Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B5 AFN] Logi do oceny


emilek_2

Rekomendowane odpowiedzi

możnaby skrócić sztangę o 2 obroty :gwizdanie:

Recę mi opadają.

Nic nie rób w aucie. Mozna podregulowac kat wtrysku reszta jest dobrze.

Pzdr

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

możnaby skrócić sztangę o 2 obroty :gwizdanie:

Recę mi opadają.

patrzyłęś wysterowanie n75 ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

0.00 1512 1020.0 1081.2 39.4

0.32 1575 1774.8 1132.2 35.9

0.65 1659 1805.4 1336.2 39.4

0.98 1722 1836.0 1581.0 51.0

1.31 1827 1887.0 1866.6 59.0

1.64 1911 1938.0 1999.2 61.0

tak się wkręca normalny AFN.. wstawanie turbo od 1500obr trwa 1,3s czyli 300obr, u emilek_2 wstawanie turbo trwało 2s i 500obr, wnioski niech sobie każdy sam wyciągnie, skrócenie sztangi o dwa obroty nic nie zaszkodzi a może pomóc

wyczyszczenie kolektora ssącego też jest wskazane

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

patrzyłęś wysterowanie n75

patrzyłem... i .. ???

tak się wkręca normalny AFN.. wstawanie turbo od 1500obr trwa 1,3s czyli 300obr, u emilek_2 wstawanie turbo trwało 2s i 500obr, wnioski niech sobie każdy sam wyciągnie, skrócenie sztangi o dwa obroty nic nie zaszkodzi a może pomóc

wyczyszczenie kolektora ssącego też jest wskazane

nastepny, ktory chce koledze poprawic to co jest dobre... :)

Jesli chcecie dyskutowac w temacie, poprosze argumenty.. ale MERYTORYCZNE ....

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jako moderator załóż taki temat, osoby które skróciły sztangę się tam wypowiedzą, nie ma nic lepszego jak odpowiedz osoby która to doświadczyła, to będą najlepsze argumenty MERYTORYCZNE

jako założyciel tego tematu najpierw podaj swoje argumenty by każdy miał do czego się odnieść, mam nadzieje że nie piszę na wiatr

w wypowiedzi powyżej nie podałeś swoich argumentów, tylko żądasz czyichś, może cię nikt nie nauczył ale żeby od kogoś zadać argumentów najpierw trzeba podać swoje

czy wstawanie turbo od 1500obr w 300obr nie jest argumentem, idąc dalej to turbo jak by miało wstawać od 1638obr żeby było identycznie jak u emilek_2 wstało by jeszcze szybciej niż 300obr, podałem specjalnie przykład od 1500obr żeby było lepiej widać, jeżeli coś jest dobrze to nie wolno tego ruszać by było lepiej? im wcześniejsze wstaje turbo tym więcej mocy na dole a co za tym idzie mniejsze spalanie bo można przy niższych obr zmieniać biegi, pomyśl czemu auta po czipie mogą mniej palić, więcej mocy=mniejsze spalanie? no ale jak to możliwe, inżynierowie specjalnie strzelili kilka byków w sterowniku by koncerny naftowe miały należyte dochody :polew:

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jako moderator załóż taki temat, osoby które skróciły sztangę się tam wypowiedzą, nie ma nic lepszego jak odpowiedz osoby która to doświadczyła

jako user tez mozesz zalozyc... ciekawy jestem jak by sie rozwinął :)... mam nadzieje, że NIE RZUCAM SŁOW NA WIATR :)

w wypowiedzi powyżej nie podałeś swoich argumentów, tylko żądasz czyichś, może cię nikt nie nauczył ale żeby od kogoś zadać argumentów najpierw trzeba podać swoje

a co mam podawac, wszystko jest w logach, a że nie wszyscy to widzą to juz nie moj problem...

im wcześniejsze wstaje turbo tym więcej mocy na dole a co za tym idzie mniejsze spalanie bo można przy niższych obr zmieniać biegi,

Poczytaj troche na temat rozkladu sił w silniku spalinowym, a szczegolnie w ukladzie korbowodowo-tłokowym... fizyki nie oszukasz :wink4:

pomyśl czemu auta po czipie mogą mniej palić,

bzdura szerzona na wielu forach, zagrywka socjotechniczna wielu "czipsmacherów", moc i moment nie biorą sie z powietrza tylko z paliwa(znow fizyka), ale niektorzy uwazają, że mozna zjesc ciasto i miec ciastko... :)

więcej mocy=mniejsze spalanie? no ale jak to możliwe, inżynierowie specjalnie strzelili kilka byków w sterowniku by koncerny naftowe miały należyte dochody

prosze Cie powiedz, ze to był zart... bo mi cycki opadną... :confused4:

Pozdrawiam serdecznie

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...