speedway12 Opublikowano 21 Marca 2011 Opublikowano 21 Marca 2011 Witam,jak w temacie ,posiadam A4 b5 1.9 TDI Kombi,wymieniłem 2 tyg.temu kompletnie wszystkie wachacze oraz amortyzatory i jest doslownie gorzej niż było,każda dziurka czy nierównośc to stuki ,puki z przodu,nie wiem co jeszcze można wymienic by miec taki komfort jazdy jak to wszyscy piszą,ja tego jeszcze nie zauważyłem,czy ktoś może coś doradzic ?? bo ci mechanicy to co jeden to co innego mówi.Pozdrawiam i czekam na jakieś rady.
mcm Opublikowano 21 Marca 2011 Opublikowano 21 Marca 2011 końcówki drążków kierowniczych też wymieniłeś
kedzior_1265 Opublikowano 25 Marca 2011 Opublikowano 25 Marca 2011 kolego najprawdopodobniej maglownica moze byc rostluczona ubywa ci plyn kolega mial podobny problem
taktuś Opublikowano 26 Marca 2011 Opublikowano 26 Marca 2011 Ostatnio miałem tak w Seacie, cały zawias wymieniłem i stuki pozostały, przy robocie dało się już zdiagnozować dość spory luz na maglownicy, to maglownica generowała stuki na ciul to jest kondom,pomyliłem się nie widzisz że to chyba nie ten dział ,głąbie hamuj bajerę, to nie forum kiboli
Costello Opublikowano 8 Kwietnia 2011 Opublikowano 8 Kwietnia 2011 A sprawdzałeś drążki kierownicze, zaznaczam drążki a nie końcówki drążków
Yag3 Opublikowano 8 Kwietnia 2011 Opublikowano 8 Kwietnia 2011 U mnie także był ten sam problem więc po wyminie zawiechy przyszła kolej na amorki i co okazało się że bisteiny to generowały i to nowe po rozgrzaniu zmniejszał się stuk
adrianus Opublikowano 9 Kwietnia 2011 Opublikowano 9 Kwietnia 2011 moze lozyska amorow wyrobione i tlucza
Arturoo Opublikowano 10 Kwietnia 2011 Opublikowano 10 Kwietnia 2011 u góry przy mocowaniu :gwizdanie:
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się