Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B5 AEB] N75 co go może zepsuć?


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

witam

problem jak w temacie,w ciagu miesiaca padly mi juz dwa zawory n75,czy cos moze powodowac jego uszkodzenie???

Opublikowano

jedynie to wysokie napięcie nic innego albo wadliwe kupujesz sprawdź dokładnie z nimi trzeba sie bawić :kwasny:

Opublikowano

12v zobacz wszystkie bezpieczniki od sterowania silnikiem może jakiś przepalony

Opublikowano

albo gdzies wody dostaje

Opublikowano

Padły w jakim sensie, elektrycznie czy mechanicznie?

Opublikowano

hmm dobre pytanie vag wywalal blad zaworu n75 wiec wymienilem na nowy pojezdzilem moze dwa tyg i znowu zepsuty.jedyna roznica to taka ze jeden byl zepsuty ale doladowanie w piku bylo 0,6 nie wchodzil w tryb awaryjny a przy tym ostatnim jest wlasnie 0,3 bara doladowanie i ten sam blad na vagu nie wiem czy kupowac kolejny zawor czy montowac ten co puszczal 0,6(przyjemniejsza jazda)???jakies sugestie,jutro sprawdze bezpieczniki jak bedzie jasno[br]Dopisany: 10 Marzec 2011, 20:32_________________________________________________a ta woda to gdzie miala by byc??

Opublikowano

woda w sensie że się gdzieś wilgoć dostawała do instalacji (wtyczki)

może kable gdzieś przytarte :mysli:

Opublikowano

Sprawdź wiązkę/wtyczkę. Przemierz ją czy nie ma jakiś upływów gdzieś itp. Jakie błędy ci wywalało, numery? Sprawdź miernikiem rezystancję zaworków czy się różni czy jest taka sama. Te zepsute elektrycznie powinny mieć teoretycznie przepalone cewki.

Opublikowano

wiec tak blada 1262

rezystancja wszystkich trzech zaworkow ktore posiadam od 28 do 30 ohm

napiecie na wtyczne 0,2 do 1,2 milivolta

bezpieczniki ok

wody/wilgoci nigdzie nie ma

moje wnioski zaworki sprawne zepsute cos innego a wywala blad zaworu(co innego moze byc zepsute dajac taki efekt)

wszystkie trzy zaworki zepsute mechanicznie??

co jescze sprawdzic?

Opublikowano

Sprawdzanie zaworu magnetycznego N75 ograniczania ciśnienia doładowania

http://img100.imageshack.us/img100/3...an754qr.th.jpg

– wyłączyć zapłon;

– ściągnąć wtyczkę z zaworu magnetycznego ograniczania ciśnienia doładowania;

– zmierzyć opór między stykami zaworu (wartość wymagana: 14 do 20 Ω)

Jeżeli wartość wymagana nie zostanie osiągnięta:

– wymienić zawór magnetyczny N75 ograniczenia ciśnienia doładowania na nowy.

Jeżeli wartość wymagana zostanie osiągnięta:

– włączyć zapłon;

– zmierzyć napięcie zasilania zaworu na styku 1 wtyczki i na masie silnika.

Wartość wymagana: zbliżona do napięcia akumulatora.[br]Dopisany: 11 Marzec 2011, 16:58_________________________________________________bd1262.jpg

Opublikowano

wartosc napiecia na 1 styku wtyczki 13,7 Volta,opór zaworow(posiadam 3 sztuki) 28 -30 ohm,blad 1262 na wszystkich 3 zaworkach jakie posiadam,dolodowanie 0,3 bara malo mocy,

kupic 4 zawor z nadzieja ze bedzie dzialal dluzej niz 2 tyg,szukac przyczyny w innym miejscu??jakim??

napiecie na 2 styku wtyczki 0V

Opublikowano

podmien z kims N75

Opublikowano

Przypuszczam, że u ciebie to nie wina N75. Trza się silnikowi przyjrzeć. Jak chcesz to podjedź kiedy to ci luknę na to auto, bo dużo by trza było pisać... :wink4:

Opublikowano

dzisiaj kolega gregory poświęcił swój wolny czas i pomógl znalezć problem w moim samochodzie za co bardzo dziękuje

Opublikowano

dzisiaj kolega gregory poświęcił swój wolny czas i pomógl znalezć problem w moim samochodzie za co bardzo dziękuje

w czym tkwił problem:) opisz to.. moze innym sie przyda

Opublikowano

Rowniez czekam na odp. oraz czy moglby ktos pokazac strzalkami co podlaczyc do czego na tym rysunki ? Zregenerowali mi turbo i chyba cos pokićkali z podlaczeniem N75. Bo nie wiedza jak podlaczyc :facepalm

http://img14.allegroimg.pl/photos/oryginal/15/20/00/87/1520008748

Regeneracja turbiny zrobiona, ale podczas jazdy probnej, podczas 3 tys obr. samochodem zaczyna szarpac do takich momentow jak by turbo sie wyl. ale po chwila znowu lapie, i znowu szarpie z takim impetem jak by turbo na chwile przestawalo pompowac. Czy to moze byc wlasnie N75 ? Do 3 tys obr. idzie w miare w miare. Mechanik mi sie trafil ze trzyma mi juz samochod 4 dni i codziennie jak dzwonie to nie wie co to moze byc :facepalm: . Niestety komp VAG i inne programy milcza z podlaczniem do silnika ( brak polaczenia ) I "mechanik" znalazl gdzies w serwisowce ze odczytanie logow z silnika mozliwe jest od rocznika 96" od czerwca, a moj jest od marca :facepalm: . I jestem w kropce, chyba zabiore od niego samochod... :blink:

Opublikowano

problem byl po stronie wtyczki jeden kabelek byl urwany raz łączył raz nie a jak nie łączyl to ja wymienialem n75

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...