Skocz do zawartości

sowa73

Pasjonat
  • Postów

    65
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O sowa73

Osiągnięcia sowa73

0

Reputacja

  1. witam -obawiam się że się urwała-przerabiałem to, dostęp ciężki ale jest to do zrobienia.jakby co to pasuje od anglika.pozdrawiam
  2. to może kupiłeś wahacze od nowszego modelu ,bo w starszych właśnie szły proste z grubym stożkiem
  3. ktoś założył zwrotnice od nowszego modelu a tam przechodził prosty wahacz z mniejszym stożkiem
  4. witam miałem to samo nowe tarcze brembo zrobione ok 7kkm i przy hamowaniu z większych prędkości zaczęło sie bicie na kierownicy - załamka ,no cóż bez reklamacji się nie obejdzie,ale zanim to zrobiłem zdemontowałem to wszystko jeszcze raz przeczyściłem,kupiłem nowe prowadnice(tuleje gumowe +sworznie)i jakby ręką odjął jest - spokój,także warto spróbować to jeszcze raz przeczyścić i może przesunąć tarczę względem piasty. pozdrawiam
  5. witam miałem identyczny przypadek,działo się to samo-przyczyną okazał się filtr paliwa.wymień go i na 90%będziesz dalej śmigać,nie płacąc żadnym magikom co Ci pół silnika rozbiorą. pozdrawiam i powodzenia
  6. masz luz na którejś z końcówek wachacza
  7. witam trzy miechy temu wymieniałem końcówki +drążki kierownicze firmy moog-teraz wymieniłem całe zawieszenie przód na LMO ,pojechałem sprawdzić zbieżność i co zonk!końcówki całe natomiast prawy drążek wybity,decyzja -wymiana drążków L+P na LMO,zobaczymy na jak długo.patrząc na nasze drogi długo się zastanawiałem nad wymianą zawieszenia,no ale cóż mogłem przecież kupić sobie opla.pozdrawiam
  8. witam masz z pewnością zapieczone prowadnice,albo nawet sam tłok,bez rozebrania nic nie zdziałasz,ale dasz rade sam to zrobić nic trudnego.pozdrawiam
  9. witam kolego ja u siebie założyłem nowe tarcze brembo+nowe klocki ferodo i co po ok 10tkm zacząłem czuć na pedale hamulca drgania ,bicie. chciałem już reklamować,ale wymieniłem jeszcze prowadnice zacisków(sworznie +prowadnice)i o dziwo problem jak nagle się pojawił tak i zniknął ,i może tu szukać przyczyny-koszt niewielki.pozdrawiam
  10. witam jeżeli na prowadnicach się nie zacina,zostaje sam tłok do sprawdzenia(być może nie cofa się),miałem podobną przypadłość tyle że z tyłu,wymieniłem uszczelniacz tłoka i problem zniknął(tłok lekko wychodził,ale ciężko się cofał i hamulec się grzał)pozdrawiam
  11. a może nieszczelność w dolocie :gwizdanie:
  12. mi powiedzieli 250,ale kupiłem u kolegi kat używany z super plecionką(oczywiście został zaraz wydłubany)zapłaciłem mu tyle co za kata w skupie 130zł, a ze wymieniałem turbawkę na awx to miałem dobre dojście do wymiany kata
  13. witam bez kanału dasz rade,co do oliwy zalej nową(oczywiście wymiana razem z filtrem) pozdro
  14. witam nie zdejmowałem głowicy.zawory podpierałem tłokami-bardzo prosta czynność żadnych problemów(wcześniej zakupiłem sobie specjalny klucz do ściągania zabezpieczeń zaworowych i szczypce do wyjęcia starych uszczelniaczy)przy wkładaniu nowych uszczelniaczy dopasowałem sobie rozmiarem koszulkę termokurczliwą na trzon zaworu w celu uniknięcia przypadkowego uszkodzenia uszczelniacza(koszulkę naciągamy na trzon zaworu,aby zakryła wypusty na zabezpieczenia i przez nią wsuwamy uszczelniacz,który był zanurzony w oleju-wiadomo posmarujesz pojedziesz) pozdro
  15. witam ja u siebie niedawno sam wymieniałem szklanki i założyłem ina ,ładnie,cicho pracują-oczywiście przy okazji wymieniłem również uszczelniacze zaworowe-warto pozdrawiam
×
×
  • Dodaj nową pozycję...