Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[ALL B7] Relingi do Avanta '07


sandie

Rekomendowane odpowiedzi

Witam,

Posiadam Audi A4 Avanta 08.2007 BRD S-LINE. Auto to w standardzie nie mialo relingów :( Chciałbym jednak je zamontować. Czy ktoś może mi odpowiedzieć czy:

a) montaż relingów będzie wymagał 'wiercenia' czy innych tego typu udziwnień w oryginalnej, niedotkniętej niczym karoseri?

B) można zamontować relingi takie jak w B8 (tj. cienkie, prowadzone przy samym dachu). Chodzi głównie tutaj o rozstaw otworów montażowych czy też samą 'kompatybilność' elementu z nadwoziem B7. Od razu lojalnie uprzedzam, że widziałem A4 Avanty z nowym typem relingów i były to chyba także B7 roczniki 2007 (wnioskuję po światłach z tyłu :)).

Czy jest chętna firma która podjęłaby się tego zadania w Warszawie? Zaznaczam, że jeśli trzeba 'skaleczyć' karoserię to chyba podziękuję :(

Pozdrawiam

Paweł

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Innego wyjścia nie ma jak "skaleczenie" karoserii :gwizdanie:

Relingi z B8 w B7 :cool1:

Użyj opcji szukaj a znajdziesz tematy odnosnie wymiany relingów :gwizdanie:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeżeli nie chcesz kaleczyć karoserii to można na klej :) nie no żarty innego wyjścia nie ma. Kilka osób z warszawy wymieniało relingi i je zakładało od zera. Ja teraz będę sprzedawał swoje chromowane bo zmieniam na czarny mat :) Jak już będę po wymianie podziele się informacjami.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czesc

Jeżeli nie chcesz kaleczyć karoserii to można na klej :) nie no żarty innego wyjścia nie ma. Kilka osób z warszawy wymieniało relingi i je zakładało od zera. Ja teraz będę sprzedawał swoje chromowane bo zmieniam na czarny mat :) Jak już będę po wymianie podziele się informacjami.

Slabo jak za samochod za 140-pare tysiecy zlotych. Sami fachowcy w ASO spierali sie czy samochod posiada otwory montazowe czy nie. W sumie dawno temu, bez sciagania podsufitki i sprawdzenia sytuacji w aucie doszli do wniosku ze otworow montazowych brak. W poniedzialek poprosze ich by namacalnie to stwierdzili bo i tak jestem w ASO. Jestecie pewni ze OOOO produkuje inne dachy dla Avantow sprzedawanych bez i z relingami?

Na dachu w miejscu relingow mam 2 listwy biegnace na prawie calej dlugosci dachu. Po co wiec te listwy? Chyba kurcze po to by zamontować relingi jak się 'zechce' klientowi?

Użyj opcji szukaj a znajdziesz tematy odnosnie wymiany relingów

Dzieki za info - znalazlem to: http://www.a4-klub.pl/smf/index.php?topic=90596.0;highlight=relingi+z+b8+w+b7. Nic konkretnego w tym watku nie ma.

Kolejny super watek to to: http://www.a4-klub.pl/smf/index.php?topic=22421.0;highlight=relingi+z+b8+w+b7. Sprawdziłem forum przed napisaniem tego wątku.

Zresztą do końca nie rozumiem dlaczego wszystkich odsyłacie w diabły do kiepskiej opcji 'Szukaj'. Mamy już nie zakładać wątków na forum?

Przed chwilą poszukałem jeszcze dokładniej i znalazłem to: http://www.a4-klub.pl/smf/index.php?topic=14758.15. Więc jak to jest z tym montażem relingów? Nie potrzeba wymienić tylko listew na takie z otworami montażowymi? (moje otworów nie mają) Od razu drugie pytanie: czy wie ktoś jaki nr części miałyby listwy z otworami do Avanta B7?

Na koniec ostatnie pytanie: Czy gdybym posiadal B7 z relingami w standardzie to moglbym je podmienic na te z B8? (kompatybilnosc elementow) Chce zalozyc relingi z B8 bo mi sie bardziej podobaja i zamierzam zainwestowac w bagaznik Audi, ktory wykorzystam w przyszlosci w nowszym samochodzie z 'przylegajacymi' relingami typu B8.

