Jump to content

[B5 AFF] Jakie są objawy przeskoczenia paska rozrządu


awilk
 Share

Recommended Posts

To nie to samo , rozrusznik kręci ze stałą prędkością bez szarpania . Ale najistotniejszy jest moment zaskoczenia silnika , który na pych w pierwszej fazie skacze pod maską. Dopiero w momencie wciśnięcia sprzęgła silnik płynnie pracuje a na rozruszniku tego nie ma. Co nie znaczy że pasek musi przeskoczyć.

Link to comment
Share on other sites

bądź spokojny. To tylko mit. Na pych to zastępujesz rozrusznik pchaniem czemu ci się ma coś podziać?

Dzięki za info :notworthy: :notworthy:. Zawsze to lepiej poznać zdanie innych.

pozdro

Link to comment
Share on other sites

bądź spokojny. To tylko mit. Na pych to zastępujesz rozrusznik pchaniem czemu ci się ma coś podziać?

Chyba troszkę muszisz jeszcze poczytać,pogadać z mechanikami.Jeśli teraz gość sie kompletnie nie zna na samochodach i przeczyta twoja odpowiedz to poprostu żle skończy.Gdy zapalasz silnik rozrusznikiem to silnik jest rozkręcany poprzez wieniec zebaty który jest na kole zamachowym w AFN i wielu innych dwumasowym i to jest urządzenie do kręcenia silnikem, a nie gumowy pasek zębaty.Siła która występuje na pasku podczas puszczenia sprzegła jest ogromna i zaden w tym problem zeby pasek przeskoczył.Ta metoda jest jak najbardziej NIEPOPRAWNA sorki że krzycze ale sytuacja wymaga tego.

Link to comment
Share on other sites

"to jest urządzenie do kręcenia silnikem, a nie gumowy pasek zębaty"

widac ze koledze malo wiedzy w glowie a wiecej w oczach :shocked:

kolego rozwin te metode z paskiem bo nic nie rozumie,jakas nowa metoda. :polew: :polew: :polew:

tak czy siak na pych i przez rozrusznik to wal korbowy ciagnie pasek a ze przeskoczy to nie wina pchania ale wina np luznego napinacz lub cos innego.

[br]Dopisany: 09 Kwiecień 2011, 12:24_________________________________________________

bądź spokojny. To tylko mit. Na pych to zastępujesz rozrusznik pchaniem czemu ci się ma coś podziać?

Chyba troszkę muszisz jeszcze poczytać,pogadać z mechanikami.Jeśli teraz gość sie kompletnie nie zna na samochodach i przeczyta twoja odpowiedz to poprostu żle skończy.Gdy zapalasz silnik rozrusznikiem to silnik jest rozkręcany poprzez wieniec zebaty który jest na kole zamachowym w AFN i wielu innych dwumasowym i to jest urządzenie do kręcenia silnikem, a nie gumowy pasek zębaty.Siła która występuje na pasku podczas puszczenia sprzegła jest ogromna i zaden w tym problem zeby pasek przeskoczył.Ta metoda jest jak najbardziej NIEPOPRAWNA sorki że krzycze ale sytuacja wymaga tego.

tak sie sklada ze wiedzy to mam wiecej nie z czytania bzdurnych wypowiedzi na ruznym forum a z wlasnego doswiadczenia.

(chociaz wiele tez sie dowiedzialem dzieki kumatym i zyczliwym kolegom)

sory za ot. :hi:

Link to comment
Share on other sites

Ja uważam że tez nie bardzo jest rozciągać na pych .. Ale jak już trzeba to powoli puszczać sprzęgło a nie odrazu.

Link to comment
Share on other sites

najistotniejsze że jak musisz "na pych" to w miarę na wysokim biegu "3" lub "4"

bo jak dasz na "1" to ryzyko przeskoczenia paska jest większe.

a jakie są konsekwencję przeskoczonego paska? w zasadzie jeżeli silnik jest "kolizyjny" to powinien iść na wagę albo do remontu (w zależności jeszcze od stopnia zniszczenia) po takiej przygodzie

przy zerwanym pasku podczas jazdy tłoki uderzają z dużą siłą o zawory i w konsekwencji uszkadzają je, oczywiście same tłoki również są do wymiany, może uszkodzić się także wałek rozrządu, czy gładzie cylindrów, głowica lub nawet sam wał korbowy.

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
 Share

  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...