Jump to content

[B5 AFN] Pukanie przy hamowaniu


SkOs
 Share

Recommended Posts

Siemka siemka koledzy a wiec tak przejde odrazu do rzeczy :)

Sytuacja jest taka , jade samochodem jest wszystko ok gdy zaczynam hamowac to przy samym zatrzymaniu do 0 jest takie pukniecie . Wymienialem tarcze i niby to po tarczach (sie skrecily) z innych tematow wynika gdyby nie to ze sprawdzane byly i jest ok . Co mnie ciekawi to jeden drazek kierowniczy sie macha mocno na boki to moze byc przyczyna ?

Link to comment
Share on other sites

Jak się drążek może machać mocno na boki? Taki luz ma?? Czy mówisz o końcówce drążka?

Link to comment
Share on other sites

koncowce

Link to comment
Share on other sites

Tam nie ma prawa nic latać na boki. Jak nie chcesz się zawinąć na jakimś drzewie to się tym zajmij jak najszybciej.

Link to comment
Share on other sites

ok spox |:D czaje baze tlyko czy te pukanie to moze byc ten objaw ?l;]

Link to comment
Share on other sites

ogarinj zawieszenie z kanału bo to moze być wina wszystkiego kiedy ost raz robiles remont zawieszenia ? :shocked:

Link to comment
Share on other sites

zawieszenie niby ok jest bo bylem i sprawdzalem tylko dziwne ze drazkow mi nie sprawdzili ale przy wymianie opon sprawdzilem od kierowcy ma ostry luz a z strony pasazera leciutko wrecz sztywno :)

Link to comment
Share on other sites

To jakaś d*pa nie fachowiec sprawdzał to zawieszenie. Sprawdź jeszcze raz czy nie ma luzów na wahaczach. Wszystkie luzy pokasuj i jak będzie nadal stukać to będziemy szukać przyczyn.

Link to comment
Share on other sites

zawieszenie niby ok jest bo bylem i sprawdzalem tylko dziwne ze drazkow mi nie sprawdzili ale przy wymianie opon sprawdzilem od kierowcy ma ostry luz a z strony pasazera leciutko wrecz sztywno :)

Fachowcem nie jestem ale nawet jesli jest leciutko to juz bym zmienil. Tam ma byc zero luzu.

Koszt stosunkowo niewielki w porownaniu do reszty zawieszenia.

No i jesli ma posluzyc jeszcze troche furka to lepiej nie brac najtanszych .

Link to comment
Share on other sites

zawieszenie niby ok jest bo bylem i sprawdzalem tylko dziwne ze drazkow mi nie sprawdzili ale przy wymianie opon sprawdzilem od kierowcy ma ostry luz a z strony pasazera leciutko wrecz sztywno :)

Fachowcem nie jestem ale nawet jesli jest leciutko to juz bym zmienil. Tam ma byc zero luzu.

Koszt stosunkowo niewielki w porownaniu do reszty zawieszenia.

No i jesli ma posluzyc jeszcze troche furka to lepiej nie brac najtanszych .

Założyłem końcówki drążka Rouville po 70zł za sztukę. Wytrzymały 8 miesięcy.

Link to comment
Share on other sites

ok bylem dzis na stacji diagnostycznej i w zawieszeniu 0 luzow zaczynam myslec ze jednak tarcze moga byc jak sprawidzc? ;]

Link to comment
Share on other sites

tak myslisz :P

Link to comment
Share on other sites

Jak hamujesz i stuka i jak robisz to impulsywie wciskając i puszczając pedał hamula to masz luz na bananie :hi:

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
 Share

  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...