Monteskiusz Opublikowano 2 Marca 2011 Opublikowano 2 Marca 2011 Witam. Otóż parę dni temu wyciągnąłem auto z garażu po miesięcznym postoju, i zaraz po uruchomieniu, co nastąpiło bez najmniejszego problemu, zaświeciła się lampka grzania świec i auto straciło moc w przedziale obrotów od 1000rpm do 1500rpm, powyżej 1500rpm silnik załapywał moc tak jak powinien zwyczajowo. Po ok 20min jazdy wyświetliła się też ikona silnika. Wstawiłem auto z powrotem do garażu i po dwóch dniach chciałem go wyprowadzić ale nie dało się już auta odpalić. Silnik zaskakuje bez problemu ale od razu po zaskoczeniu gaśnie, jakby coś go odłączało. Wie ktoś co może być tego przyczyną?
Monteskiusz Opublikowano 2 Marca 2011 Autor Opublikowano 2 Marca 2011 hmmm immobiliser mało prawdopodobny, a czy pęknięta uszczelka pod głowicą może takie objawy dawać?
wrclaguna Opublikowano 2 Marca 2011 Opublikowano 2 Marca 2011 No właśnie nie mam bez VAGA sie nie obejdzie podepnij gdzies kompa i napisz jakie bledy sa szkoda nam tu gdybac co mu jest
dymian1 Opublikowano 2 Marca 2011 Opublikowano 2 Marca 2011 hmmm immobiliser mało prawdopodobny, a czy pęknięta uszczelka pod głowicą może takie objawy dawać? wg mnie maloprawdopodobne. podłącz pod Vaga. Ja typuje na imo
Monteskiusz Opublikowano 2 Marca 2011 Autor Opublikowano 2 Marca 2011 uszczelka z tego powodu że ubywa mi płynu chłodniczego i jest spore dymienie z wydechów na biało.
WinterOOOO Opublikowano 2 Marca 2011 Opublikowano 2 Marca 2011 A jakieś "niepożądane" kontrolki świecą??W zbiorniczku wyrównawczym są ślady oleju tudzież innych cieczy oleistych?
Monteskiusz Opublikowano 2 Marca 2011 Autor Opublikowano 2 Marca 2011 jak to sie sprawdza? Na korku od oleju?
WinterOOOO Opublikowano 3 Marca 2011 Opublikowano 3 Marca 2011 jak to sie sprawdza? Na korku od oleju? Wpierw zobacz jak wygląda płyn w zbiorniczku wyrównawczym, chodzi o to czy nie ma tam śladów paliwa. Czasami na bagnecie możesz mieć też ślady ( oczka ) wody. Jedna z tych rzeczy może wskazywać na to, że uszczelce pod głowicą znudziła się współpraca.
Monteskiusz Opublikowano 3 Marca 2011 Autor Opublikowano 3 Marca 2011 Śladów nie ma, słyszałem że są specjalne testery do testowania zwartości CO2 w płynie chłodniczym, wiecie coś o tym? Dałem auto na VAG, uszkodzony czujnik temperatury powietrza jak na razie, diagnostyka w toku.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się