Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B5 AJM] Problem po remoncie silnika


CybPL

Rekomendowane odpowiedzi

Witam,

Mam nietypowy problem po remoncie silnika. Miałem robioną głowicę bo padł jeden cylinder. Głowica zrobiona, ciśnienie na wszystkich cylindrach idealne. Jednak po złożeniu w całość okazało się że auto nie odpala.

Podpiąłem VAGa i co się okazało.

Otóż jeżeli silnik jest zimny i jakimś cudem zaskoczy ( bo udaje się go odpalić raz na sto lat ) to wszystkie wtryski leją jak z wiadra. Stąd zapewne problem z odpaleniem bo jest zła mieszanka. Jednak wraz ze wzrostem temperatury silnika dawki powoli wracają do normy. Widać to ładnie w załączniku - po paru minutach wszystko jest ok.

Jest jednak też druga przypadłość - po przekroczeniu ~1600 obrotów na minutę VAG nie jest w stanie odczytywać podawanych dawek, pokazuje ostatnie znane i tak to wszystko wisi. Dopiero gdy zdejmę nogę z gazu zaczyna pokazywać na nowo dawki. Wszystkie pozostałe grupy ( chociażby 23 - też od PD, czy np 18 ) wskazują dane w trybie ciągłym.

Przed remontem silnika wtryski były ok. Dla pewności ten z zepsutego cylindra zawiozłem do sprawdzenia na maszynie - też okazało się że wtryskiwacz jest ok. Więc wtryski jako wtryski są w porządku - problem jest z dawkowaniem... Ale dlaczego ?

Tu link do logu grupy 13stej : http://www.przeklej.pl/plik/013-xls-0027qf68l5a5

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...