Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B6 AWX] Wahacz przedni górny lewy - jak najłatwiej wymienic?


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam, uslyszałem jakis stuki z lewej strony przy skrecaniu na nierównej drodze. Przy okazji wymiany opon przyjrzałem sie zawieszeniu i "szlag" trafil wahacz przedni górny z lewej strony. Niestety śruba mocujaca przy nadwoziu jest umieszczona w taki sposob, ze nie bedzie dalo sie jej wyciagnac po wykreceniu nakretki (przeszkadza blacha nadwozia). W zwiazku z tym mam pytanie - czy jest jakis sposob na wyciagniecie tego wahacza, czy musze odkrecac amortyzator? Myslalem moze o tym, zeby przeciac szlifierka ta srube i kupic nowa (10zl z nakretka). Nie chce czekac az posypie sie cale zawieszenie, zeby wszystko wymienic na raz, bo szkoda mi kasy na to i opon.

Czy przy okazji wymiany tego wahacza warto wymienic cos jeszcze?

Dodam tylko, ze reszta wydaje sie byc sprawna.

Opublikowano

Dzieki bardzo. Jesli faktycznie demontaz ma przebiegac tak samo w b6, to musze zdemontowac ten amortyzator. Wkrotce bede musial sobie zarezerwowac na to czas, bo mnie to stukanie do szewskiej pasji doprowadzi ;p

Jesli ktos ma jeszcze jakies porady to z checia poczytam... :)

Opublikowano

Wyciągaj cały mcpreson i masz dojście do wszystkiego. Nie trzeba się gimnastykować i kombinować. zawieszenie w budowie jest takie same jak w b5

Opublikowano

Tnij srube jak tylko ten wahacz.. Ja tak zrobilem u sibie a wymienialem wszystkie kosci.. Srube nowa zalozysz odwrotnie i na przyszlosc bedzie bez problemu demontaz a jej odwortne ulozenie nie ma najmniejszego znaczenia przy tej kosci

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...