Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B5 1Z] Prośba o analizę logów


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Poniżej przedstawiam logi zrobione przeze mnie pierwszy raz, więc proszę o wyrozumienie.

Jeżeli można z nich coś wywnioskować to bardzo proszę o komentarz.

Z góry serdecznie dziekuję.

Poniżej logi dynamiczne.

Monday 10 December 2007 17:40:37

038 906 018 R 1,9l R4 EDC 00SG 1613

Group A: '003

Engine speed MAF (specified) MAF (actual) EGR duty cycle

TIME 861-945 240-340 240-340 4-84

MARKER STAMP /min mg/R mg/R %

0,01 1638 265 256 72,9

1,17 1638 340 262,7 65,7

2,37 1848 850 698,3 4,8

3,57 2163 850 847,9 4,8

4,77 2478 850 831,3 4,8

5,97 2772 850 798 4,8

7,17 3045 850 751,5 4,8

8,37 3318 850 738,2 4,8

9,57 3549 850 718,2 4,8

10,77 3780 850 691,6 4,8

11,97 3969 850 678,3 4,8

13,17 4158 850 658,4 4,8

14,37 4305 850 655 4,8

15,57 4431 850 608,5 4,8

16,77 4536 850 588,5 4,8

˙˙

Group C: '011

Engine speed Specified MAP Actual MAP Duty cycle

TIME ? ? Regulator valve?

STAMP /min mbar mbar %

0,77 1638 1111,8 1020 34,7

1,97 1764 1866,6 1203,6 35,1

3,17 2058 1866,6 1836 35,5

4,37 2373 1846,2 2009,4 56,6

5,57 2667 1836 1907,4 68,9

6,77 2961 1836 1856,4 74,5

7,97 3234 1825,8 1846,2 78,1

9,17 3486 1825,8 1825,8 78,9

10,37 3717 1805,4 1795,2 80,5

11,57 3927 1795,2 1805,4 80,5

12,77 4095 1785 1795,2 82,1

13,97 4263 1764,6 1785 84,9

15,17 4389 1713,6 1754,4 88,9

16,37 4515 1672,8 1713,6 91,6

17,57 4578 1662,6 1713,6 91,2

Monday 10 December 2007 17:43:10

038 906 018 R 1,9l R4 EDC 00SG 1613

Group A: '004

Engine speed Specified start Actual start Cold Start Valve

TIME 861-945 2 to -3 2 to -3 3-70

MARKER STAMP /min °BTDC °BTDC %

0,54 1848 2,9 2,6 64,1

1,75 2037 7,5 8,1 78,5

2,95 2352 8,8 8,4 86,5

4,15 2667 9,9 10,3 86,1

5,35 2961 11,4 11,9 86,9

6,55 3234 13,2 13,6 87,3

7,75 3507 14,5 15,2 87,7

8,95 3738 15,4 15,8 87,7

10,15 3948 16,3 16,3 89,3

11,35 4137 16,3 16,5 89,3

12,55 4305 16,1 16,1 88,5

Group C: '010

Mass Air Flow Barometric Pressure Manifold Pressure Throttle

TIME ?

STAMP mg/R mbar mbar %

1,35 655 989,4 1315,8 71

2,55 847,9 989,4 1978,8 100

3,75 814,6 989,4 1938 94,9

4,95 798 989,4 1876,8 95,7

6,15 754,8 989,4 1846,2 96,5

7,35 738,2 989,4 1836 96,9

8,55 711,6 989,4 1825,8 96,9

9,75 681,6 989,4 1815,6 97,6

10,95 658,4 989,4 1785 97,6

12,15 645,1 989,4 1764,6 98,4

13,35 532 989,4 1734 0

Poniżej statyczne.

Monday 10 December 2007 18:02:23

038 906 018 R 1,9l R4 EDC 00SG 1613

Group A: '000

TIME

MARKER STAMP

0,01 41 26 0 17 99 199 69 155 126 128

0,35 41 27 0 17 99 199 69 155 126 127

0,7 41 27 0 17 99 199 69 155 126 126

1,05 41 28 0 17 99 199 69 155 126 126

1,4 41 26 0 17 99 199 69 155 126 126

1,75 41 26 0 16 99 199 69 155 126 127

2,1 41 27 0 17 99 199 69 155 126 126

2,46 41 28 0 17 99 199 69 155 126 126

2,81 41 26 0 17 99 199 69 155 126 126

3,16 41 25 0 17 99 199 69 155 126 125

3,51 41 27 0 16 99 199 69 154 126 127

3,86 41 27 0 16 99 199 69 155 126 127

4,22 41 27 0 17 99 199 69 155 126 128

4,57 41 27 0 16 99 199 69 155 126 127

4,92 41 27 0 17 99 199 69 154 126 127

5,27 41 26 0 16 99 199 69 154 126 124

5,62 41 28 0 17 99 199 69 154 126 128

5,98 41 27 0 16 99 199 69 155 126 126

6,33 41 27 0 17 99 199 69 155 126 128

6,68 41 26 0 17 99 199 69 155 126 125

7,03 41 28 0 17 99 199 69 155 126 128

7,38 41 26 0 17 99 199 69 154 126 126

7,74 41 27 0 17 99 199 69 155 126 129

9,85 41 28 0 16 99 199 69 154 126 127

10,2 41 26 0 16 99 199 69 154 126 128

Group C: '008

Engine speed Inj qty Inj qty Inj qty

TIME ? ? ?

