.Pablo. Opublikowano 3 Kwietnia 2011 Opublikowano 3 Kwietnia 2011 Witam, tak jak w temacie proszę o ocenę logów pacjent to skoda octawia 1,9 tdi 115KM. Kolega zauważył że jak zgasi auto i stanie np na obiad w trasie i jak ponownie zapali to podobno jest słabsza. Coś mi się wydaje że tylko mu się wydaje ale logi powiedzą dokładnie co i jak Z góry dzięki za pomoc Logi BS Logi statyczne normalne Logi dynamiczne
vauxhall95 Opublikowano 3 Kwietnia 2011 Opublikowano 3 Kwietnia 2011 Czujnik temp do wymiany,wogole co to za silnik jest????[br]Dopisany: 03 Kwiecień 2011, 22:18_________________________________________________aha ASV
.Pablo. Opublikowano 4 Kwietnia 2011 Autor Opublikowano 4 Kwietnia 2011 kod silnika podam wieczorem bo dopiero wtedy kumpel będzie miał koniec zmiany i będzie mógł sprawdzić. A poza czujnikiem temp turbo pracuje dobrze ?
lukjar7 Opublikowano 4 Kwietnia 2011 Opublikowano 4 Kwietnia 2011 ja czujnik bym jeszcze poobserwował, wyczyścił mu styki i poczekał[br]Dopisany: 04 Kwiecień 2011, 09:06_________________________________________________to jest asv, widac po doladowaniu
.Pablo. Opublikowano 4 Kwietnia 2011 Autor Opublikowano 4 Kwietnia 2011 Dokładnie kod silnika asv czujnikiem się zajmiemy a przepływka i turbo dobrze mierzy i pompuje ?
przemik Opublikowano 4 Kwietnia 2011 Opublikowano 4 Kwietnia 2011 Gdzie Wy widzicie ten uwalony czujnik ?
spanky Opublikowano 4 Kwietnia 2011 Opublikowano 4 Kwietnia 2011 Dokładnie kod silnika asv czujnikiem się zajmiemy a przepływka i turbo dobrze mierzy i pompuje ? zrob 004 i 008
lukjar7 Opublikowano 4 Kwietnia 2011 Opublikowano 4 Kwietnia 2011 10:28 85,5 stopnia 10:49 66 stopni i dziwnie zmienia się wartość temp podczas dynamicznego
przemik Opublikowano 4 Kwietnia 2011 Opublikowano 4 Kwietnia 2011 E tam... A skad wiesz ze nie termo?? Poki nie porówna z odczytami z zegarów to diagnoza troche "na wyrost".
vauxhall95 Opublikowano 4 Kwietnia 2011 Opublikowano 4 Kwietnia 2011 E tam... A skad wiesz ze nie termo?? Poki nie porówna z odczytami z zegarów to diagnoza troche "na wyrost". Chyba nie mowisz serio zobacz dynamiczny 001,to jest wina termostatu?
przemik Opublikowano 4 Kwietnia 2011 Opublikowano 4 Kwietnia 2011 Mowie serio. Ale skoro masz jakies uzasadnienie empiryczne w oparciu o pokazane logi to chetnie wyslucham.
vauxhall95 Opublikowano 4 Kwietnia 2011 Opublikowano 4 Kwietnia 2011 Spadek temperatury o 10 stopni w ciagu 2sekund jest nie mozliwy.Napewno to nie TERMO,chodz moze byc i tak nie sprawne,ale nie powoduje ono takich skokow temperatury.Tyle wystarczy?
przemik Opublikowano 4 Kwietnia 2011 Opublikowano 4 Kwietnia 2011 Powinno. Czas pokaze gdzie lezała przyczyna.
vauxhall95 Opublikowano 4 Kwietnia 2011 Opublikowano 4 Kwietnia 2011 Powinno. Czas pokaze gdzie lezała przyczyna.
lukjar7 Opublikowano 4 Kwietnia 2011 Opublikowano 4 Kwietnia 2011 E tam... A skad wiesz ze nie termo?? Poki nie porówna z odczytami z zegarów to diagnoza troche "na wyrost". Dlatego napisałem by go trochę poobserwować
.Pablo. Opublikowano 4 Kwietnia 2011 Autor Opublikowano 4 Kwietnia 2011 Vag pokazał błąd czujnika a tu jeszcze logi do oceny dynamiczne Grupę 004 zrobię dopiero w weekend. Ps grupa 008 opowiada za przepływkę czy turbo?
spanky Opublikowano 4 Kwietnia 2011 Opublikowano 4 Kwietnia 2011 cos przycina gnoj na wyzszych obrotach
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się