Jump to content

Carlos*

Pasjonat
  • Content Count

    331
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

0

About Carlos*

Informacje

  • First name
    Karol
  • Location
    Warszawa

Car

  • Car model
    A6 C7
  • Car body
    Avant
  • Year of production
    2013
  • Engine
    3.0 TDI V6
  • Engine code
    CGQB
  • Drive
    quattro
  • Gearbox
    Tiptronic
  • Fuel
    ON

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Carlos*

    C7 Resident

    kompletny rozrząd w ASO to koszt około 2400 zł + wymiana jakieś 3000 zł - u mnie silnik był wyciągany innej opcji w biturbo nie ma. Dodatkowo doszły jakieś tam uszczelki pokrywy zaworów, kolektorów wydechowych, simering i ogólnie wszystko to co było potrzebne i wymagało wymiany , bo drugi raz się nie nadawało do montażu. Poza tym od razu przy okazji wymieniłem olej w skrzyni bo też była wyciągnięta, także łączny koszt u mnie wyszedł 8000 zł brutto. Wszystko robiłem poza ASO u znajomego.
  2. Carlos*

    C7 Resident

    W ogóle się go nie powinno wymieniać , ale jak to już nas producenci przyzwyczaili nie ma nic niezawodnego. Ja u siebie jestem właśnie po wymianie kompletu - przebieg 150 kkm. Słyszałem rożne opinie ,że jedni już przy 80 kkm wymieniali inni przy 220 kkm, ale jest to niestety nieuniknione. Winne są napinacze, ogólnie stan łańcuchów kół zębatych był w stanie idealnym. Wymieniłem komplet dla świętego spokoju.
  3. No ,ale przecież zwykły Motul specific 505.01 5W40 jest olejem C3.
  4. Poproszę o cenę, klocki na przód i tył do audi A6C7 , najlepiej ferrodo. Audi A6 3.0 BiTdi 313 kM 2013 rok. VIN:WAUZZZ4G4DN105364
  5. Ja wróciłem 1 marca z Dubaju. Powiem szczerze... raz można pojechać. Jak nie byłeś leć śmiało. Aktualnie Dubaj to jeden wielki plac budowy, wszystko szykują na EXPO 2020. Temperatury teraz jak najbardziej odpowiednie
  6. kolego Shell robi taki olej 0W30 z normami VW 504/507 http://www.shell.pl/kierowcy/oleje-silnikowe-i-srodki-smarne/oleje-samochodowe-helix/professional/shell-helix-ultra-professional-av-l-0w-30.html
  7. Tak jak koledzy piszą z busów to tylko Ducato, Boxer, Jumper z silnikiem 3.0 IVECO. Najbardziej pancerne auta z obecnych na rynku . Uwaga - nowe po lifcie mają dużo krótszą skrzynie biegów. Wszystkie są to te same auta, różnią się znaczkami. Na Craftera 2.0 BiTdi nawet nie patrz , szkoda nerwów. Sprinter to tylko 3.0 CDI , ale eksploatacja droższa od ww trójki i bardziej awaryjny. Na wnętrze w busach w ogóle nie patrz w żadnym z nich nie znajdziesz luksusu, wszędzie wykończenie to tandeta. Trochę już w swojej firmie tego przerobiłem w 3 letnich Boxerach do 400 tys kkm po za na prawdę drobnym
  8. endriuu, no popatrz Motul ma trochę odmienne zdanie i według nich np. taki olej 506.01 Ester Based jest przewidziany do trybu LL, czyżby nie wiedzieli ,że ten olej nadaje się tylko na 5 tys km ? https://www.motul.com/system/product_descriptions/technical_data_sheets/196/original/Specific_506_01_506_00_503_00_0W-30_%28GB%29.pdf?1460561152
  9. endriuu od kiedy 3.0 TDI ASB taki jak ma kolega DeK jest na pompowtryskach ? Pokaż mi w ogóle jakiś 3.0 TDI na pompowtryskach... jestem ciekaw skąd czerpiesz taką wiedzę.... Następnym razem sprawdź dokładnie i nie wprowadzaj kolegów w błąd. Tam nie jest wcale potrzebny olej z normą 505.01 Oczywiście można i taki olej zalać ,nic złego się nie stanie , tylko po co jak jest dużo lepszych propozycji. @ DeK- kolego jeśli do obecnego oleju którego używasz nie masz zastrzeżeń to po co zmieniać , lecz jeżeli na prawdę chcesz zmienić coś na siłę i cena nie gra roli oraz brak norm nie jest Ci straszn
  10. - MILLERS Oils XF LONGLIFE 5W30 - MOTUL SPECIFIC VW 504 00 / 507 - LIQUI MOLY TOP TEC 4200 5W30 - Statoil LazerWay LL 5W30 - NESTE CITY PRO W LONGLIFE III 5W30 - VALVOLINE SynPower XL-III 5W30 - SHELL AV-L 0W30 Producent wedlug uznania, bierz co najtańsze i najważniejsze z pewnego źródła. Może być i Motul tylko kup go gdzieś w rozsądnej cenie, Castrola raczej odpuść
  11. endriuu , przemyśl jeszcze raz co napisałeś , bo takimi odpowiedziami to wprowadzasz kolegę nosp w zakłopotanie. Przeczytaj jeszcze raz ze zrozumieniem jakie kolega zadał pytania dot. pkt 1 i 2. i co na nie odpowiedziałeś.
  12. On wcale nie udaje syntetyka,ma wyraźny opis co to za olej, poza tym nie ma w dzisiejszych czasach 100% syntetyka, jak to pewna firma opisuje. Ładnych parę lat temu MOTUL Specific 505.01 też był technosyntese i co .................. ile silników się na nim wysrało ? Jeżeli mnie pamięć nie myli to właśnie ty jakiś czas temu opisywałeś technologię HC jakie to są super oleje na tej bazie. Skąd teraz takie odmienne zdanie ?
  13. Ja też czekałem na B9 z myślą ,że może sobie kupię, ale po obejrzeniu czar prysł. Z zewnątrz ładne , środek ładny , ale ogółem jakiegoś tam wielkiego wrażenia na mnie nie zrobiło , a miało być takie wielkie WOW. Cen nie komentuje , bo dla jednego dużo dla innych nie, niech każdy sam ocenia. Ja sobie w zamian tego zamówiłem BMW 4. Nie wiem , czy dobrze zrobiłem czas pokaże.....
  14. Jeżeli jeździsz często tak jak piszesz to śmiało wlewaj 5W40 , zawsze bezpieczniej dla silnika będzie.
×
×
  • Create New...