Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B5 AFB] Pompa wtryskowa


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam wszystkich.mam problem z pompa vp,jest tak.raz na jakis czas zacina sie przestawiacz kata wtrysku,ten tloczek i pompa szaleje!rano niewchodzi na obroty,po przejechaniu 2-3km pompa glosno 'zagra' i jest ok dopoki nieostygnie.obiawy wracaja na zimnym silniku.i moje pytanie,czy mozna wymienic w pompie tylko ten przestawiacz(tloczek) czy pompa do regeneracji? :confused4:

Opublikowano

do regeneracji ... tłoczek to nie problem - problemem bedzie wytarty korpus w ktorym tloczek chodzi

Opublikowano

Z ciekawosci jak rano z odpalaniem?

Opublikowano

Rano odpala wzorowo,od strzala. a moze ktos mi powie gdzie jest ten tloczek i czy da sie samemu go wymienic?[br]Dopisany: 14 Marzec 2011, 15:45_________________________________________________Nikt z posiadaczy v6 niemial takiego przypadku? :confused4:

Opublikowano

Z tego co wiem nie ma duzego problemu z wymiana.Sam bede to niedlugo robil.

I tak sie najpierw skonsultuje z pompiarzami po jakies wskazowki. :hi:

Opublikowano

a gdzie mozna dostac ten tloczek?

U pompiarzy.Na allegro.

Opublikowano

Jest pelno aukcji gdzie placisz za usluge.Dzwon pytaj.

Jeszcze sie nie interesowalem jakoscia.Takze nic wiecej nie powiem.

Opublikowano

ja miałem taki przypadek wytarła sie obudowa popmpy VP od tarcia tłoczka a ca za tym idzie rozwalił sie też sterownik wymeniłem sterownik tzn tranzystor. Objawy zostały tzn żle palił nie wkręca sie na obroty mało palił łapał błąd przeładowania turbo. Skończylo sie na wymianie pompy auto jak nowe jeszcze trzeba bedzie troche poustawiać pompe dawki i zapłon bo cos nie tak jedzie. Także przygotuj sie na wymiane pompy koszt ok 2500 plus wymiana i nie zapomnij o filtrze paliwa :)

Opublikowano

Ja mam identyczne objawy jak ty (robert22ff), na zimnym silniku nie wkręcał się na obroty ( tylko do 2000 - 25000 obrotów), po przejechaniu kilku kilometrów zarechocze głośniej i kręci już idealnie.

Teraz już nie ma reguły czy to zimny, czy ciepły silnik usterka się powtarza. Z tym, że jest to w kratkę, np: ruszam ze świateł bieg 1, 2, 3 kręci do końca idzie jak burza,włączam 4 bieg i muli, kręci do 2000 - 2500 odr. (coś tam się przycina). Pali od strzała na zimnym jak i na ciepłym.

Diagnoza: pompa do wymiany, lub do regeneracji. To i to wiąże się z wydatkiem 2000 - 3000 PLN.

Na razie nie ma funduszy na to i już od 3 miesięcy jeżdżę tak.

Myślałem o wymianie samej elektroniki w pompie koszt 300 PLN, ale prawdopodobnie jest to mechaniczne uszkodzenie.

Gość, który zajmuje się naprawą samej elektroniki zasugerował aby do paliwa dolać troche miksolu, może to zacinanie ustanie.

Zrobiłem to ale bez rezultatu.

Na razie nie mam pieniędzy na naprawę tego, a między czasie zbieram informację i szukam tańszego sposobu, bezskutecznie.[br]Dopisany: 30 Marzec 2011, 22:24_________________________________________________Wiecie może, jakie oznaczenie ma pompa wtryskowa (1998r silnik AFB, 2,5TDI)?

Widziałem numery z końcówką 106D, 106J, 106K, u siebie nie wiem z jaką końcówką będą pasować.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...