Skocz do zawartości

Carlos*

Pasjonat
  • Postów

    326
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O Carlos*

Informacje

  • Imię
    Karol
  • Miasto
    Warszawa

Auto

  • Model
    A6 C7
  • Nadwozie
    Avant
  • Rok produkcji
    2013
  • Silnik
    3.0 TDI V6
  • Kod silnika
    CGQB
  • Napęd
    quattro
  • Skrzynia
    Tiptronic
  • Paliwo
    ON

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia Carlos*

0

Reputacja

  1. Paweł, a jak oceniasz jakość audio ? Moim zdaniem tragedia jak na B&O. Moja żona sama zwróciła uwagę na to, że dużo gorzej gra niż w poprzednim aucie. Próbowałem coś tam poustawiać, ale dalej lipa i nic z tego raczej porządnego nie będzie. Jak twoim zdaniem to wygląda u Ciebie.
  2. Carlos*

    C7 Resident

    kompletny rozrząd w ASO to koszt około 2400 zł + wymiana jakieś 3000 zł - u mnie silnik był wyciągany innej opcji w biturbo nie ma. Dodatkowo doszły jakieś tam uszczelki pokrywy zaworów, kolektorów wydechowych, simering i ogólnie wszystko to co było potrzebne i wymagało wymiany , bo drugi raz się nie nadawało do montażu. Poza tym od razu przy okazji wymieniłem olej w skrzyni bo też była wyciągnięta, także łączny koszt u mnie wyszedł 8000 zł brutto. Wszystko robiłem poza ASO u znajomego.
  3. Carlos*

    C7 Resident

    W ogóle się go nie powinno wymieniać , ale jak to już nas producenci przyzwyczaili nie ma nic niezawodnego. Ja u siebie jestem właśnie po wymianie kompletu - przebieg 150 kkm. Słyszałem rożne opinie ,że jedni już przy 80 kkm wymieniali inni przy 220 kkm, ale jest to niestety nieuniknione. Winne są napinacze, ogólnie stan łańcuchów kół zębatych był w stanie idealnym. Wymieniłem komplet dla świętego spokoju.
  4. No ,ale przecież zwykły Motul specific 505.01 5W40 jest olejem C3.
  5. Poproszę o cenę, klocki na przód i tył do audi A6C7 , najlepiej ferrodo. Audi A6 3.0 BiTdi 313 kM 2013 rok. VIN:WAUZZZ4G4DN105364
  6. Carlos*

