marcinb5 Opublikowano 13 Marca 2011 Opublikowano 13 Marca 2011 Witam Jakiś czas temu mechanik (magik) wymieniał mi alternator, od tamtego czasu zaczeły się problemy z napinaczem paska wielorowkowego. Na początku by lekko wygiety, pare dni temu do reszty poszarpało pasek i oczywiście mocowanie nainacza złom. Zakupiłem części do naprawy całego mocowania ale niestety okazało się że tuleja metalowa jest troszeczke zużyta. Tu zdjęcie i pytanie czy tą tuleje da się jakoś wymienić? Jakoś wparsować? czy np: napawać ubytek i wyfrezować otwór na nowo?
michalik Opublikowano 13 Marca 2011 Opublikowano 13 Marca 2011 Kup uzywany caly wspornik. Ja jakis czas temu mialem do wymiany lozysko wiska nie do kupienia wystepuje tylko z cala obudowa rozrzadu w serwisie krzykneli 8 stowek. Pierwsza giełda w poznaniu i za 100 dostalem!
Jakub555 Opublikowano 13 Marca 2011 Opublikowano 13 Marca 2011 Ja bym brał oryginał,większość na forum poleci zapewne
marcinb5 Opublikowano 15 Marca 2011 Autor Opublikowano 15 Marca 2011 Jeszcze jedno pytanie, gdzieś czytałem że powodem wygięcia napinacza może być uszkodzone sprzęgiełko na alternatorze. U mnie nie ma sprzęgiełka na alternatorze i nie wiem czy powinno być czy nie?
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się