barwa90 Opublikowano 12 Marca 2011 Opublikowano 12 Marca 2011 Witam Moje auto: Audi A4 B6 2.0 benzyna 2002 rok Posiadam problem taki ze naładowałem akumulator w czwartek.. i dzisiaj chciałem odpalić samochód a akumulator był doszczętnie rozładowany... drugi problem jest taki gdy wychodzę już z samochodu zamykam drzwi i zamykam od razu drzwi pilotem to nie gaśnie mi lampka w środku na podsufitce i kontrolka od alarmu mryga po chwili się zawiesza i znowu mryga...ale światło wewnątrz się nadal pali...aby ten problem znikł muszę po zamknięciu drzwi odczekać parę sekund aż zgaśnie światło i wtedy pilotem zamknąć samochód...trzeci problem jest natomiast taki: po każdym rozładowaniu akumulatora są dwa błędy które występują na przemian... pali się ciągle kontrolka od ESP i nie mogę wyłączyć... albo kontrolka się zapala o niskim poziomie paliwa... Myślę że ktoś pomoże... i dziękuje z góry za wszelkie wypowiedzi.. Pozdrawiam
fahur Opublikowano 12 Marca 2011 Opublikowano 12 Marca 2011 Witam Moje auto: Audi A4 B6 2.0 benzyna 2002 rok Posiadam problem taki ze naładowałem akumulator w czwartek.. i dzisiaj chciałem odpalić samochód a akumulator był doszczętnie rozładowany... drugi problem jest taki gdy wychodzę już z samochodu zamykam drzwi i zamykam od razu drzwi pilotem to nie gaśnie mi lampka w środku na podsufitce i kontrolka od alarmu mryga po chwili się zawiesza i znowu mryga...ale światło wewnątrz się nadal pali...aby ten problem znikł muszę po zamknięciu drzwi odczekać parę sekund aż zgaśnie światło i wtedy pilotem zamknąć samochód...trzeci problem jest natomiast taki: po każdym rozładowaniu akumulatora są dwa błędy które występują na przemian... pali się ciągle kontrolka od ESP i nie mogę wyłączyć... albo kontrolka się zapala o niskim poziomie paliwa... Myślę że ktoś pomoże... i dziękuje z góry za wszelkie wypowiedzi.. Pozdrawiam Jak ładowałeś aku? Wyjąłeś z auta, czy może z podpiętymi klemami? Mierzyłeś napięcie aku przed i po naładowaniu. Jeżeli aku jest sprawny, to po pełnym naładowaniu powinien dawać między 13,5 - 14,0V. Zmierz też napięcie ładowania podczas pracy silnika - powinno wynosić ok. 14,4V. Poza tym, wygląda to na coś z kompem (general error?! ;-) ). Podepnij VAGa i zobacz jakimi informacjami krzyczy do Ciebie ta Twoja NiebieskA...
zbigok Opublikowano 12 Marca 2011 Opublikowano 12 Marca 2011 Co do kontrolki ESP, to gdy występują problemy z napięciem zasilania (za niskie) jednostka sterująca ABS/ESP(...) jest wyłączana - tzw. oszczędzanie energii. Wydaje mi się, że pozostałe problemy też są związane z niskim napięciem zasilania. W poprzednim aucie miałem korozję na styku przewodu minusowego z karoserią i były podobne problemy.
domjenick Opublikowano 12 Marca 2011 Opublikowano 12 Marca 2011 ja myślę,że standardowo VAG wiele powie na ten temat-podepnij,zobacz jakie błędy i napisz
barwa90 Opublikowano 25 Marca 2011 Autor Opublikowano 25 Marca 2011 WYMIENIŁEM AKUMULATOR I JEST TERAZ WSZYSTKO OK :>
zbigok Opublikowano 25 Marca 2011 Opublikowano 25 Marca 2011 A zakup był z wymianą, czy sobie sam wymieniałeś? Chodzi mi o to, że jak z wymianą to sprawdzają, a przynajmniej mają sprawdzić czy jest prawidłowe ładowanie. Poza tym, jak sobie wymienisz sam, to czasami są problemy z gwarancją na aku.
gregorypeck Opublikowano 26 Marca 2011 Opublikowano 26 Marca 2011 Mnie chyba tez czeka wymiana acu, mam taki error: 1 Fault Found: 00576 - Terminal 15 57-10 - Electric Circuit Failure - Intermittent A jak byly mrozy doładowalem go prostownikiem a potem znalazlem takie: 1 Fault Found: 18010 - Power Supply Terminal 30: Voltage too Low P1602 - 002 - Lower Limit Exceeded - Intermittent 3 Faults Found: 00526 - Brake Light Switch-F 27-10 - Implausible Signal - Intermittent 01826 - Sensor for Steering Angle (G85): Supply Voltage Terminal 30 35-00 - - 01206 - Signal for Duration of Ignition: OFF 27-10 - Implausible Signal - Intermittent Wykasowalem je i przez pare miesiecy ich nie widzialem. Ostatnio tez zmierzylem napiecie po kilkudniowym postoju, wyszlo 11,60V - to chyba jeszcze nie tak zle nie? Mimo wszystko musze go 2sekundy dluzej kręcic z rana przy odpalaniu. Zastanawiam sie teraz czy wymieniac acu juz teraz czy poczekac do jesieni. Jak myslicie? Pozdrawiam
zbigok Opublikowano 26 Marca 2011 Opublikowano 26 Marca 2011 11,6V to jeszcze nie jest tak strasznie. -Jak stary jest ten aku? -Jakie jest napięcie przy pracy silnika? -Widać w aku tzw. zielone oczko? Siostra miała padnięty aku w Astrze 2, no i tej zielonej kuleczki nie było widać. Okazało się że są pod naklejką korki i było trochę sucho. Dolałem destylowanej, podładowałem, sprawdziłem napięcie przy ładowaniu (pracy silnika). Już dwa lata minęło i jest ok. Silnik (diesel) kilka razy dziennie odpalany, jeździ na krótkich trasach. Obecnie aku ma 9 lat i tej zimy był doładowany tylko jeden raz. Ale chyba następnej zimy nie wytrzyma . Macie takie wrażenie, że aku które były na wyposażeniu nowego auta są lepsze niż te, które można kupić w sklepach? I jest niezależnie od producenta aku. Kupione w sklepie pochodzi od 4 do 6 lat i na śmietnik.
gregorypeck Opublikowano 26 Marca 2011 Opublikowano 26 Marca 2011 acu mam originalny z 2001 roku - jest bezobsługowy, czyli nie da sie nic dolac. Przy pracujacym silniku wyciaga okolo 13,5V sprawdze zaraz to zielone oczko.[br]Dopisany: 26 Marzec 2011, 15:46_________________________________________________sprawdzalem ale to oczko nie jest zielone tylko raczej czarne bym powiedzial - co to oznacza?
zbigok Opublikowano 27 Marca 2011 Opublikowano 27 Marca 2011 Poślę Ci prywatną wiadomość, bo tu już zaczynamy nową dyskusję.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się