Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B5 AJM] PASSAT , Logi do odczytania


wojtas-audi

Rekomendowane odpowiedzi

Proszę o pomoc w odczytaniu logów, objawy - auto łapie muła , po wyłączeniu właczeniu jedzie znow jakis czas ok, pozniej lapie mula, i tu pierwsze 4 logi są na mule, gdzie na bardzo długim odcinku był problem aby auto pojechało do 4200 obrotow, pozniej sie odmulilo i zaczelo jechac normalnie , wiec zrobilem logi raz jeszcze na tych samych grupach . Poki co auto jezdzi normalnie, rozruszana sztanga i przepalony troche :wink4:

Obrazy trzeba powiekszyc, moge wyslac tez na maila

Grupa 000 - muł

http://img8.imageshack.us/img8/115/000mut.jpg

Grupa 001 - muł

http://img8.imageshack.us/img8/6647/001mux.jpg

Grupa 003 - muł

http://img4.imageshack.us/img4/3950/003mu.jpg

Grupa 004 - muł

http://img703.imageshack.us/img703/2223/004mub.jpg

---------------------------------------------------------

I od nowa, tyle że już normalnie jechał :

Grupa 000

http://img694.imageshack.us/img694/2659/000ok.jpg

Grupa 001

http://img534.imageshack.us/img534/9928/001okt.jpg

Grupa 003

http://img196.imageshack.us/img196/5503/003okn.jpg

Grupa 004

http://img14.imageshack.us/img14/9752/004okn.jpg

Grupa 008

http://img839.imageshack.us/img839/2302/008okn.jpg

Grupa 010

http://img851.imageshack.us/img851/7950/010ok.jpg

Grupa 011

http://img135.imageshack.us/img135/1234/011ok.jpg

Dzieki za pomoc :notworthy:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Po pierwsze zrób logi porządnie - gaz ma być wciśnięty do dechy - u ciebie 64%.

Poczytaj również, jak wkleić poprawnie logi. Można oczy zepsuć szukając tutaj wartości...

Jeśli się nie mylę to kąt synchronizacji oscyluje w okolicach +5???

Najlepiej byłoby, gdybyś logował 011 gdy auto z początku nie ma muła, ale łapie go podczas logowania - o taki właśnie log najbardziej chodzi.

Czekamy na poprawne logi

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No ja jechałem jako pasazer, kierowca twierdzil ze mial gaz do dechy :wallbash:

No wlasnie pozniej auto juz nie lapalo mula, po przepaleniu go , wiec, co rozruszala sie sztanga ? Wczesniej caly czas ten gosciu co ma tego passata jezdzil do max 2tys i zmiana biegu :no::wallbash:

Do tego auto to przerobiony anglik, egr zaślepiony, nie da się nic z tego odczytać ? :mysli:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Spójrz sobie sam - log 010 ostatnia pozycja ! Czy tam jest 100? Nie. Jest64%. Tyle miał wciśnięty gaz.

W związku z tym potwierdza się również dawka w 008, która jest ograniczona wg życzenia kierowcy (nie wciśnięty pedał gazu).

Usiądź sam za kółko, pasażer niech trzyma laptopa na kolanach a ty wciskasz start i logujesz porządnie.

Ja tak robię (nawet bez pasażera) tylko na pustej drodze :> Haha!! :naughty:

Nie zapomnij o logach statycznych i BS.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ok mam nowe logi dynamiczne, jak je najlepiej wrzucic zeby byly czytelne ? Sa w pliku .csv

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ok, są, najpierw auto z mułem czuć jakby turbina odłączona, zero przyspieszenia, bardzo trudno osiagnac 4200 obr :wallbash:

Log (1 - 000)

Log (3 - 001)

Log (6 - 003)

Log (4 - 004)

Log (5 - 008)

Log (0 - 010)

Log (2 - 011)

I LOGI JUŻ Z TURBINĄ - po zgaszeniu silnika i odpaleniu auto normalnie jedzie :

Log (1 - 000)

Log (0 - 001)

Log (5 - 003)

Log (4 - 004)

Log (2 - 008)

Log (3 - 010)

Log (6 - 011)

Proszę o opinie

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

tzn ?? Ogolnie auto jest w miare tzn po pierwsze przelozony anglik, po drugie lapie co chwile muła i turbina nie chodzi, po trzecie zaslepiony egr przez uzytkownika , ogolnie jak na auto z przekladka to masakra :shocked: Ale co do logow to prosze jasniej, bo kierowca nie kumaty

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

tzn ??

synchronizacja rozrządu do poprawy - trzeba ściągnąć górną osłonę rozrządu i na kole zębatym ustawić - wartość w ostatniej kolumnie 004 powinna być jak najbliżej 0 lub na lekkim minusie.

W logu dynamicznym widać, że prawdopodobnie kierowniczki w turbinie się przycinają i stąd tryb awaryjny - po przegonieniu auta trochę odpuściły i już podczas logowania notlaufa nie złapał

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

dzięki, coś jeszcze da się odczytać ?? :good:[br]Dopisany: 17 Marzec 2011, 09:41_________________________________________________Panowie prosze, jak ktoś coś jeszcze więcej wie to proszę pisać ...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

no niewiem czy to sie skonczy na ustawieniu synchronizacji.Moze rozrzad przewalony

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...