mrqq 0 Opublikowano 10 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 10 Marca 2011 witam! zacisk jest z a6 ponoć, chciałem dzisiaj w końcu założyc 320 wszystko przygotowane nowe tarcze klocki zaciski jak widać przygotowane. A tu klops lewy zacisk za duży i teraz pytanie czy będzie to 347 czy jakiś wynalazek? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dev 1443 Opublikowano 10 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 10 Marca 2011 jak to zacisk za duzy???? zacisski sa takie same, jedyne co to jarzma sa inne rozbierz te zaciski, wyciagnij jarzma i podaj odleglosci linii pomiedzy otworami mocujacymi do zwrotnicy a otworami na których sa trzpienie pod imbus nr 7 to powiem Ci o co komeon Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mrqq 0 Opublikowano 11 Marca 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 11 Marca 2011 no właśnie ze zacisk też jest minimalnie inny, ten zacisk z jarzmem od 320 haczy o ciężarki ori 16" (drugi zacisk mi pasuje).jutro pomierzę i zrobię fotki obu zacisków koło siebie, żeby było widać różnice. [br]Dopisany: 10 Marzec 2011, 23:17_________________________________________________zdjęcia dla porównania zacisków a odległość miedzy otworami ok 74 mm mierzona w ten sposób Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
czarny 1 Opublikowano 11 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 11 Marca 2011 ale jaja, a może to będzie jedne z a4 321 a drugie z a6 321 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
spetsnaz 2 Opublikowano 11 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 11 Marca 2011 Jeden zaciski jest z najmocniejszej A6 3.0TDI (tarcze 347mm), drugi z A4 B7 3.0TDI Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mrqq 0 Opublikowano 11 Marca 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 11 Marca 2011 ten drugi to też ponoć z a6 3.0 tdi , ale pasuje :>. wiec nie pozostało nic innego jak kupic drugi taki sam i poskładać. A taki mały OT zakładał ktoś wiercone bosche i do tego ate ceramik? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dev 1443 Opublikowano 12 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 12 Marca 2011 dostales dwa rozne zaciski ten grubszy trzeba rozebrac i wrzucic na frezarke ewentualnie reklamowac[br]Dopisany: 11 Marzec 2011, 11:54_________________________________________________ ten drugi to też ponoć z a6 3.0 tdi , ale pasuje :>. wiec nie pozostało nic innego jak kupic drugi taki sam i poskładać. A taki mały OT zakładał ktoś wiercone bosche i do tego ate ceramik? nie widzialem perforowanego Bosch-a, masz jakis link ? Ate Ceramic ostatnio montowalem do B6 na tarcze OZ w tylnych hamulcach od S4 na razie jest ok, tarcza jest gladka, nic nie piszczy ja Ci proponuje zamiast Ate klocki FDSP o wiele lepsze i cenowo tez nie najgorzej Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mrqq 0 Opublikowano 12 Marca 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 12 Marca 2011 linka nie mam, ale zrobiłem zdjecię ten srebrny to moje dzieło a klocki już kupiłem dosyć tanio wiec raczej zostawię, może nie będzie najgorzej Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
czarny 1 Opublikowano 12 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 12 Marca 2011 ile cie wyszła tarcza? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
siemian 126 Opublikowano 15 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 15 Marca 2011 Jeden zaciski jest z najmocniejszej A6 3.0TDI (tarcze 347mm), drugi z A4 B7 3.0TDI niekoniecznie. mnie sie wydaje że one są oba pod 320. Tyle że jeden z a4 a drugi z a6. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się