coli1981 0 Opublikowano 17 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 17 Marca 2011 Witam Dziś u znajomego mechanika wymieniłem sobie kości z nowym softem na 140 ps . po wymianie na pierwszych testach zauważyłem lekkie drgania silnika przy około 2000 obrotach jak przyśpieszam mocno , po przekroczeniu drgania ustępują , według niego po logach wywnioskował ze jest nieprawidłowa praca przepływomierza i on jest główna przyczyna może powodować te usterki , i przynajmniej muszę na chipie nowym trochę kilometrów zrobić być może się samo uspokoi . Zacząłem czytać na forum trochę sporo jest tego np wymiana dwumas do tej pory nie miałem z nim problemy wiec nie biorę go pod uwagę . łatwo wymienić parę części tylko że to kosztuje a nie chciał bym wydawać w ciemno , może macie swoje doświadczenia w tej kwestii . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Buba 7 Opublikowano 17 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 17 Marca 2011 a może jest zrypany soft i silnik świruje? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
spanky 7 Opublikowano 17 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 17 Marca 2011 Witam Dziś u znajomego mechanika wymieniłem sobie kości z nowym softem na 140 ps . po wymianie na pierwszych testach zauważyłem lekkie drgania silnika przy około 2000 obrotach jak przyśpieszam mocno , po przekroczeniu drgania ustępują , według niego po logach wywnioskował ze jest nieprawidłowa praca przepływomierza i on jest główna przyczyna może powodować te usterki , i przynajmniej muszę na chipie nowym trochę kilometrów zrobić być może się samo uspokoi . Zacząłem czytać na forum trochę sporo jest tego np wymiana dwumas do tej pory nie miałem z nim problemy wiec nie biorę go pod uwagę . łatwo wymienić parę części tylko że to kosztuje a nie chciał bym wydawać w ciemno , może macie swoje doświadczenia w tej kwestii . mamy doswiadczenia ... zrob logi dynamiczne 001/004/008/011 , a powiem Ci gdzie tkwi problem ... choc juz teraz moge Ci napisac ze to sprawa magicznych kosci z softem ktore sobie zapodales i nie jest to wina przeplywomierza i napewno sie to nie uspokoi, a wrecz przeciwnie ... skad masz te kosci, bo jak sa niewiadomogeo pochodzenia to poszukaj lepszego zródła ... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rob555 0 Opublikowano 18 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 18 Marca 2011 Mi to smierdzi dwumasem ktory nie wyrabia...albo taki dwumas kijowy albo soft taki hardcore z dolu. I sie nie uspokoi a bedzie gorzej tak jak Spanky pisze Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lukjar7 0 Opublikowano 18 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 18 Marca 2011 potwierdzam big koks z dolu mi ASV przy 45 mg przy 2300 obr/min wibrował, ale tylko na 5 biegu przy max wychyleniu sandału tak jak to mówi Spanky to normalne ? ogolnie zdjąłem do 43 i jest git. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kowi87 163 Opublikowano 18 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 18 Marca 2011 Grunt to nie szukać oszczędności Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
spanky 7 Opublikowano 18 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 18 Marca 2011 potwierdzam big koks z dolu mi ASV przy 45 mg przy 2300 obr/min wibrował, ale tylko na 5 biegu przy max wychyleniu sandału tak jak to mówi Spanky to normalne ? ogolnie zdjąłem do 43 i jest git. to chyba w tym aucie dwumas jest w stanie agonalnym, bo w serii ASV przy 2300 rpm ma ~ 41,5 mg ... a co to za przyjemnosc jezdzic autem przy max Nm w granicach 3000 rpm ... Grunt to nie szukać oszczędności bzdura , trzeba wiedzieć gdzie i jak szukać oszczędności ... uwierz mi że można to zrobić "tanio" a zarazem dobrze ... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MAGIC87 7 Opublikowano 18 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 18 Marca 2011 jak dla mnie to dwumas za duzo koxu z dołu podlane Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lukjar7 0 Opublikowano 18 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 18 Marca 2011 potwierdzam big koks z dolu mi ASV przy 45 mg przy 2300 obr/min wibrował, ale tylko na 5 biegu przy max wychyleniu sandału tak jak to mówi Spanky to normalne ? ogolnie zdjąłem do 43 i jest git. to chyba w tym aucie dwumas jest w stanie agonalnym, bo w serii ASV przy 2300 rpm ma ~ 41,5 mg ... a co to za przyjemnosc jezdzic autem przy max Nm w granicach 3000 rpm ... Doszedlem do takiego samego wniosku Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kubica86 2 Opublikowano 18 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 18 Marca 2011 Ja miałem tzn dalej mam do czynienia hehe i powiem wam że mi się trzasła buda ale jak jest silnik na min obrotach i tylko w tym momencie. Nie wiedzieć dlaczego przestało jakiś czas tamu... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pikuś 2 Opublikowano 18 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 18 Marca 2011 No to ja zdementuje wszystkie wypowiedzi. Po pierwsze wymieniłem dwumas ze sprzęgłem, a później pojechałem na program do rogalla i jakoś drgania są. No i co Wy na to???? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rob555 0 Opublikowano 19 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 19 Marca 2011 Przegub wewnetrzny albo wadliwy dwumas (byly takie partie na rynku chyba sachsa) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pikuś 2 Opublikowano 19 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 19 Marca 2011 Przegub wewnetrzny albo wadliwy dwumas (byly takie partie na rynku chyba sachsa) W moim przypadku zestaw był LUK-a. Rogal sam nie wiedział co to może być. Obstawiał dwumas, ale jak mu powiedziałem, ze był wymieniany to .... Oczywiście pisze o B5-ce w Q Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
coli1981 0 Opublikowano 19 Marca 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 19 Marca 2011 Problem rozwiązany tak jak pisałem wcześniej na logach wyszło ze przepływomierz niedomaga ,po wymianie na nowy wkład boscha wszystko jet Oki , koszt softu u mechanika 450 zł po znajomości , nie kopci spalarnie nie wzrosło Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
fusse 0 Opublikowano 20 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 20 Marca 2011 pokaz te logi, bo cos wierzyc mi sie nie chce Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się