Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[ALL B8] Mironowóz cz.IV - S4d


miron78

Rekomendowane odpowiedzi

watro tylko zaznaczyc ze te parametry to wyszly w nowych autach gdzie seria miala pod 250 i ponad 500NM , a nie w aucie ktore ma prawie 200K.Jak dala mnie i tak jest super i najwazniejsze bezpiecznie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 2.7 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Poprostu wkleiles zly wykres (moze celowo :wink4: , zeby zrobic szum)

:good: :good: rozgryzłeś mnie - jesteś wielki :good::notworthy:

nikt nie napisal ze CS jest zly (skad to wzioles ? ).

stąd, że w B8 3.0tdi programy się robi 300 standardowo a CS mi zrobił jedynie 276

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie znam się na wykresach, na chiptuningu, ale jedno wiem, że program robi się pod auto. Teraz jest na pewno o wiele lepiej niż seria, jedyne co mogę życzyć to bezawaryjności, a te bezsensowne gadki typu: powinno być więcej km- olać to, większość nigdy nie widziała nawet tego auta na żywo, ale z fusów wróżą zawodowo!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

watro tylko zaznaczyc ze te parametry to wyszly w nowych autach gdzie seria miala pod 250 i ponad 500NM , a nie w aucie ktore ma prawie 200K.Jak dala mnie i tak jest super i najwazniejsze bezpiecznie.

Moje auto miało robiony soft przy przebiegu 25 tys km :gwizdanie:

I tez 300 KM nie dało.[br]Dopisany: 21 Maj 2011, 00:43_________________________________________________

No to skoro tutaj niecałe 300PS jest bezpieczne to u Patroxa jest niebezpiecznie skoro ma 350???? :mysli:

Przeczytaj wątek Patroxa to zrozumiesz że trochę inny zakres modyfikacji wchodzi w grę.

Dziękuję dobranoc.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Paweł u Ciebie nie dało u mnie dało co nie znaczy ,że mam mega mocny program. W aucie Mirona nie podoba mi się przebieg momentu nawet w tym aktualnym wykresie. Nie wiem co jest przyczyną ,że tak jest ten moment rozłożony , czy ten typ tak ma , czy tuner tak chciał. Miało być bezpiecznie jest bezpiecznie ,ale czy nie mogło być inaczej , lepiej tego nie wiem, bo jak wiadomo każdy silnik inaczej reaguje na modyfikację. U mnie wyszło 300 PS na lajtowym programie możesz wierzyć , lub nie. Masters sam był zaskoczony tym wynikiem bo inne auta na takich parametrach tak nie wychodziły.

Najważniejsze ,żeby Miron był zadowolony a tak chyba jest :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Carlos - u Ciebie był przykład zdrowej sztuki czyli identycznie jak w przypadku mojej B7

Program na którym wszystkim wychodziło ok 270ps u mnie wyszło 282

Patryk był zaskoczony - ja ucieszony i tyle :decayed:

Kończąc temat B8 - jak dla mnie zapitala aż miło :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak :)[br]Dopisany: 21 Maj 2011, 10:08_________________________________________________.............no i kolejne zaskoczenie - furka właśnie zjechała z wagi, która to pokazała 1750kg ( w dok. 1730 ) - przypomnę że przy B7 waga pokazała 1790 więc tak naprawdę różnica jest żadna i B8 lżejsze nie jest bo jak dodalibyśmy wypas B7 to waga była by identyczna.

Najpóźniej jutro wybiorę się jeszcze z B7 na autostradę i zobaczymy jakie zmiany na drodze wniósł soft w B8

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a wez tez pod uwage, ze masz sedana, a B7 to byl avant... czyli mozna zaryzykowac, ze B8 jest troche ciezsze :kwasny:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

dokładnie - już nie wspominając że sam szyberdach to ok 70kg

ile? :) moim zdaniem max 20, bo mialem w rekach.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

dokładnie - już nie wspominając że sam szyberdach to ok 70kg

ile? :) moim zdaniem max 20, bo mialem w rekach.

ponoć solar - w kpl. czyli prowadnicami i całą resztą to ok 70kg[br]Dopisany: 21 Maj 2011, 12:18_________________________________________________o takiej wadze przynajmniej mówił Patrox

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

wedle danych technicznych i pewnei podstawowa wersja :

B8 sedan 3,0 TDI manual waży 1655 kg

B8 Avant 3,0 TDI manual waży 1695 kg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No to skoro tutaj niecałe 300PS jest bezpieczne to u Patroxa jest niebezpiecznie skoro ma 350???? :mysli:

Myślę że Patrox to zrobił pod dobrą reklamę i tyle (bo nie czarujmy się) długo autem nie pojeździ się na takim setupie :gwizdanie:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Myślę że Patrox to zrobił pod dobrą reklamę i tyle (bo nie czarujmy się) długo autem nie pojeździ się na takim setupie :gwizdanie:

Pablo a skad takie teorie masz :mysli:
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Myślę że Patrox to zrobił pod dobrą reklamę i tyle (bo nie czarujmy się) długo autem nie pojeździ się na takim setupie :gwizdanie:

Pablo a skad takie teorie masz :mysli:

Nie tylko ja tak myślę :wink4:

Co oczywiście super by było żeby z taką mocą przejechać 100 czy 200 tys km beż żadnych problemów :kox:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie tylko ja tak myślę :wink4:

a moze bardziej rozwieniesz "swoją" myśl , konkretniej :cool1:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie tylko ja tak myślę :wink4:

Myslec to sobie mozna...

Watpie zeby jego setup byl w jakimkolwiek stopniu ryzykowny jesli sie uzytkuje auto z glowa, a zycie silnika zmniejszy sie pewnie w takim stopniu, ze wlasciciel tego nawet nie odczuje.

W takim razie po co w ogole chipowac, albo wsadzac wieksze turbawki w 1.9TDI...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...