STAMP /min mg/R mg/R mg/R

0,35 861 0 27,8 22,8

1,55 861 0 27,8 23

2,78 861 0 27,8 23

4,04 861 0 27,8 23

5,29 861 0 27,8 22,8

6,49 861 0 27,8 22,6

7,69 861 0 27,8 22,8

8,89 861 0 27,8 22,8

10,09 861 0 27,8 22,8

13,69 861 0 27,8 23

14,89 861 0 27,8 22,8

Monday 10 December 2007 18:04:13

038 906 018 R 1,9l R4 EDC 00SG 1613

Group A: '011

Engine speed Specified MAP Actual MAP Duty cycle

TIME ? ? Regulator valve?

MARKER STAMP /min mbar %

0,01 861 OFF 1009,8 99,6

0,39 861 OFF 1009,8 99,6

0,79 861 ON 1009,8 99,6

1,19 861 ON 1009,8 0

1,59 861 ON 1009,8 0

1,99 861 ON 1009,8 0

2,39 861 ON 1009,8 0

2,79 861 ON 1009,8 0

3,19 861 ON 1009,8 0

3,59 861 ON 1009,8 0

3,99 861 ON 1009,8 0

4,39 861 ON 1009,8 0

4,79 861 ON 1009,8 0

5,19 861 ON 1009,8 0

5,59 861 ON 1009,8 0

5,99 861 ON 1009,8 0

6,39 861 ON 1009,8 0

6,79 861 ON 1009,8 0

7,19 861 ON 1009,8 0

7,59 861 ON 1009,8 0

8 861 ON 1009,8 0

9,2 861 ON 1009,8 0

9,59 861 ON 1009,8 0

9,99 861 ON 1009,8 0

10,39 861 ON 1009,8 0

10,77 861 ON 1009,8 0

11,17 861 OFF 1009,8 0

11,58 861 OFF 1009,8 99,6

12,18 861 OFF 1009,8 99,6

12,58 861 OFF 1009,8 99,6

12,98 861 OFF 1009,8 99,6

10 December 2007 18:10:07

1,9l R4 EDC 00SG 1613

Group A: '021

Mass Air / Rev, Mass Air / Rev, Duty Cycle Bin, Bits

TIME

STAMP mg/R mg/R %

0,01 250 412,3 4,8 10 000

1,2 250 425,6 4,8 10 000

2,39 250 415,6 4,8 10 000

3,59 250 422,3 4,8 10 000

4,79 250 415,6 4,8 10 000

5,99 250 425,6 4,8 10 000

7,19 250 435,6 4,8 10 000

11,99 255 415,6 4,8 10 000

Group A: '013

Cyl 1 Cyl 2 Cyl 3 Cyl 4

TIME -2 to +2 -2 to +2 -2 to +2 -2 to +2

MARKER STAMP mg/R mg/R mg/R

1,18 -0,12 -0,19 0

2,38 -0,05 -0,16 0,02

3,58 -0,16 -0,24 -0,05

4,78 -0,05 -0,12 0

5,98 -0,14 -0,19 0

7,2 -0,12 -0,12 0

8,44 -0,16 -0,24 -0,05

10,93 -0,12 -0,21 0

12,12 -0,05 -0,09 0,09

13,32 -0,12 -0,12 0,05

14,52 -0,02 0,05 0,09

19,32 -0,05 -0,07 0,05

20,52 -0,07 -0,09 0

21,72 -0,05 -0,07 0,07

22,92 -0,05 -0,16 -0,05

Group C: '015

Engine speed Inj Qty (actual) Fuel Consumption Inj Qty requested

TIME (accelerator)

STAMP /min mg/R l/h mg/R

0,78 861 3,2 0,39 0

1,98 861 3,2 0 0

3,18 861 3,2 0,39 0

4,38 861 3,2 0,39 0

5,58 861 3,2 0,39 0

6,78 861 3,2 0,39 0

8,03 861 3,2 0,39 0

11,72 861 3,2 0,39 0

12,92 861 3,2 0,39 0

14,12 861 3,2 0,39 0

15,32 861 3,4 0,39 0

18,92 861 3,4 0,39 0

20,12 861 3,2 0,39 0

21,32 861 3,2 0,39 0

22,52 861 3,4 0,39 0

Opublikowano

Czy przeczytałeś przed zrobieniem logów ten wątek: ???

http://www.a4-klub.pl/smf/index.php/topic,18478.0.html

Z tego co widzę tutaj to chyba niezbyt.

