maniekkkkk Opublikowano 22 Marca 2011 Opublikowano 22 Marca 2011 Witam. Tryb awaryjny załącza mi gdy na zimnym silniku zamule na 4 biegu i dodam gazu, przy wysokich obrotach jest wszystko ok. Termostat mam prawdopodobnie do wymiany bo cięzko mi utrzymać 90 na blacie ale logi dynamiczne zrobione przy odpowiedniej temp. Daje komplet logów bo zauważyłem że synchronizacja rozrządu mi troche skacze co mnie niepokoi(bawić się w ustawianie czy może to inna przyczyna?) i na 013 dość wysokie wartości czy to może być przyczyna termostatu? Powiedzcie gdzie szukać przyczyny tego notlaufa. Z góry dzięki;) BS: Log (0 - 011) Log (1 - 003) Log (2 - 000) Statyczne normalnie na 78 stopni C bo więcej nie dało rady: Log (0 - 004,003) Log (1 - 013,023) Dynamiczne: Log (0 - 013) Log (2 - 000) Log (3 - 001) Log (4 - 003) Log (5 - 004) Log (7 - 008) Log (1 - 010) Log (6 - 011)
lukjar7 Opublikowano 22 Marca 2011 Opublikowano 22 Marca 2011 napiecie paska do sprawdzenia,, korekcje slabe, przeplywka klęka
spanky Opublikowano 22 Marca 2011 Opublikowano 22 Marca 2011 Powiedzcie gdzie szukać przyczyny tego notlaufa. Z góry dzięki;) przeladowanie jak narazie jest Twoim najmnieszym problem, w tej chwili Twoje auto ma ledwo 100 PS a moze nawet mniej ... doporwadz dawkowanie paliwa do porzadku [winny przeplywomierz], bedzie potem mozna ocenic jak zachowuje sie sprezarka w prawidlowych warunkach ...
maniekkkkk Opublikowano 22 Marca 2011 Autor Opublikowano 22 Marca 2011 Ok. Po waszych opiniach i po przeszukaniu forum widze, że faktycznie przepływka leży i kwiczy...jutro jeszcze ją odłącze dla pewności i zobacze jak zareaguje serce. Z tego co wyczytałem to chyba tylko ASO się kłania jeśli chodzi o przepływomierz?
lukjar7 Opublikowano 23 Marca 2011 Opublikowano 23 Marca 2011 dostałes odp a jeszcze nas sprawdzasz, to po co założyłeś tu temat? tyle odemnie pozdrawiam spokojnie kazdy robi jak uwaza/Przemo
maniekkkkk Opublikowano 25 Marca 2011 Autor Opublikowano 25 Marca 2011 dostałes odp a jeszcze nas sprawdzasz, to po co założyłeś tu temat? Dopiero gdy powiedzieliście że to jest przepływka mogłem poszukać na forum w tym temacie i porównać moje logi bo bez waszego naprowadzenia bym nie wiedział od czego zacząć bo na logach się za bardzo nie znam... Ale teraz nie jestem do końca pewien czy to przepływomierz mi szwankuje przeczyściłem go środkiem do czyszczenia przepływek zrobiłem logi i za dużo się nie poprawiło...natomiast gdy go odłączyłem i kawałek podjechałem to samochód zamulił jak nie wiem co...więc wynika z tego że jeszcze jako tako się sprawuje ten przepływomierz. Możliwe jest że traci swoje właściwości tzn zaczyna padać? czy jak pada przepływomierz to na amen? Logi po przeczyszczeniu przepływomierza lekko się poprawiły ale to chyba jeszcze nie to...: Log (0 - 008) Log (1 - 010)
kileeer Opublikowano 26 Marca 2011 Opublikowano 26 Marca 2011 W IC kupiłem ori Boscha przepławkę i za***rdala fura jak po kolejnym programie Nowa 370 zł a regenerowana chyba 230zł nie pamiętam. Ja kupiłem nową.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się