SkOs Opublikowano 8 Kwietnia 2011 Opublikowano 8 Kwietnia 2011 Siemka siemka koledzy a wiec tak przejde odrazu do rzeczy Sytuacja jest taka , jade samochodem jest wszystko ok gdy zaczynam hamowac to przy samym zatrzymaniu do 0 jest takie pukniecie . Wymienialem tarcze i niby to po tarczach (sie skrecily) z innych tematow wynika gdyby nie to ze sprawdzane byly i jest ok . Co mnie ciekawi to jeden drazek kierowniczy sie macha mocno na boki to moze byc przyczyna ?
kalik Opublikowano 8 Kwietnia 2011 Opublikowano 8 Kwietnia 2011 Jak się drążek może machać mocno na boki? Taki luz ma?? Czy mówisz o końcówce drążka?
kalik Opublikowano 8 Kwietnia 2011 Opublikowano 8 Kwietnia 2011 Tam nie ma prawa nic latać na boki. Jak nie chcesz się zawinąć na jakimś drzewie to się tym zajmij jak najszybciej.
SkOs Opublikowano 9 Kwietnia 2011 Autor Opublikowano 9 Kwietnia 2011 ok spox | czaje baze tlyko czy te pukanie to moze byc ten objaw ?l;]
NiskoiSzerokoAudiA4 Opublikowano 10 Kwietnia 2011 Opublikowano 10 Kwietnia 2011 ogarinj zawieszenie z kanału bo to moze być wina wszystkiego kiedy ost raz robiles remont zawieszenia ?
SkOs Opublikowano 10 Kwietnia 2011 Autor Opublikowano 10 Kwietnia 2011 zawieszenie niby ok jest bo bylem i sprawdzalem tylko dziwne ze drazkow mi nie sprawdzili ale przy wymianie opon sprawdzilem od kierowcy ma ostry luz a z strony pasazera leciutko wrecz sztywno
kalik Opublikowano 11 Kwietnia 2011 Opublikowano 11 Kwietnia 2011 To jakaś d*pa nie fachowiec sprawdzał to zawieszenie. Sprawdź jeszcze raz czy nie ma luzów na wahaczach. Wszystkie luzy pokasuj i jak będzie nadal stukać to będziemy szukać przyczyn.
Luka4 Opublikowano 11 Kwietnia 2011 Opublikowano 11 Kwietnia 2011 zawieszenie niby ok jest bo bylem i sprawdzalem tylko dziwne ze drazkow mi nie sprawdzili ale przy wymianie opon sprawdzilem od kierowcy ma ostry luz a z strony pasazera leciutko wrecz sztywno Fachowcem nie jestem ale nawet jesli jest leciutko to juz bym zmienil. Tam ma byc zero luzu. Koszt stosunkowo niewielki w porownaniu do reszty zawieszenia. No i jesli ma posluzyc jeszcze troche furka to lepiej nie brac najtanszych .
kalik Opublikowano 11 Kwietnia 2011 Opublikowano 11 Kwietnia 2011 zawieszenie niby ok jest bo bylem i sprawdzalem tylko dziwne ze drazkow mi nie sprawdzili ale przy wymianie opon sprawdzilem od kierowcy ma ostry luz a z strony pasazera leciutko wrecz sztywno Fachowcem nie jestem ale nawet jesli jest leciutko to juz bym zmienil. Tam ma byc zero luzu. Koszt stosunkowo niewielki w porownaniu do reszty zawieszenia. No i jesli ma posluzyc jeszcze troche furka to lepiej nie brac najtanszych . Założyłem końcówki drążka Rouville po 70zł za sztukę. Wytrzymały 8 miesięcy.
SkOs Opublikowano 16 Kwietnia 2011 Autor Opublikowano 16 Kwietnia 2011 ok bylem dzis na stacji diagnostycznej i w zawieszeniu 0 luzow zaczynam myslec ze jednak tarcze moga byc jak sprawidzc? ;]
sowa73 Opublikowano 16 Kwietnia 2011 Opublikowano 16 Kwietnia 2011 masz luz na którejś z końcówek wachacza
Duch^ Opublikowano 17 Kwietnia 2011 Opublikowano 17 Kwietnia 2011 Jak hamujesz i stuka i jak robisz to impulsywie wciskając i puszczając pedał hamula to masz luz na bananie
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się