antonio Opublikowano 19 Marca 2011 Opublikowano 19 Marca 2011 Witam, poprawiałem dzisiaj kąt synchronizacji i przy okazji zrobiłem logi. Bardzo proszę o ocenę stanu motorowni STATYCZNE: Grupy: 001 - http://vaglog.rtnet.pl/artur.c_39524.html Grupy: 003 - http://vaglog.rtnet.pl/artur.c_39525.html Grupy: 004 - http://vaglog.rtnet.pl/artur.c_39529.html Grupy: 007 - http://vaglog.rtnet.pl/artur.c_39526.html Grupy: 018 - http://vaglog.rtnet.pl/artur.c_39527.html Grupy: 013 - http://vaglog.rtnet.pl/artur.c_39528.html Grupy: 023 - http://vaglog.rtnet.pl/artur.c_39530.html BS Grupy: 003 - http://vaglog.rtnet.pl/artur.c_39531.html Grupy: 011 - http://vaglog.rtnet.pl/artur.c_39532.html DYNAMICZNE Grupy: 003 - http://vaglog.rtnet.pl/artur.c_39533.html Grupy: 001 - http://vaglog.rtnet.pl/artur.c_39534.html Grupy: 008 - http://vaglog.rtnet.pl/artur.c_39535.html Grupy: 004 - http://vaglog.rtnet.pl/artur.c_39536.html Grupy: 010 - http://vaglog.rtnet.pl/artur.c_39537.html Grupy: 011 - http://vaglog.rtnet.pl/artur.c_39538.html __________________________ antonio
antonio Opublikowano 19 Marca 2011 Autor Opublikowano 19 Marca 2011 no właśnie PD przed poprawą kąta synchronizacji czasami zatelepało budą (było -3,4), dzisiaj po korekcie już tego nie czułem. Co prawda dużo nie jeździłem i długo nie miałem silnika odpalonego bo maglownica olej puszcza i nie chciałem aby dużo wyleciało. jeszcze widzę, że turbawka leciutko się tnie w tym zakresie obrotów: 0.80 1764 2213.4 2213.4 48.1 0.97 1806 2284.8 2356.2 42.6 1.12 1869 2335.8 2478.6 41.0 1.28 1932 2376.6 2601.0 32.4 1.44 1974 2376.6 2601.0 26.8 1.61 2037 2376.6 2601.0 46.2 1.76 2100 2376.6 2448.0 40.6 ... ale NotLaufa nie łapie
ERW0 Opublikowano 19 Marca 2011 Opublikowano 19 Marca 2011 tez to wlasnie zauwazyłem. moze agrsywniejsza jazda rozrusza turbulum. zalej na dwa baki STP i zrób ponownie logi. mi zawsze pamagało ptrafiło z 1.1 zejsc na 0.4
przemik Opublikowano 22 Marca 2011 Opublikowano 22 Marca 2011 UP zgodnie z umową. Dla mnie wszystko gra. Ten overobost jest akceptowalny. 013 - jest OK. Kiedy jakies mody ?
antonio Opublikowano 27 Marca 2011 Autor Opublikowano 27 Marca 2011 UP zgodnie z umową. Dla mnie wszystko gra. Ten overobost jest akceptowalny. 013 - jest OK. Kiedy jakies mody ? jak diengów przybędzie [br]Dopisany: 22 Marzec 2011, 15:52_________________________________________________Zrnkijcie... przed zalaniem STP: Grupy: 013 - http://vaglog.rtnet.pl/artur.c_39528.html i po (przejechane jakieś 200 km): Grupy: 013 - http://vaglog.rtnet.pl/artur.c_40995.html
przemik Opublikowano 27 Marca 2011 Opublikowano 27 Marca 2011 No jak na moje oko... to tak jakby bylo gorzej....
