jamroz88 Opublikowano 4 Marca 2011 Opublikowano 4 Marca 2011 Jak w temacie proszę o pomoc w ocenie logów. Z góry dziękuję Link do albumu: http://img269.imageshack.us/g/004bspk.jpg/
michalik Opublikowano 4 Marca 2011 Opublikowano 4 Marca 2011 Witam teraz masz zaplon o 2 stopnie za pozno.
negatiV Opublikowano 4 Marca 2011 Opublikowano 4 Marca 2011 według mnie dać 3,2 w bs , 004 powinno się pokryć 2:2 i będzie git czyli delikatnie przyspieszyć pozdrawiam.
michalik Opublikowano 4 Marca 2011 Opublikowano 4 Marca 2011 Powinienes miec na LATE 2*ATDC a teraz masz 4*ATDC, oczywiscie silnik musi miec 90*.[br]Dopisany: 04 Marzec 2011, 23:17_________________________________________________Gdybys chcial pobawic sie sam tutaj masz opisane jak ustawic zaplon- http://meszrum.neostrada.pl/2.5TDI.pdf
jamroz88 Opublikowano 5 Marca 2011 Autor Opublikowano 5 Marca 2011 czyli przestawić w prawo koło pompy tylko o ile?
przemik Opublikowano 5 Marca 2011 Opublikowano 5 Marca 2011 Tak zeby w 004 Basic Settings wartosc oscylowała miedzy 2-3 ATDC... na LATE.... powinno byc OK.
jamroz88 Opublikowano 5 Marca 2011 Autor Opublikowano 5 Marca 2011 przemik, myślisz, że tak ustawiony kąt jak mam teraz ma wpływ na poranny rozruch auta? przy ujemnych temperaturach ciężko go odpalić
przemik Opublikowano 5 Marca 2011 Opublikowano 5 Marca 2011 kat wtrysku praktycznie miescil sie w dopuszczalnym zakresie... ale przestawic nie zaszkodzi.... moze tylko pomoc...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się