Skocz do zawartości
Zdrowych i spokojnych Świąt dla Ciebie i rodzinki 🙌🎄
IGNOROWANY

[B5 AHH] Nie chce odpalic po probie ustawienia kata wtrysku


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Pomocy ! Probowalem zmienic poczatkowy kat wtrysku, poniewaz mialem za duze (64).

Dziwnie, bo po regulacji zgodnie z instrukcja w dziale Zrob tO Sam, auto nie chce mi wcale odpalic.

Dziwne, bo podczas przesuwania pompy wtryskowej - w ogole nie chciala sie ruszac - i tak jakby w ogole nie przestawilem tego kata.

VAG pokazuje mi blad:

01360 - Switch for Anti-Theft Alarm: Open

29-00 - Short to Ground

z tym, ze jest on w dziale Centr.Locks - czyzby to odciecie pompy ? i dlatego nie moge odpalic ? jak sie tego pozbyc? a moze przesadzilem ze zmiana kata wtrysku ? probowalem przywrocic poprzednie ustawienie na oko, ale nic z tego ? POMOCY !

P.S. DOdatkowo podczas krecenia silnikiem po kilku sekundach zaswieca mi sie kontrolka oleju (dziwne bo olej jest)

Opublikowano

Na pewno to nie ma zwiazku z robota przy samej pompie. Przeciez:

Switch for Anti-Theft Alarm: Open

To system antykradziezowy.. :mysli:

Predzej cos z elektronika poszlo.. albo immo.. :mysli:

Opublikowano

Wiec gdzie szukac przyczyny? i jak to mozliwe aby podczas fizycznego przestawiania pompy wtryskowej poszlo cos z elektronika ?

Znalazlem jeszcze jeden blad w dziale INSTRUMENTS:

01314 - Engine Control Module

49-10 - No Communications - Intermittent

Czyzby padl sterownik silnika ? Dziwne VAG laczy sie ze sterownikiem

Udalo mi sie odpalic, skasowalem ten blad i od razu zakrecilem silnikiem. Bez rozlaczania zaplonu. W innym przypadku blad powracal. i nie moglem odpalic.

Opublikowano

Sprawdź immobilizer.

Ten drugi błąd pojawia się bardzo często jeżeli po włączeniu stacyjki jest nie zdjęta blokada alarmu (immobilizera). Wtedy to wyskakuje.

Wydaje mi się, że immo blokuje ECU i dlatego pojawia się ten drugi błąd i przy okazji nie możesz odpalić auta.

Opublikowano

Hehe podczas przestawiania kata wtrysku odlaczalem przewody paliwowe. Problem z odpaleniem byl spowodowany zapowietrzeniem przewodow paliwowych miedzy pompa wtryskowa a wtryskiwaczami.

Po odpowietrzeniu przewodow paliwowych niunia pali jak zyleta !!

Pozdrawiam

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...