Jakbym miał już 'kaleczyć' karoserię i nic innego się nie dało to i tak wolałbym zainwestować w relingi typu B8. Bardzo elegancko wyglądają na B7kach (widziałem conajmniej 2 auta na mieście).

Pozdrawiam

Paweł

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Sami fachowcy w ASO spierali sie czy samochod posiada otwory montazowe czy nie. W sumie dawno temu, bez sciagania podsufitki i sprawdzenia sytuacji w aucie doszli do wniosku ze otworow montazowych brak.

:shocked: :shocked: :shocked:

Do jakiego Ty ASO jeździsz że takie brednie opowiadają ? :wallbash: :wallbash: :wallbash:

Odpowiedż odnośnie "dziur" masz tutaj http://www.a4-klub.pl/smf/index.php?topic=44149.msg485572#msg485572 (11)

Zresztą do końca nie rozumiem dlaczego wszystkich odsyłacie w diabły do kiepskiej opcji 'Szukaj'. Mamy już nie zakładać wątków na forum?

Dlatego aby co drugi temat nie był o tym samym :cool1:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czesc,

Sami fachowcy w ASO spierali sie czy samochod posiada otwory montazowe czy nie. W sumie dawno temu, bez sciagania podsufitki i sprawdzenia sytuacji w aucie doszli do wniosku ze otworow montazowych brak.

:shocked: :shocked: :shocked:

Do jakiego Ty ASO jeździsz że takie brednie opowiadają ? :wallbash: :wallbash: :wallbash:

ASO Auto-Viva na Połczyńskiej. Mam do nich najbliżej no i w końcu sprzedali to auto :) Spory czas serwisowałem OOOO w ASO Rowiński-Wajdemajer w Piasecznie. Moim zdaniem lepsi specjaliści, lepsze ASO - tylko mam do nich okropnie daleko. Każe im w poniedziałek sprawdzić co i jak.

Możecie podpowiedzieć coś w kwestii relingów B8? Da się je założyć do Avanta B7 jeśli są otwory montażowe po relingi B7? (kompatybilność) Może ktoś podpowiedzieć? Bardzo chciałbym te "B8", bo bagażnik dachowy, który zamierzam zakupić mógłbym wykorzystać w przyszłym samochodzie :>

Pozdrawiam

Paweł

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Otworów montażowych nie będziesz miał - trzeba wiercić dziury w dachu. Robił to ostatnio fahur więc jego pytaj. Ja na dniach zmieniam moje chromy na czarny macik :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czesc,

Możecie podpowiedzieć coś w kwestii relingów B8? Da się je założyć do Avanta B7 jeśli są otwory montażowe po relingi B7? (kompatybilność) Może ktoś podpowiedzieć? Bardzo chciałbym te "B8", bo bagażnik dachowy, który zamierzam zakupić mógłbym wykorzystać w przyszłym samochodzie :>

Pozdrawiam

Paweł

relingi w B8 montowane są na 4 śruby, a w B7 na 3 na dodatek rozstaw będzie inny i nie obejdzie sie bez wiercenia dachu ... teoretycznie można zamontować będzie to jednak większa rzeźba, a nie P&P :gwizdanie:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

I tak będzie rzeźba więc można się pokusić o mod z b8 ale ja na takich relingach nic bym nie woził - tylko i wyłącznie w celach wizualnych. Trzeba wiercić i tak tylko ważne żeby długość jednych i drugich się zgadzała.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Cześć,

I tak będzie rzeźba więc można się pokusić o mod z b8 ale ja na takich relingach nic bym nie woził - tylko i wyłącznie w celach wizualnych. Trzeba wiercić i tak tylko ważne żeby długość jednych i drugich się zgadzała.

Twojego wpisu nie rozumiem :) Zakładając, że jeśli uprę się na religini (potrzebuję!) i nie mam otworów montażowych (to sprawdzą dokładnie w pon.) to muszę 'kaleczyć' dach. Jeśli muszę go 'skaleczyć' i muszę kupić relingi (nie mam części) to dlaczego nie kupić i nie założyć relingów typu B8? Tak jak pisałem wcześniej z 2-3 latka i zmienię auto na nowe, większe. Chciałbym jednak ponownie wykorzystać bagażnik dachowy, więc wolałbym boxa pasującego do relingów B8.