    Dubaj w marcu

    Ja wróciłem 1 marca z Dubaju. Powiem szczerze... raz można pojechać. Jak nie byłeś leć śmiało. Aktualnie Dubaj to jeden wielki plac budowy, wszystko szykują na EXPO 2020. Temperatury teraz jak najbardziej odpowiednie
  7. komoornik zapraszam na PW , porównasz sobie jak chcesz w Warszawie xenona z full ledem w C7 , jak będziesz chciał to i z M4 full led adapitve , czy Seat Leon. Ja dodam tylko od siebie - z mojej trójki w audi A6C7 świecą najlepiej. @ stifii , zacne auto jeszcze lepszy silnik - bezawaryjności życzę.
  8. kolego Shell robi taki olej 0W30 z normami VW 504/507 http://www.shell.pl/kierowcy/oleje-silnikowe-i-srodki-smarne/oleje-samochodowe-helix/professional/shell-helix-ultra-professional-av-l-0w-30.html
  9. Tak jak koledzy piszą z busów to tylko Ducato, Boxer, Jumper z silnikiem 3.0 IVECO. Najbardziej pancerne auta z obecnych na rynku . Uwaga - nowe po lifcie mają dużo krótszą skrzynie biegów. Wszystkie są to te same auta, różnią się znaczkami. Na Craftera 2.0 BiTdi nawet nie patrz , szkoda nerwów. Sprinter to tylko 3.0 CDI , ale eksploatacja droższa od ww trójki i bardziej awaryjny. Na wnętrze w busach w ogóle nie patrz w żadnym z nich nie znajdziesz luksusu, wszędzie wykończenie to tandeta. Trochę już w swojej firmie tego przerobiłem w 3 letnich Boxerach do 400 tys kkm po za na prawdę drobnymi naprawami nic poważnego się nie działo , także jak dla mnie wybór jest oczywisty.
  10. endriuu, no popatrz Motul ma trochę odmienne zdanie i według nich np. taki olej 506.01 Ester Based jest przewidziany do trybu LL, czyżby nie wiedzieli ,że ten olej nadaje się tylko na 5 tys km ? https://www.motul.com/system/product_descriptions/technical_data_sheets/196/original/Specific_506_01_506_00_503_00_0W-30_%28GB%29.pdf?1460561152
  11. endriuu od kiedy 3.0 TDI ASB taki jak ma kolega DeK jest na pompowtryskach ? Pokaż mi w ogóle jakiś 3.0 TDI na pompowtryskach... jestem ciekaw skąd czerpiesz taką wiedzę.... Następnym razem sprawdź dokładnie i nie wprowadzaj kolegów w błąd. Tam nie jest wcale potrzebny olej z normą 505.01 Oczywiście można i taki olej zalać ,nic złego się nie stanie , tylko po co jak jest dużo lepszych propozycji. @ DeK- kolego jeśli do obecnego oleju którego używasz nie masz zastrzeżeń to po co zmieniać , lecz jeżeli na prawdę chcesz zmienić coś na siłę i cena nie gra roli oraz brak norm nie jest Ci straszny( ja w ogóle na to nie patrzę) to z czystym sumieniem polecam Ci olej Amsoil DEO - jest dostępny u dystrybutorów w PL. Jeżdżę na nim już bardzo długo i na nic innego nie zamienię. Leję go do wszystkich swoich aut z silnikiem diesla, nawet do tych najnowszych z normą emisji spalin euro 6. Niektóre auta jeżdżą na prawdę dużo - około 100 kkm rocznie. Sprawdź przetestuj, zdaj relację. zerknij ja jego parametry: TBN -10 HTHS - 4 http://www.amsoil.com/lit/databulletins/g2245.pdf
  12. Carlos*

    Takie tam M4

    To powiem Ci ,że GRUBO, 31 litrów żeby wyszło to chyba jazda po torze inaczej sobie tego nie wyobrażam, no chyba że na prawdę cały czas opór po mieście i zdaje sobie sprawę z tego że takie auta nie mają limitu spalania. U mnie średnie spalanie z 5,5 kkm 13.5l , także uważam ,że to rewelacja Ja również potwierdzam ,że to auto jest za***iste i nic mu powiem szcerze nie brakuje, jest po prostu idealne Zarzuciłem już koła z oponami letnimi, bo zimówki na tylnej osi w oczach giną. Zdjęcia wrzucę niebawem.
  13. Carlos*

    Takie tam M4

    Turdzi M2 jakoś mi nie leży , jest jakieś takie babskie - chodzi o wygląd. Jestem obecnie w USA na florydzie i widziałem niedawno takie 2 szt. Auto ma służyć do jazdy codziennej i do zabawy i w razie czego na wypad z rodziną na co w M2 nie ma mowy. Co do cen to już dawno wszystko jest jakieś takie jakby za drogie no ale najwidoczniej są klienci to i się sprzedają. Popatrz na nowe A4 B9.
  14. Carlos*

    Takie tam M4

    30% uprawnionych do głosowania conajmniej true ich jest blisko 40%
  15. - MILLERS Oils XF LONGLIFE 5W30 - MOTUL SPECIFIC VW 504 00 / 507 - LIQUI MOLY TOP TEC 4200 5W30 - Statoil LazerWay LL 5W30 - NESTE CITY PRO W LONGLIFE III 5W30 - VALVOLINE SynPower XL-III 5W30 - SHELL AV-L 0W30 Producent wedlug uznania, bierz co najtańsze i najważniejsze z pewnego źródła. Może być i Motul tylko kup go gdzieś w rozsądnej cenie, Castrola raczej odpuść
×
×
  • Dodaj nową pozycję...