a4 problem ze skrzynią automatem szukam speca łódź

    14 odpowiedzi w tym temacie

    Rekomendowane odpowiedzi

    Gość Rafejkes

    witam wszystkich

    MAM PROBLEM

    po nocy na parkingu... odpalam autko i nie chce jechać..wygląda to tak jakby były zablokowane hamulce..ale sprawdziłem to i najprawdopodobniej tak nie jest...po kilku minutach i rozgrzaniu silnika lub po dwprowadzeniu na wysokie obroty np 3,5 4 tyś zaczyna puszczać przy 3 tyś obrotów powoli rusza i pozniej wszystko jest ok...az do dluższej przerwy ..po której historia sie powtarza...co mam robic do kogo zaprowadzić...to moje pierwsze autko i jeszcze niewiele wiem

    Prosze doradzcie mi coś...dziękujęz góry i pozdrawiam

    Musze zaprowadzic moją bryczke do dobrego mechanika w lodzi lub okolicach.doradzcie mi..prosze...może jakis adres telefon..itp

    Udostępnij tego posta


    Odnośnik do posta
    Udostępnij na innych stronach

    Nie jestem specem w tym temacie ale trochę poczytałem o ASB i na moje oko to masz za mało oleju w skrzyni.Ja na Twoim miejscu nie jeździłbym autem w takim stanie.Skrzynia automatyczna to wrażliwe urządzenie a koszta naprawy są poważne.Mam nadzieję że wystarczy uzupełnić olej(a najlepiej wymienić) i będzie wszystko o.k. tego Ci życzę.Jak usuniesz usterkę napisz co i jak bo jestem ciekaw.I poczytaj trochę informacji na tej stronce do której wkleiłem Ci link w temacie o wymianie oleju.No chyba że już tam zaglądałes jest tam masa ciekawych informacji jak obchodzić się z ASB.

    I biegiem do mechanika!!! :wink:

    pozdro Łodziu

    Udostępnij tego posta


    Odnośnik do posta
    Udostępnij na innych stronach
    Gość Rafejkes

    zOSTAWIŁEM U NIEGO 2200 ZŁ:-( MYSLAŁEM ŻE SIę ZAŁAMIE JAK MI ZACZĄ WYLICZAć CO JEST NIE TAK ZE SKRZYNIĄ.

    Kupiłem bryczke 2 tyg temu i okazało się ,że nikomu nie można wierzyć...sprzedawca zapewniał mnie że wszystko jest ok..a ja naiwny i napalony bez większego sprawdzenia kupiłem ją...okazałosię ze skrzynia była zatarta..olej ciekł z niej ciurkiem ktośnapchał do niej sylikonu,pompa zatarta, regeneracja turbiny, wymiana tarczek i uszczelek,wymiana filtru i oleju, sprawdzenie i naprawa instalacji elektrycznej..(mechanik mówił o jakiejś kostce która była zgnieciona i po podlączeniu do kompa samochód raz wykrywał że jest automat a raz nie..także to wszystko złożyło się na tą cene..szczerze mówiąc nie wiem komu wierzyć..pierwszy raz byłem u tego mechanika mógł mnie okłamać..ale prawdą jest że juz nie mam wyżej opisanych problemów..oby na tym sie skończyło..na szczęście dał mi pół roku gwarancji...

    Mam jednak wrażenie że silnik nie ma odpowiedniej mocy..tzn nie wgniata mnie w fotel jak przyspieszam:-) a powinno..tak twierdzi mechanik..i ja też bym tego chciał..mówi żebym sprawdził świece albo przepływomierz...ciekawe czy to może być przyczyna...

    Dziękuje ze radę i pozdro dla Wrocławia:-)

    Udostępnij tego posta


    Odnośnik do posta
    Udostępnij na innych stronach

    Kurde!!! tego gościa co Ci sprzedał auto bym chyba..... :!: :?: :!: Nie napisałeś jeszcze ile dałeś za furę.......może cena była podejrzanie niska.......

    Udostępnij tego posta


    Odnośnik do posta
    Udostępnij na innych stronach

    no ja tez sie zastanawiam ile dales... a ostatnio czytalem swietny artykul w auto swiat i pisali o takich oszustach pokazywali zdjecia i badali auta w "idealnym" stanie na sprzedaz jeden mercedes nawet im nie odpalil :/ tak juz bywa sa oszusci i nie maja skrupulow :evil:

    Udostępnij tego posta


    Odnośnik do posta
    Udostępnij na innych stronach

    Cieszę się ,że już wszystko ok z Twoim autem.Teraz już masz nauczkę że auto trzeba dobrze sprwadzić przed zakupem a nie wierzyć w to co opowiada sprzedający.Ja szukając auta zrobiłem setki kilometrów(tyle dobrze że dużo jeżdżę służbowo i służbowym autem) aż w końcu się udało.Ale naoglądałem się tyle aut i nasłuchałem bajek sprzedających o bezwypadkowych i w idealnym stanie autach (co oczywiście po bliższych oględzinach okazywało się ściemą) że powoli wątpiłem że znajdę auto jakiego szukam a kryteria były dosyć ostre.Mam nadzieję że cena zakupu była na tyle niska ,że to co wsadziłeś w auto+ to co za nie zapłaciłeś zrówna się ze średnią ceną giełdową :wink:

    pozdro i bezawaryjnej eksploatacji życzę

    Udostępnij tego posta


    Odnośnik do posta
    Udostępnij na innych stronach
    Gość Rafejkes

    Dałem za autko 15000 zł.to nie jest wielka kwota..ale nie zarabiam kokosów i był to dla nie wydatek..teoretycznie jak wloże jeszcze w niego 2 - 3 tys to cena bedzie sie równać średniej cenie giełdowej ( 2200 wlozyłem juz w skrzynie:-( )...

