daciek1 Opublikowano 21 Marca 2011 Opublikowano 21 Marca 2011 Witam! Panowie mam taki problem. Zimą na dużym mrozie zatkało mi odmę, chmura dymu i smród spalonego oleju z wydechu. Mechanik przeczyścił cały układ odmy ale po przejechaniu ok. 100 km wypił 1,5 l oleju. Stwierdził, że przez uszczelniacze wypił tyle oleju bo były strasznie twarde (ciśnienie przez zatkaną odmę wypchało uszczelniacze) więc wymienił je i jeszcze simering na wałku. I teraz nawet na mrozie po odpaleniu zero dymka, zapach spalin z wydechu „przyjemny”. Przejechałem 300 km, trzy razy sprawdzałem stan oleju, nie zauważyłem żeby ubyło. Ale jak się lekko zagrzeje tzn. po przejechaniu 1 km zaczyna biało dymić i lekki smród oleju, nie jest to wielka chmura ale mnie to denerwuje. Czy to możliwe że turbo puszcza na wydech? Ale wtedy chyba szybko by ubywało oleju. Sprawdzałem vagiem i dmucha 0,5 bara, ciśnienie zadane jest identyczne jak aktualne. Na mocy nie stracił. Czy to nadal spala się olej w kacie po tej odmie? Tłumik na wylocie jest mokry od wody i czarny jakby sadze. Ile oleju turbo musiało by puszczać żeby czuć było spalony olej?
wreder Opublikowano 25 Maja 2011 Opublikowano 25 Maja 2011 daciek i jak z furą? ja po wywaleniu kata mam biały dym na wolnych obrotach. Sprawdzałeś turbinę?
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się