honzik07 0 Opublikowano 25 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 25 Marca 2011 witam mam problem moje auto strasznie sie zamuliło najgorzej w przedziale 2000-3500 dalej jakos tam ciagnie podpiołem pod vaga niema błedów jak ogarne troche czasu to mam zamiar posprawdzac cały dolot i teraz pytanie do kolegów przerabiajcych tego typu temat na co zwrócic jeszcze uwage dodam ze dzieje sie tak i na pb ilpg Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wojtek26 2 Opublikowano 25 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 25 Marca 2011 Na początek popraw temat. Po drugie VAG i logi Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
honzik07 0 Opublikowano 25 Marca 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 25 Marca 2011 no własnie z tymi logami to lipa bo nie robiłem jeszcze nigdy i mam polski vag 2,5 a to ponoc niebardzo sprzet Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Buba 7 Opublikowano 25 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 25 Marca 2011 ciężko nam wróżyć przez internet Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
honzik07 0 Opublikowano 26 Marca 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 26 Marca 2011 poszukam jeszcze o tym logowaniu i poczytam i jak załape z czym to sie je to zrobie[br]Dopisany: 25 Marzec 2011, 14:13_________________________________________________witam dzis posprawdzałem wszystkie przewody i wszystkie ok zadnej nieszczelnosci niema ale jak sprawdzałem dv to dmuchajac w wazyk od kolektora to przepuszcza wiec po tym co przeczyta`lem na forum wychodzi ze jest uszkodzony jak dobrze kumam teraz pytanie czy to moze byc powodem moich problemów i czy na vagu nie powinno wywalic przeladowania Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dev 1443 Opublikowano 26 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 26 Marca 2011 DV-ka nie ma nic wspołnego z przeladowaniem mozna ją sprawdzic ale trzeba ja wymontowac zassac powietrze od góry i sprawdzic czy zawór sie otwiera i czy nie słychac zaddnego ssyku najlepiej od razu zamontuj jakis metalowy odpowiednik np Forge 007 http://allegro.pl/zawor-recyrkulacyjny-forge-fmcl007p-od-re5pect-i1512213909.html lub cos takiego: http://allegro.pl/zawor-upustowy-dv-properfekt-bov-turbo-vw-audi-i1523918218.html Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
honzik07 0 Opublikowano 26 Marca 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 26 Marca 2011 ja ja wyiolem i wlasnie przepuszcz bez zadnego oporu pekla chyba ta membranka mialem wlasnie zapytac jaka najlepiej kupic dzieki za szybka odpowiedz wiec to moze byc wszystko przez nia[br]Dopisany: 26 Marzec 2011, 17:35_________________________________________________a co mozecie polecic z tanszych opcij Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dev 1443 Opublikowano 26 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 26 Marca 2011 tylko ori nr: 06A 145 710 N Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
honzik07 0 Opublikowano 26 Marca 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 26 Marca 2011 na moim niby jest 058 145 410 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dev 1443 Opublikowano 26 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 26 Marca 2011 bo to jest stary numer, juz nieaktywny ten numer który Ci podałem jest do silników o wiekszej mocy a co za tym idzie jest ona "wzmocniona" i bardziej trwała chociaz mi udało sie "zajezdzic" 3 szt takie w ciagu dwóch miesiecy :polew: kup Forge'a i zapomnisz co to jest DV, jak bedziesz kupowac inne 1.8T to go przełozysz Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
honzik07 0 Opublikowano 26 Marca 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 26 Marca 2011 a jakie miałes obiawy jak padały[br]Dopisany: 26 Marzec 2011, 19:11_________________________________________________a cos takiego http://moto.allegro.pl/zawor-upustowy-dv-properfekt-bov-turbo-vw-audi-i1523918218.html Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dev 1443 Opublikowano 26 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 26 Marca 2011 przeciez podalem Ci juz ten link objawy byly takie same jak u Ciebie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
honzik07 0 Opublikowano 30 Marca 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 30 Marca 2011 a sorka otworzyłek tylko ten pierwszy[br]Dopisany: 26 Marzec 2011, 23:37_________________________________________________chyba skusze sie na ten http://moto.allegro.pl/zawor-upustowy-dv-properfekt-bov-turbo-vw-audi-i1523918218.html bo nic innego niemoge znalezc a za uzywki chca od 50-100zł i niewiadomo ile to pochodzi a na tego mam chociaz gwarant mam nadzieje ze bedzie pasował bez problemu[br]Dopisany: 28 Marzec 2011, 09:13_________________________________________________zamówiłem on bedzie kierunkowy i mam go zamontowac zgodnie ze strzałka ale moze sie ktos orietuje strzałka w kierunku weza do interculera czy w strone gumy od przepływki zebym lipy nie strzelił[br]Dopisany: 28 Marzec 2011, 12:31_________________________________________________dzieki chłopaki za zainteresowanie tematem dv zamontowane i wszystko ok. auto lata jak wczesniej Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się