Skocz do zawartości

gielda211

Pasjonat
  • Postów

    67
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O gielda211

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia gielda211

0

Reputacja

  1. Dajcie znac jak to zdiagnozujecie. Ile $$$ kosztuje taka przepływka?
  2. Witam, Od jakiegos czasu auto poszarpuje w zakresie obrotów 1800 - 2000 na 1 i 2 biegu. Są to delikatne szarpniecia przy dodawaniu gazu tak jak by przerywał. Zmieniłem świece szarpanie troche ustąpiło a mianowicie jest mniej odczuwalne. Check engine sie nie świeci. Czy szukać przyczyny w cewkach? Raz czy 2 razy po odpaleniu zafalowały obroty ale bardzo delikatnie. Za tydzien pojade do serwisu na akcje serwisową wymiany cewek to moze znajde przyczyne:) Czy ktoś z was sie z tym spotkał? Moze dodac do paliwa jakiegos uszlachetniacza do czyszczenia wtrysków?
  3. a jak to sprawdziłes ze byla wina wzmacniacza? U mnie kable zielone ktore ida do modulu maja napiecie ale juz na wyjsciu napiecia nie ma i teraz juz sam nie wiem gdzie szukac usterki... Prosze o pomoc
  4. Witam, Posiadam radio Becker i jakiś rok temu kupiłem adapter żeby działał mi subwoofer i glośniki. Wszystko grało pieknie do dnia dzisiejszego, chwili obecnej tyl nie gra. a Przy radiu nic nie było majstrowane. Mam do was pytanie jak sprawdzić co sie zepsuło... czy ten moduł z allegro czy wzmacniacz... Z góry dzieki za pomoc
  5. czy mogłbys podac nr seryjny tej czesci??
  6. kolego sprawdzales poduszki silnika i skrzyni?
  7. moim zdaniem mechanik cos Ci uszkodzil... skasuj vagiem bledy i zobacz czy bedzie sie dalej zapalala kontrolka. u mnie walilem chyba 30 min na rozne sposoby i nic sie nie zapala...
  8. Ja również dziś dołączyłem do testerów MS. Z tym ze ja wymieniłem tylko 2 górne po prawej stronie 2x 55zl + mechanik 80zl. Mam do was pytanie o inny sposób dokręcenia wahaczy. Wyjmujemy kolumnę ( odkręcamy 3 śruby u góry + na dole amorek) kładziemy na ziemi i patrzymy na pozycje robocza skręcenia wahaczy. Sa ustawione równo pod pewnym kontem. Odkręcamy 1 i jak dołożymy drugi dopasowujemy względem tego który jest obok. A z drugim postępujemy analogicznie. Ja mialem ori ustawione pod takim kątem i tuleja byla nienaderwana moze te rowniez tak wytrzymaja. ten sposob zostal wymyslony ze wzgledu na brak dostepu pneumatu po opuszczeniu samochodu na ziemie.
  9. kolego ja mam identycznie... daj znać ile zapłaciłeś za łożysko?
  10. gielda211

    [B6 ALT] ODMA ??

    kolego moim zdaniem nie musisz kupować tych wszystkich elementów. kup tylko wąż olejoodporny załóż na trojnik i na dolot na to opaski zaciskowe. koszt max 15zł wiem bo mam przeróbke odmy zeby oleju nie wciągało:)
  11. Admin proszę o przeniesienie wątku do działu części.
  12. Witam, Czy ktoś z was mógłby mi pomóc w znalezieniu numerów ori poduszek silnika i poduszki skrzyni biegów? patrzyłem w Etka ale jest tam kilka modeli z roznymi ozaczeniami skrzyni biegów. audi a4 b6 2001 ATL 2.0 benzyna. Z góry dziekuje za pomoc
  13. Powiem tak. rozebrałem cale to ustrojstwo i ramie mam cale. mebrana cała. w srodku ten mechanizm caly tzn te cos w krształcie owalnym obracające się w zalezności od polozenia ramienia. Czyli mowisz zebym sprawdził zasilanie na kostce??
  14. Rozpołowiłem tą dolna cześć kierownicy i odziwo okazalo się ze mębrana jest cała. Czy macie inne pomysły gdzie szukać przyczyny nieruszającego się ramienia kierownicy?
  15. Witam, W kierownicy powietrza nie rusza się ramie przy dodawaniu gazu. Z informacji które dostałem od uzytkownika michass wynika ze uszkodzona jest mębrana która znajduje się gdzieś wewnątrz. Czy ktoś z was fabrykował tą mebranę? lub wie jak ta częśc nazywa się na allegro:) oryginał w sopocie kosztuje 601zł.... http://images43.fotosik.pl/755/3336322044cbf5ca.jpg część nr 4
×
×
  • Dodaj nową pozycję...