakami i wieloma innymi funkcjami.

Aby zainstalować tę aplikację na iOS i iPadOS
  1. Stuknij ikonę Udostępnij w Safari
  2. Przewiń menu i stuknij Dodaj do ekranu głównego.
  3. Stuknij Dodaj w prawym górnym rogu.
Aby zainstalować tę aplikację na urządzeniu z systemem Android
  1. Kliknij menu z trzema kropkami (⋮) w prawym górnym rogu przeglądarki.
  2. Kliknij Dodaj do ekranu głównego lub Zainstaluj aplikację.
  3. Potwierdź, klikając Zainstaluj.

[B6 AWX] Pytanie odnośnie kupna samochodu a sprawdzenia VAG-iem.

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam, mam takie pytanie, co moge tak od ręki sprawdzić podstawowym vag-iem jak będe oglądał samochód który chce kupic. Jestem zielony w tym temacie i chciałbym co nie co sie dowiedzieć. Może był taki temat ale nie moglem go znaleść... Przestudiowałem fac ale konkretow nie znalazłem, tylko że robi sie logi i potem ktos kto sie zna powie co i jak, ale chodzi mi tak na szybko co moge sprawdzić. Może głupie pytanie ale chce zaspokoić ciekawość :chytry: Pozdrawiam :hi:

Opublikowano

robisz pełny autoscan ale dopiero po ostrej jezdzie

logi tez sie przydadza

sprawdzasz turbo, synchronizacje wałka(czasmi cos nie gra) przepływke, PD-ki

ale musiałbys miec "dobrego" Vaga aby miec pewnosc że wszystko ok

nie ma co sie spieszyc, zrobisz wszystkie potrzebne logowania, wrzucisz na forum i bedziesz wiedziec wiecej o aucie

do tego VIN, moze bedzie jakaś informacja serwisowa

Opublikowano
  • Autor

Aha czyli tak od ręki jak sie nie znam to w sumie nic nie sprawdze, przebiegu itd? Kiedyś była strona gdzie wpisywało sie VIN i wyyskakiwały informacje wiecie czy nadal jest taka? Bo moja co miałem już jest nieaktualna...

Opublikowano

Możesz też odczytać przebieg autka ze sterownika silnika :hi:

Opublikowano