sylsaw Opublikowano 28 Lutego 2011 Opublikowano 28 Lutego 2011 Witam, przepraszam jeżeli w złym miejscu pisze. Mam problem od jakiegoś czasu wyskakuje mi check engine po sprawdzeniu błędów to P3262 Exhaust bank 1/2 oxygen sensors behind catalyst swapped a drugi to P0431 - Warm up catalyst bank 2: efficiency below theshold, po przeszukaniu neta i forum różnych wiem że ma to coś wspólnego z lmbdą lub katalizatorem, wiem że u mnie w audi jest kilka tych sond, wiem że niektóre można sprawdzić vagiem a innych nie, czy może miał ktoś juz coś takiego wcześniej, wspomnę że po wykasowaniu błąd pojawia się ponownie po jakichś 400-500km, i tak w kółko. Audi A4 ASN 3.0 Z góry dzięki za pomoc Jeśli nie ten dział proszę o przeniesienie a nie kasowanie
ghost1717 Opublikowano 28 Lutego 2011 Opublikowano 28 Lutego 2011 Ja stawiam na uwalony KAT "Warm up catalyst bank 2: efficiency below theshold"[br]Dopisany: 28 Luty 2011, 20:52_________________________________________________ewentualnie ujarana sonda ale raczej szukaj KATÓW
grzes1150 Opublikowano 1 Marca 2011 Opublikowano 1 Marca 2011 A czasem sprawcą całego zamieszania nie jest LPG??? Wykasuj błędy, pojeździj trochę na benzynie i wtedy podepnij jeszcze raz.
wojtek26 Opublikowano 1 Marca 2011 Opublikowano 1 Marca 2011 Sprawdz kody gotowosci i bedzie wiadomo co nie domaga.
misiek2000 Opublikowano 1 Marca 2011 Opublikowano 1 Marca 2011 Pozwólcie,że podepnę się pod temat.Mam pytanie do znawców forum,Jak zgasić wagiem kontrolkę check.Pytam bo podejrzewam ,że gaziarz który nie potrafi porządnie zestroić instalacji mi ją zgasił bo miałem albo za bogatą albo za ubogą mieszankę.Po podpięciu waga błędy powracają a check się nie zapala.
wojtek26 Opublikowano 2 Marca 2011 Opublikowano 2 Marca 2011 Wszystko zależy od błedów jezeli sa sporadyczne to nie bedzie CHECK-a a jezeli bład sie bedzie powtarzał lub jako stały to wtedy wywali CHECK.
misiek2000 Opublikowano 2 Marca 2011 Opublikowano 2 Marca 2011 Tak tylko czegokolwiek nie odłączę to check się nie zapali tylko błyska.A w procedurach pisze,że grupa 17 (tablica wskaźników)--adaptacje kanał 2 zmienić ze wskaźnika "1" na "0" i sprawa załatwiona.Próbowałem wejść zobaczyć czy wartość jest na "0" ale wywaliło mi "niedostępne".Nie jestem pewny na 100% i dlatego pytam czy można ją zgasić.
sylsaw Opublikowano 2 Marca 2011 Autor Opublikowano 2 Marca 2011 Proszę Państwa, właśnie to nie jest wina LPG, jeździłem na benzynie i te same błędy, wiem też że może to być sonda lambda lub kat, ale być może jest to jedno z nich, chciałbym w jakiś sposób wykluczyć coś. Czy mogę potraktować kata "po chłopsku" wywalę wszystko ze środka i będzie git czy nie?
wojtek26 Opublikowano 2 Marca 2011 Opublikowano 2 Marca 2011 Jak pisałem zrób kody gotowosci i bedziesz wiedzial co sie dzieje, jak wywalisz kata to bedziesz miał cały czas CHECK na blacie bo masz sondy i za katami.
kred Opublikowano 2 Marca 2011 Opublikowano 2 Marca 2011 vag bloki od 30 w góre. rób test sond, test kata oraz sprawdz opornoc grzalek sond i bedzie wszystko jasne. gdybanie zostaw na potem jak przetestujesz wszystki te możliwosci nieraz zawalac może pierwsza sonda i dalej wszystko sie pieprzy
sylsaw Opublikowano 4 Marca 2011 Autor Opublikowano 4 Marca 2011 a czy może ktoś podać jakie powinny być parametry podczas testu sond, testu kata i oporności grzałek, abym mógł się na czymś wzorcować[br]Dopisany: 03 Marzec 2011, 10:58_________________________________________________A i jeszcze jedno jak sprawdzić tą pierwsza sondę prądową nazywa się chyba UEGO cz jakoś tak, jakie powinna wskazywac wartości?[br]Dopisany: 03 Marzec 2011, 11:08_________________________________________________Jest tu jeszcze ktoś. Wczoraj sprawdzałem sondy, przejścia są, grzałki ok, na jednych sondach od 0,2 - 0,9;1,0 się waha, na sondach uego nie wiem czy jest ok, vag pokazuje 1,5V jak się zwiększy obroty to pokazuje tak do 3,5-4V, czy ktoś może powiedzieć czy to ok jest. Drugie pytanie to czy ktoś się wie coś na ten temat, są na vagu wskazania czasu wtrysku, i tak na trzech pokazuje wartości około 3,2 a na kolejnych trzech pokazuje około 4,5 wydaje mi się że powinien pokazywać tak samo na każdym. Dzięki za pomoc
wojtek26 Opublikowano 4 Marca 2011 Opublikowano 4 Marca 2011 Tak nie powinno byc ( chodzi o czasy wtrysku) odłacz sonde na tym rzedzie cylindrów gdzie masz dłuższe czasy i zobacz co sie stanie. powinni sie skrócic jezeli tak bedzie to sonda do wymiany.
sylsaw Opublikowano 4 Marca 2011 Autor Opublikowano 4 Marca 2011 ]a czy to również może być od tego że jeden kat będzie na wykończeniu? Rozmawiałem z kolegą który bardziej odemnie się zna na tym i on ma takie pytanie, nie wie dokładnie jakie powinny mieć parametry te pierwsze sondy zwane uego. Wczoraj jak sprawdzał to na biegu jałowym przy normalnych obrotach było na jednej 1,5 v a na drugiej 1,3-1,4v po dodaniu gazu i zwiększeniu obrotów na takim samym poziomie dopiero przy puszczeniu gazu i spadku obrotów wartości wzrosły do 3,5 - 4v, czy to są objowy które mówią ze sondy są ok/?
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się