mejlo88 0 Opublikowano 26 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 26 Marca 2011 Czy w grupie 13 trzecie okienko mowi ze mam padniety wtrysk poniewaz nie miesci sie w skali?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DragonGTI 0 Opublikowano 26 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 26 Marca 2011 Tak to można rozumieć właśnie, nie koniecznie padnięty ale coś sie dzieje z nim niedobrego(wtyczka/przewód) lub jest to początek jego końca... poza tym wyglada na to że 4 wtrysku wcale nie masz Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wojtek26 2 Opublikowano 26 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 26 Marca 2011 To oznaka ze cos sie dzieje na tym cylindrze, moze to byc wtrysk ale równiez pompa lub słabe kompresja na tym cylindrze. Najlepiej zamień wtryski miejscami i zobacz jak sie zmienią wartosci. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zdzis 0 Opublikowano 26 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 26 Marca 2011 Kolego czwarte okienko jest zawsze puste. Podane dawki odnoszą się bodajże do wtrysku trzeciego. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ciahciah 3 Opublikowano 26 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 26 Marca 2011 popraw temat, nie AFM tylko AFN zrób długiego 2min loga 013 na biegu jałowym, zrób też 001, to nam coś więcej powie o stabilizacji obr biegu jałowego, pełny komplet logów wskazany opisz też czy są problemy z zapalaniem, czy silnik nie równo pracuje, czy nie klepie-stuka metalicznie i czy nie kopci przy przyspieszaniu za dużo i ile pali na setkę Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
przemik 2 Opublikowano 26 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 26 Marca 2011 Wykonaj logi jak przystalo na to forum. Kłodeczka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi