fayera Opublikowano 28 Lutego 2011 Opublikowano 28 Lutego 2011 Opiszę to jak sprawa wygląda: Sobota rano-otworzyłem bagażnik na około 2-3 min.,puszczam klapę i nic. Ponieważ nie zawsze klapa załapuje próbuje kilkakrotnie i znowu nic. Biorę śrubokrętem i okazuje się,że "języczek" wogóle nie zaskakuje tylko cofa się z powrotem. Niedziela-w końcu udaje mi się dostać do zamka klapy. Wykręcam go i ku mojemu zdziwieniu"w rękach"wszystko działa jak należy, a więc psik psik WD40,skręciłem i... znowu "języczek" niaktywny. No i doszedłem do tego że po wykręceniu wszystko ok,a po założeniu na klapę tylko na śruby(bez dokręcania) zamek już nie działa.O co chodzi???[br]Dopisany: 27 Luty 2011, 20:01_________________________________________________A więc nie zacząłem od prawie najważniejszego: po sprawdzeniu miernikiem okazało się,że brak napięcia w kostce gdzie najprawdopodobnie mogło dojść do przerwania i lak leci instalacja?
flex78 Opublikowano 13 Marca 2011 Opublikowano 13 Marca 2011 Rozwiązałeś problem z zamkiem?, mam podobną sytuację tyle, że w B5, daj znać
fayera Opublikowano 13 Marca 2011 Autor Opublikowano 13 Marca 2011 Rozwiązałeś problem z zamkiem?, mam podobną sytuację tyle, że w B5, daj znać wymiana siłownika wyjaśniła sprawę
grand10 Opublikowano 15 Marca 2011 Opublikowano 15 Marca 2011 Maniłem to samo gdzieś na forum było rozwiązanie nawet z filmem jak to zrobić problem polega na takiej malej blaszce w silniczku mała prostokątna z jakiegoś węglika, która po jakimś czasie traci swoja właściwość przewodzenia prądu wystarczy kawałek metalu dacia i wstawić zamiast tamtej i problem rozwiązany MIAŁEM TO SAMO wyciągnij ten silniczek, co ciągnie ten pręcik i go zorbie
flex78 Opublikowano 15 Marca 2011 Opublikowano 15 Marca 2011 Witam, Dzięki za odpowiedź, narazie problem ustał, ale jak wróci zabiorę się za ten siłownik, próbowałem go otworzyć ale nie dało rady, trzeba chyba przeciąć tą obudowę na łączeniu i wtedy zobaczę co jest grane
fayera Opublikowano 16 Marca 2011 Autor Opublikowano 16 Marca 2011 U mniue ta operacja nie wyszła bo silnik był już wyżyłowany chociaż dziwne bo siadł w jednym momencie a nie jak u innych powoli niedomagał. Najpierw zauważ jakie są objawy 1.jeżeli klapa nie otwiera się odrazu a po pewnym czasie to można eksperymentować z blaszką 2.jeżeli nawet po dłuższym czasie klapa się nie otworzy to wymiana siłownika.
grand10 Opublikowano 16 Marca 2011 Opublikowano 16 Marca 2011 Ta blaszka po prostu nie przewodzi tyle prądu, co potrzebuje ten silniczek a jak będzie coraz cieplej to Worgule nie bezie otwierać 99% ze ta głupia blaszka a tego nie trzeba przecinać tylko podważyć małym śrubokrętem takie zaczepy i otwiera się na pół niewicie ile ja kombinowałem masakra
fayera Opublikowano 16 Marca 2011 Autor Opublikowano 16 Marca 2011 99% ze ta głupia blaszka kolego u mnie blaszka wogóle nic nie dała
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się