antonio Opublikowano 27 Marca 2011 Autor Opublikowano 27 Marca 2011 No jak na moje oko... to tak jakby bylo gorzej.... no właśnie nigdy nie byłem zwolennikiem dolewania takich płynbów i głupi się skusiłem
marda16 Opublikowano 27 Marca 2011 Opublikowano 27 Marca 2011 antonio można wiedzieć jaki masz przebieg że maglownica puszcza oleum ?
antonio Opublikowano 10 Maja 2011 Autor Opublikowano 10 Maja 2011 antonio można wiedzieć jaki masz przebieg że maglownica puszcza oleum ? 201.000km Ostatnio podłubałem trochę przy aucie i proszę was o ocenę logów STATYCZNE: Grupy: 001 - http://vaglog.rtnet.pl/artur.c_45426.html Grupy: 003 - http://vaglog.rtnet.pl/artur.c_45430.html Grupy: 007 - http://vaglog.rtnet.pl/artur.c_45428.html Grupy: 013 - http://vaglog.rtnet.pl/artur.c_45431.html Grupy: 018 - http://vaglog.rtnet.pl/artur.c_45432.html Grupy: 023 - http://vaglog.rtnet.pl/artur.c_45433.html brakuje 004 ale kąt synchronizacji stoi jak słup na "0" BS Grupy: 003 - http://vaglog.rtnet.pl/artur.c_45434.html brakuje 011 bo jakimś cudem nie zapisałem go DYNAMICZNE Grupy: 001 - http://vaglog.rtnet.pl/artur.c_45436.html Grupy: 003 - http://vaglog.rtnet.pl/artur.c_45435.html Grupy: 007 - http://vaglog.rtnet.pl/artur.c_45439.html Grupy: 008 - http://vaglog.rtnet.pl/artur.c_45437.html Grupy: 010 - http://vaglog.rtnet.pl/artur.c_45440.html Grupy: 011 - http://vaglog.rtnet.pl/artur.c_45438.html __________________________ antonio
przemik Opublikowano 11 Maja 2011 Opublikowano 11 Maja 2011 A co bylo dlubane... bo w logach jak bylo dobrze tak jest dobrze...
antonio Opublikowano 11 Maja 2011 Autor Opublikowano 11 Maja 2011 A co bylo dlubane... bo w logach jak bylo dobrze tak jest dobrze... Robiłem porządek "u góry" : * wymieniłem wałek rozrządu * panewki wałka * szklanki * myłem PD w myjce ultradźwiękowej * założyłem nowe komplety uszczelniaczy na PD
przemik Opublikowano 11 Maja 2011 Opublikowano 11 Maja 2011 To byla jakas diagnoza mechaniczna ze cos jest nie halo z tymi elementami ?
antonio Opublikowano 11 Maja 2011 Autor Opublikowano 11 Maja 2011 To byla jakas diagnoza mechaniczna ze cos jest nie halo z tymi elementami ? tak, wałek dał o sobie znać - zresztą na forum ostatnio głośno o wałku w BPW i pochodnych 8V z tych lat :gwizdanie: w dodatku miałem zalany chyba FAKE olej
Bieniek Opublikowano 11 Maja 2011 Opublikowano 11 Maja 2011 No to jeszcze rozrzad i wyrzucic walki i mozna spokojnie smigac dlugie kilometry :good:
antonio Opublikowano 1 Stycznia 2012 Autor Opublikowano 1 Stycznia 2012 209.000km Log (011) Log (004) Log (008) Log (003) Log (010) _________________________________________ edit 01.01.2012 217.000 log EGR który był niedawno czyszczony (był dosyć zabrudzony) Grupy: 003,008,010 stat i dyn - http://vaglog.rtnet.pl/artur.c_67530.html Grupy: 003 BS - http://vaglog.rtnet.pl/artur.c_67531.html powiedzcie czy wszystko z nim OK? (sam osobiście nie mam do niego zastrzeżeń)
przemik Opublikowano 2 Stycznia 2012 Opublikowano 2 Stycznia 2012 Jest OK. Pamietaj aby na przyszlosc robic 001 dynamiczną.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się