Skocz do zawartości
Zdrowych i spokojnych Świąt dla Ciebie i rodzinki 🙌🎄
IGNOROWANY

[B5 AFN] Pukanie przy hamowaniu


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Siemka siemka koledzy a wiec tak przejde odrazu do rzeczy :)

Sytuacja jest taka , jade samochodem jest wszystko ok gdy zaczynam hamowac to przy samym zatrzymaniu do 0 jest takie pukniecie . Wymienialem tarcze i niby to po tarczach (sie skrecily) z innych tematow wynika gdyby nie to ze sprawdzane byly i jest ok . Co mnie ciekawi to jeden drazek kierowniczy sie macha mocno na boki to moze byc przyczyna ?

Opublikowano

Jak się drążek może machać mocno na boki? Taki luz ma?? Czy mówisz o końcówce drążka?

Opublikowano

koncowce

Opublikowano

Tam nie ma prawa nic latać na boki. Jak nie chcesz się zawinąć na jakimś drzewie to się tym zajmij jak najszybciej.

Opublikowano

ok spox |:D czaje baze tlyko czy te pukanie to moze byc ten objaw ?l;]

Opublikowano

ogarinj zawieszenie z kanału bo to moze być wina wszystkiego kiedy ost raz robiles remont zawieszenia ? :shocked:

Opublikowano

zawieszenie niby ok jest bo bylem i sprawdzalem tylko dziwne ze drazkow mi nie sprawdzili ale przy wymianie opon sprawdzilem od kierowcy ma ostry luz a z strony pasazera leciutko wrecz sztywno :)

Opublikowano

To jakaś d*pa nie fachowiec sprawdzał to zawieszenie. Sprawdź jeszcze raz czy nie ma luzów na wahaczach. Wszystkie luzy pokasuj i jak będzie nadal stukać to będziemy szukać przyczyn.

Opublikowano

zawieszenie niby ok jest bo bylem i sprawdzalem tylko dziwne ze drazkow mi nie sprawdzili ale przy wymianie opon sprawdzilem od kierowcy ma ostry luz a z strony pasazera leciutko wrecz sztywno :)

Fachowcem nie jestem ale nawet jesli jest leciutko to juz bym zmienil. Tam ma byc zero luzu.

Koszt stosunkowo niewielki w porownaniu do reszty zawieszenia.

No i jesli ma posluzyc jeszcze troche furka to lepiej nie brac najtanszych .

Opublikowano

zawieszenie niby ok jest bo bylem i sprawdzalem tylko dziwne ze drazkow mi nie sprawdzili ale przy wymianie opon sprawdzilem od kierowcy ma ostry luz a z strony pasazera leciutko wrecz sztywno :)

Fachowcem nie jestem ale nawet jesli jest leciutko to juz bym zmienil. Tam ma byc zero luzu.

Koszt stosunkowo niewielki w porownaniu do reszty zawieszenia.

No i jesli ma posluzyc jeszcze troche furka to lepiej nie brac najtanszych .

Założyłem końcówki drążka Rouville po 70zł za sztukę. Wytrzymały 8 miesięcy.

Opublikowano

ok bylem dzis na stacji diagnostycznej i w zawieszeniu 0 luzow zaczynam myslec ze jednak tarcze moga byc jak sprawidzc? ;]

Opublikowano

tak myslisz :P

Opublikowano

Jak hamujesz i stuka i jak robisz to impulsywie wciskając i puszczając pedał hamula to masz luz na bananie :hi:

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...