Porozmawiam jutro w ASO, ciekaw jestem co mi powiedzą. Przypuszczam, że chętni nie będą aby zamontować relingi typu B8.

Pozdrawiam

Paweł

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jestem pewny że Twoje auto nie ma otworów montażowych ale ma miejsca przygotowane pod ich zrobienie. Jeżeli jednak relingi z b8 mają 4 mocowania a b7 3, obawiam się że inne miejsca nie są przystosowane do założenia relingów. Nie montował bym relingów z b8 do celów przewożenia na nich boxa a jedynie do celów wizualnych - już teraz wyraźnie i jasno opisałem o co mi chodzi. Domyślam się że nawet gdy nie masz otworów na montaż relingów te miejsca są konstrukcyjnie przygotowane do zamontowania relingów. Moim zdaniem jeżeli ktoś przewozi boxa powinien mieć w pełni świadomość tego że może zagrażać innym użytkownikom i takie rzeźby, że się bardziej podoba odpadają - a jeżeli bardziej się podobają relingi z B8 to leć do salonu i kup nowe auto.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Cześć,

Moim zdaniem jeżeli ktoś przewozi boxa powinien mieć w pełni świadomość tego że może zagrażać innym użytkownikom i takie rzeźby, że się bardziej podoba odpadają - a jeżeli bardziej się podobają relingi z B8 to leć do salonu i kup nowe auto.

Ale o co chodzi z tym zagrożeniem dla innych uczestników ruchu drogowego? Rozumiem oczywiście co jest fabrycznie przygotowane a co nie. W ASO nie zdjęli dziś podsufitki i w sumie nie dowiedziałem się nic. Szykuję się jednak do zakupu, więc podrzucę im jeszcze raz auto do dokładnego sprawdzenia i dogrania zamówienia

Czy relingi na 3 'standardowe' śruby są bardziej bezpieczne od relingu na 4ry? Dodatkowo pisałem już wielokrotnie, że widziałem 2 samochody typu Avant B7 (wnioskuje po światłach z tułu) z relingami typu B8 na mieście. Następnym razem zaczepię właścicieli żeby rozwiać swoje wątpliwości. Sądzisz, że Ci ludzie także mieli ochotę zagrażać innym? Też wykonali rzeźbę? A może istniały modele B7 Avanta z relingami typu B8? (o ile się nie mylę był jakiś ostatni model B7 na common railu - tu nie jestem pewien mogę pisać bzdury)

Pozdrawiam

Paweł

x

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kolego piszesz straszne bzdury:

1. myślisz że 4 mocowania w B8 są lepsze niż B7 (logicznie myśląc się zgadza - tylko jeżeli chodzi o auta wygląda to inaczej), B7 ma przygotowane miejsca konstrukcyjne pod montaż relingów raczej w innej lokalizacji niż B8 i o to tutaj chodzi, co z tego że wkręcisz 4 śruby a nie 3 w miejsca do tego całkowicie nieprzygotowane? moim zdaniem to druciarstwo jeżeli wykorzystujesz relingi do przewozu box-ów

2. jeżeli wnioskujesz po światłach z tyłu i nie potrafisz stwierdzić czy to B8 czy B7 to może tak samo z relingami - są ori od B7 a Ty wmawiasz sobie że są od B8 (nie wiem jak mylisz te dwa auta) może i zrobili takiego moda ale ciekawe czy wożą coś na nich bo Ty masz chyba taki zamiar (ja mam już 3 lata auto i nigdy tam nic nie zakładałem i nie mam zamiaru - ozdoba), myślę że wożąc same relingi nie zagrażają nikomu ale zakładając na to box-a z jakimś pakunkiem nie jest to w pełni bezpieczne i wtedy w moim słowniku nazywa się to rzeźba

3. zasugerowałeś że B7 przeżyło razem z modelem 170 konnym lifting z relingami ? zapewniam Cie mylisz się :no: nikomu by się nie chciało na linii produkcyjnej zmieniać samych relingów

ogólnie snujesz zabawne teorie :polew:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czesc Dominik,

