Barn1 Opublikowano 1 Kwietnia 2011 Opublikowano 1 Kwietnia 2011 Witam kolegów. Opisze swój problem: Wczoraj pojechałem do Wrocławia. Wszystko fajnie dopóki nie stanąłem w korkach. Stoję, patrze a tu wskazówka temperatury na tej białej kresce za 90st. i za chwile wywala kontrolka płynu. No to patrze gdzie tu zjechać. Zjechałem poczekałem ostygł no i pojechałem dalej. Na trasie wszystko było oki. Ale mówie w takich korkach to mógł się zagrzać choć nie chce mi się wierzyć ..... Podjechałem pod dom czekam aż się zagrzeje. Jest 90st. czekam czekam. Chłodnica zaczęła już robić się ciepła czyli termostat działa. Wskazówka zaczęła się wychylać w prawo a tu nic. Wiatraki stoją. ruszyłem autem i momentalnie zaczęła spadać na 90st. Zawsze po dojechaniu do pracy temperatura miała już 90st. dzisiaj ledwie 80st. Do tej pory nie zauważyłem tego bo nie stałem nigdzie w korkach. Do pracy mam 22 km i wskazówka zawsze ładnie stawała na 90st. Podłączyłem pod VAG wchodzę w ENGINE a tam żadnego błędu.... Dzisiaj podłącze jeszcze raz i sprawdzę no ale muszę szukać dlaczego się nie włączają... Bezpieczniki dobre. Może jeszcze sprawdze przekaźnik??? (Jest jeden temat o nie włączających się wiatrakach troszkę niżej ale dotyczy silnika ALT i wywala mu płyn a u mnie wszystko z płynem oki jest stan cały czas).
MW Opublikowano 1 Kwietnia 2011 Opublikowano 1 Kwietnia 2011 A czy miałeś włączoną klimatyzację? Kiedyś miałem podobny problem, również w korku przy włączonej klimie temperatura przekraczała 90 stopni i okazało się, że do wymiany był elektryczny wentylator klimatyzacji (który powinien zacząć działać po włączeniu klimatyzacji)
Stolkien Opublikowano 1 Kwietnia 2011 Opublikowano 1 Kwietnia 2011 W AVJ Masz moduł mocy na przednim pasie pod maską. Od niego biegną kable do wentylatora a w drugą stronę do kabiny przez taką dużą kostkę koło zbiornika wspomagania. i z tamtego miejsca idzie pod błotnikiem nadkolem do kabiny wchodzi. Tam do kostki na lewym słupku kolo kierowcy. nie pamiętam koloru kostki "chyba czerwony". Ale zacznij od odpięcia wentylatora od modułu na pasie przednim i podepnij go bezpośrednio do akumulatora. na krótko. Sprawdzimy czy wentylator w ogóle kręci. jeśli tak to szukamy dalej. może czujnik temperatury któryś. jest ich chyba 3 czy 4. więc jest z czego wybierać
Barn1 Opublikowano 1 Kwietnia 2011 Autor Opublikowano 1 Kwietnia 2011 A czy miałeś włączoną klimatyzację? Klimatyzacja cały czas wyłączona. Dzisiaj po pracy będę sprawdzał na krótko. Dzięki za odpowiedzi. Jakby był jakiś czujnik to na VAG nie powinno wyskoczyć??
Stolkien Opublikowano 1 Kwietnia 2011 Opublikowano 1 Kwietnia 2011 no wiesz. jak zaniża wartość niewiele to chyba może nie wykazać na Vagu
wrclaguna Opublikowano 1 Kwietnia 2011 Opublikowano 1 Kwietnia 2011 Sprawdz moze jeszcze przekaznik w obudowie ECU moze gdzies tam wilgoc sie dostala
Barn1 Opublikowano 1 Kwietnia 2011 Autor Opublikowano 1 Kwietnia 2011 Sprawdz moze jeszcze przekaznik w obudowie ECU moze gdzies tam wilgoc sie dostala Czyli według tej rozpiski: http://www.a4-klub.pl/smf/all_numeryczny_opis_przekaznikow_vag-t136701.0.html mam patrzeć przekaźnik 213, 370 i 373???
wrclaguna Opublikowano 1 Kwietnia 2011 Opublikowano 1 Kwietnia 2011 Odkrec obudowe i sprawdz moze miales zatkane odplywy w podzszybiu , woda stala a wilgoc dostala sie do srodka
Onkel Opublikowano 1 Kwietnia 2011 Opublikowano 1 Kwietnia 2011 I jak tam działa? Zobacz przekaźnik 370 pod kierownicą i 373 koło ECU. Jak otworzysz zakrywkę bezpieczników to zobaczysz 370
marcin_s7 Opublikowano 1 Kwietnia 2011 Opublikowano 1 Kwietnia 2011 na początek bym sprawdził wentylator na krótko, później czujniki temp
Barn1 Opublikowano 2 Kwietnia 2011 Autor Opublikowano 2 Kwietnia 2011 Wentylator działa na krótko. Gdzie teraz szukac czujników??
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się