Maxiiiii Opublikowano 14 Lutego 2021 Opublikowano 14 Lutego 2021 Witam, problem z kierownicą nie wynikał z braku sterowania zaworem przy gruszce, zrobiłem z komputera test wykonawczy kierownicy i dźwigienka pracuje, problem jednak powstaje gdy silnik się rozgrzeje, wtedy dźwigienka tak jakby chciała się poruszyć ale jakieś opory jej przeszkadzają. Gdy jej troszkę pomogę palcem to idzie. Na zimnym działa bez zarzutu. Wykluczyłem już stare miękkie przewody podciśnienia wymieniając je na nowe silikonowe, problem dalej istnieje. Wydaje mi się że przyczyną jest oring, który jest na końcu kierownicy, który prawdopodobnie napuchnięty ze starości nie mieści się w swoim gnieździe w kolektorze i na ciepłym po prostu ma jeszcze ciaśniej. Co wy na to? Co jeszcze może być przyczyną? Pozdrawiam
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się