1. myślisz że 4 mocowania w B8 są lepsze niż B7 (logicznie myśląc się zgadza - tylko jeżeli chodzi o auta wygląda to inaczej)

Inaczej tj. jak? Rozumiem ze wszyscy posiadacze Audi B7 z relingami typu B8, ktorych widzialem to idioci, bo zamontowali cos nieoryginalnego? Przepraszam, ale raczej zastanow sie co piszesz. Z checia sprawdzilbym ile w Twoim aucie rzeczy nieoryginalnych i "rzeźb".

pod montaż relingów raczej w innej lokalizacji niż B8 i o to tutaj chodzi, co z tego że wkręcisz 4 śruby a nie 3 w miejsca do tego całkowicie nieprzygotowane? moim zdaniem to druciarstwo jeżeli wykorzystujesz relingi do przewozu box-ów

Raczej czy na pewno? Nie wypowiadaj się proszę jak nie wiesz - nie potrzebuje doradców od "raczej". B6, B7 i B8 to raczej inne samochody. Rozbierałeś B7, że wypowiadasz się jak ekspert? ASO stwierdziło na ostatnim spotkaniu, ze trzeba będzie kaleczyć dach choć nie byli w 100% pewni. Ktoś się już tutaj wypowiedział, ze trzeba będzie "kaleczyć" więc przyjmuję to do wiadomości. Wkrótce odstawię auto do ASO do zdjęcia podsufitki i zamówienia niezbędnych elementów. Wiem, ze trzeba zamówić 2 listwy na dach i je wymienić (oraz oczywiście polakierować). Oprócz tego trzeba zamówić relingi.

2. jeżeli wnioskujesz po światłach z tyłu i nie potrafisz stwierdzić czy to B8 czy B7

Wnioskuje po swiatlach bo sam posiadam B7 i wiem jak swiatla tylne w B7 wygladaja. Przypuszczam, ze wiem lepiej jak B7 wyglada od Ciebie bo jezdze takim autem na co dzien. Nie wiem jednak czy wszystkie B7 mialy takie swiatla jak moj model 08.2007 (lezki). Pisalem juz ze z tego co sie orientuje byly takze B7 na common railu na ostatnim etapie produkcji. Prosze nie inputuj mi tu niewiedzy - nie wypowiadam sie z pewnoscia o czyms czego nie wiem. Byc moze w tych autach (preB8) z common railem byly wlasnie relingi nowego typu?

zrobili takiego moda ale ciekawe czy wożą coś na nich bo Ty masz chyba taki zamiar (ja mam już 3 lata auto i nigdy tam nic nie zakładałem i nie mam zamiaru - ozdoba)

Super, jestem z Ciebie dumny ze wozisz ozdobe na dachu. Rozumiem wiec ze w Twoim mniemaniu ludzie dla ozdoby wykonali "rzezbe" w samochodach za sto kilkadziesiat tysiecy? :polew: Odpowiedz mi prosze ekspercie czy mocowania ISOFIX na tylenj kanapie w moim modelu S-LINE byly fabrycznie zamontowane czy nie? W sumie to nie interesuje mnie Twoja wypowiedz, bo ja wiem jak konkretnie bylo (tj. gdzie byly, gdzie nie).

3. zasugerowałeś że B7 przeżyło razem z modelem 170 konnym lifting z relingami ?

Nie wypowiadaj sie juz prosze w tym wątku. Dziękuję. Przyjmę rady jak kupisz B7. Najlepiej nowe - bedziesz wiedzial co masz na wyposazeniu a nie co dolozyl / zabral Ci ktorys tam wlasciciel samochodu.

Paweł

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja mogę pisać gdzie chcę :polew: i Ty mi tego nie zabronisz. A Twoja wiedza o autach jest znikoma - opierając się tylko na opiniach z aso widać, że jesteś pokroju zapłać a to co zrobią w aucie to ich sprawa. Co Ty robisz w aso to ja robię codziennie a o B6 i B7 już wiem na prawdę sporo ale skoro nie wierzysz to ufaj swojej intuicji (to może forum tobie nie potrzebne).