    Mam nadzieję że to koniec tak kosztownych inwestycji...Dziękuję za odpowiedzi i zainteresowanie..jest mi baardzo miło z tego powodu...pozdrawiam wszystkich..będę miał jeszcze kilka pytań i spraw ale to na forum ogólnym ...

    Jeszcze raz pozdrawiam Rafejkes

    Udostępnij tego posta


    Odnośnik do posta
    Udostępnij na innych stronach

    bezszczelnosc sprzedajacych nie zna granic, miejmy nadzieje ze wiecej Ci nie wyjdzie niedorobek pozostawionych przez poprzedniego wlasciciela :(

    Udostępnij tego posta


    Odnośnik do posta
    Udostępnij na innych stronach

    Olej Filtry ogolnie przegląd całej skrzyni moze bedzie dobrze, jedz do jakis dobrych fachowców! Powodzenia

    Udostępnij tego posta


    Odnośnik do posta
    Udostępnij na innych stronach
    Gość pkadlub

    Straszne rzeczy piszecie.

    Też mam problem z skrfzynią automatyczną. Przy 70 - 80km/h silnik się wkręca a bryka nie przyśpiesza. Koledzy na moje pytanie odpisali że tak wygląda tryb awaryjny.

    Aż się boję. Bo samochód dziwnie zmienia biegi szarpie i zapaliło sie INS 1

    :sad:

    Udostępnij tego posta


    Odnośnik do posta
    Udostępnij na innych stronach
    zapaliło sie INS 1

    :sad:

    Spokojnie to tylko wskazanie sewisowe , że musisz zrobić przegląd.Podpinasz się pod kompa i kasujesz to :wink:

    Udostępnij tego posta


    Odnośnik do posta
    Udostępnij na innych stronach
    Gość pkadlub

    **pa

    Zero błędów w VAG na skrzyni , silniku., klimie itd.

    Pierwsza diagnoza magika od skrzyni. " Przy poprzedniej wymianie oleju zbyt mało zalano oleju , co spowodowało zapieczenie skrzyni" Wymiana kosztowa będzie tyle ile się zapiekło......" A mnie w tym momencie zapiekł portfel

    Co za niefart.

    Oprócz tego nagadali mi że auto ma kręcoony silnik bo nie można z Vaga zdją informacji i IN 1 oraz ukręcony jest przycisk kasowania km.

    Za diagnozę skasowali 20 zł i kazali przyjechac jutro w sprawie skrzyni,.

    Udostępnij tego posta


    Odnośnik do posta
    Udostępnij na innych stronach

    ???????? Co to za mechanicy.....jak może być uktęcony przycisk do kasowania kilometrów jak go się naciska a nie kręci.......... :shock:

    Udostępnij tego posta


    Odnośnik do posta
    Udostępnij na innych stronach
    **pa

    Zero błędów w VAG na skrzyni , silniku., klimie itd.

    Pierwsza diagnoza magika od skrzyni. " Przy poprzedniej wymianie oleju zbyt mało zalano oleju , co spowodowało zapieczenie skrzyni" Wymiana kosztowa będzie tyle ile się zapiekło......" A mnie w tym momencie zapiekł portfel

    Co za niefart.

    Oprócz tego nagadali mi że auto ma kręcoony silnik bo nie można z Vaga zdją informacji i IN 1 oraz ukręcony jest przycisk kasowania km.

    Za diagnozę skasowali 20 zł i kazali przyjechac jutro w sprawie skrzyni,.

    zmien mechanikow, jedz tam gdzie naprawiaja tylko i wylacznie automaty, na poczatek zmien olej + filtr w skrzyni, powinno wejsc ok. 6 litrow, czasem do 7 dochodzi przy wymianie

    dodatkowo wymien filtr powietrza,

    niech Ci ktos posprawdza na Vagu wszystkie czujniki, czy podaja dobre wartosci, sonde lambde, czy kat. nie jest zapchany, moze przeplywka juz nie domaga

    samo zczytanie bledow Vagiem to dopiero poczatek, najwazniejsze sa wartosci mierzone podczas obciazenia.

    pozdro.

    Udostępnij tego posta


    Odnośnik do posta
    Udostępnij na innych stronach

    Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

    Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

    Zarejestruj nowe konto

    Załóż nowe konto. To bardzo proste!

    Zarejestruj się

    Zaloguj się

    Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

    Zaloguj się


    • Przeglądający   0 użytkowników

      Brak zarejestrowanych użytkowników, przeglądających tę stronę.

    • Nowi użytkownicy