Przeczytaj raz jeszcze i ponów logi :)

Na razie to mam takie uwagi:

1. Kiedy wymieniałeś filtry - przede wszystkim powietrza ???

2. Przepływka niedomaga.

3. Źle ustawiony kąt wtrysku - trzeba go przyspieszyć.

4. Czy temperatura była przy robieniu logów około 90 stopni ??? (007 poz. 4)

Opublikowano

Dzięki za komentarz.

Odnosząc się do uwag to:

- filtr powietrza jest nowy (co prawda nie Knechta ale nowy),

- temperatura na wskaźniku 90oC (po przejechaniu kilkunastu kilometrów),

- co do kąta wtrysku, to to też tak wywnioskowałem po przeczytaniu kilku postów.

Opublikowano

Dzięki za komentarz.

Odnosząc się do uwag to:

- filtr powietrza jest nowy (co prawda nie Knechta ale nowy),

- temperatura na wskaźniku 90oC (po przejechaniu kilkunastu kilometrów),

- co do kąta wtrysku, to to też tak wywnioskowałem po przeczytaniu kilku postów.

Zrób wszystko tak, jak jest to opisane w linku.

Opublikowano

Mam jeszcze dwa pytania.

Rzeczywiście logi nie są zrobione zgodnie z instrukcją, ale czy dynamiczne też do powtórki?

Czy rozglądać się za przepływką przed wykonaniem ponownych logów?

Opublikowano

Mam jeszcze dwa pytania.

Rzeczywiście logi nie są zrobione zgodnie z instrukcją, ale czy dynamiczne też do powtórki?

Czy rozglądać się za przepływką przed wykonaniem ponownych logów?

Logi robisz dokładnie jak jest tam opisane.

Wklejasz najlepiej linki do logów wrzucone jako JPG.

Przepływkę na razie możesz wyjąć i przeczyścić środkami do tego służącymi.

Są takie w sprayu.

Zrób pełne logi i wtedy będziemy myśleć dalej.

nie wcisnales gazu do konca

Przez to, że są tak wrzucone to nawet nie zauważyłem tego :th:

Opublikowano

Poniżej przedstawiam logi zrobione przeze mnie pierwszy raz, więc proszę o wyrozumienie.

Jeżeli można z nich coś wywnioskować to bardzo proszę o komentarz.

Z góry serdecznie dziekuję.

Poniżej logi dynamiczne.

Monday 10 December 2007 17:40:37

038 906 018 R 1,9l R4 EDC 00SG 1613

Group C: '010

Mass Air Flow Barometric Pressure Manifold Pressure Throttle

TIME ?

STAMP mg/R mbar mbar %

1,35 655 989,4 1315,8 71

2,55 847,9 989,4 1978,8 100

3,75 814,6 989,4 1938 94,9

4,95 798 989,4 1876,8 95,7

6,15 754,8 989,4 1846,2 96,5

7,35 738,2 989,4 1836 96,9

8,55 711,6 989,4 1825,8 96,9

9,75 681,6 989,4 1815,6 97,6

10,95 658,4 989,4 1785 97,6

12,15 645,1 989,4 1764,6 98,4

13,35 532 989,4 1734 0

logi dynamiczne :

w piatej kolumnie [%] ma byc 100 % ... sprawdz czy nie podwineła sie wycieraczka pod pedal gazu .... [mowie powaznie]

co do statycznych kat wtrysku do korekty [49-54]

co do temperatury ... na wskazniku moze byc 90 a plyn moze miec o wiele mniej ... z 000 BS wynia ze jest dobrze .. ale zrob jeszcze statyczne 007 .....

Opublikowano

Witam.

Dzięki za informacje.

Oglądałem dzisiaj wycieraczkę pod pedałem gazu, zdaje się leży na swoim miejscu i nie wydaje mi się aby dostała się pod pedał gazu, ale wykluczyć na 100% nie można.

Znalazłem jeszcze logi 07 - więc je zamieszczam.

A prawidłowe postaram się zrobić w sobotę.

Group B: '007

Fuel Temp n/a Intake Air Temp Coolant Temp

TIME

STAMP °C °C °C

1,15 40,5 30,6 88,2

2,37 40,5 30,6 88,2

3,61 40,5 30,6 88,2

4,88 40,5 30,6 88,2

6,09 40,5 30,6 88,2

7,29 40,5 30,6 88,2

8,49 40,5 30,6 88,2

9,69 40,5 30,6 88,2

10,89 40,5 30,6 88,2

13,29 40,5 30,6 88,2

14,49 40,5 30,6 88,2

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...