Myślisz że jak kupiłeś auto nowe z salonu jesteś kimś lepszym ? Zapewniam cie że twoja duma z tego powodu jest rozbrajająco śmieszna, chyba nie dorosłeś do marki audi albo nie stać cie było na taki samochód skoro podkreślasz tak jego wartość (tutaj nie tacy i nie takie perełki mają i są skromni). Jest taki przesąd, że niektórzy za wcześnie zeszli z drzewa żeby jeździć oooo zastanów się :gwizdanie:

A jak chcesz sprawdzić ile w moim aucie jest rzeczy nie oryginalnych zapraszam. Napisz PW podam ci adres.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dominik,

Nie zaśmiecaj forum. Rozmowa z Tobą przestaje być merytoryczna, odbiega od wątku i zadanego pytania.

Jeśli pytasz o mój profil to jestem świadomym użytkownikiem aut. Przyznaję, że nie muszę się znać na wszystkim - staram się jednak poprawnie użytkować zakupione przeze mnie rzeczy. Korzystam tylko z ASO, bo przez takich ludzi jak Ty i Twoje wypowiedzi na PW tracę zaufanie do niezależnych serwisów, które miałyby coś robić w moim aucie. Pamiętaj, że praca w warsztacie nie czyni z Ciebie fachowca.

Daruj sobie także mailowanie do mnie na PW, bo jeśli nic nie piszesz merytorycznego to spamujesz mnie. Spam i niechciana reklama podpadają pod paragrafy Dominiku.

Mam także uprzejmą prośbę: podaj proszę publicznie na forum w którym warsztacie pracujesz? (nie potrzebuję ten informacji na PW bo niestety nie wybieram się do Ciebie) Niech czytelnicy forum wyciągną sami wnioski z tej konwersacji.

Możliwe ze z pewnymi komentarzami powinienem był się wstrzymać. Więc te niemerytoryczne uznaj za niebyłe. Koniec dyskusji.

Paweł

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie muszę Ci nic podawać, a tym bardziej co robię i czym się zajmuje ale muszę cie rozczarować bo nie pracuje w warsztacie i z wykształcenie nie jestem mechanikiem.

Powracając do tematu:

Relingi z B8 w B7 to rzeźba i moim zdaniem wieśniacki tuning, relingi montowane w miejscach do tego nie przystosowanych stwarzają zagrożenie dla innych użytkowników w momencie gdy przewozimy na nich boxa, jeżeli ci się bardziej podobają te z B8 to kup sobie nowe auto najlepiej z salonu a jeżeli cie nie stać bo pewnie tak to nie próbuj nawiązywać do nowych modeli bo to inna technologia i z B7 nie zrobisz B8 :polew:.

Polecam jeszcze naklejenie znaczka B8 na klapie bagażnik, a może nóż jakiś pelikan łyknie, że to nowy model :polew: Relingi, znaczek nawet lampy takie jak w B8 :wallbash:

P.s

Jeżeli jesteś użytkownikiem forum to godzisz się na dostawanie wiadomości prywatnych (a moja raczej nie była żadną reklamą) jeżeli się nie godzisz to się pożegnaj z nami i nikt płakał nie będzie.

Kończę temat bo z mojej strony się on już wyczerpał ale nigdy nie chciałbym jechać za tobą jak wieziesz taką rzeźbę na dachu. A jak chcesz żebym ci pokazał to co ja mam niby wyrzeźbione w aucie to zapraszam na pw (chętnie podam adres) nie masz chyba daleko.

I chyba nie przechodziliśmy na formę po imieniu ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość od relingów śmieszny jest :decayed: Dominik daruj sobie już próby wytłumaczenia mu czegokolwiek bo szkoda nerwów :cool1: Gość jest tak oblatany że cholera wie po co na forum wchodzi, w końcu wszystko wie najlepiej. A tak apropo kolego sandi to b6 i b7 to praktycznie to samo auto tylko pierwszy jest z przed face liftingu. Co do silników z common railem w ogóle się uśmiałem ponieważ sądząc po twoim profilu sam masz silnik 2.0 170km czyli właśnie z common railem a nawet o tym nie wiesz :polew:

Co do wersji, że relingi typu b8 były mocowane ori w b7 z końca produkcji to zamiast wygłaszać takie teorię może zdał byś się na wiedzę innych kolegów z forum, którzy naprawdę mają nie małe pojęcie o tych samochodach?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...