awilk 0 Posted April 8, 2011 Share Posted April 8, 2011 Witam Niestety musialem odpalić na pych autko. Mam obawy czy rozrząd nie przeskoczyl - jakie mogą być tego objawy pozdrawiam awilk Link to comment Share on other sites More sharing options...
dariodario 1 Posted April 8, 2011 Share Posted April 8, 2011 bądź spokojny. To tylko mit. Na pych to zastępujesz rozrusznik pchaniem czemu ci się ma coś podziać? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Narcyz 35 1 Posted April 9, 2011 Share Posted April 9, 2011 To nie to samo , rozrusznik kręci ze stałą prędkością bez szarpania . Ale najistotniejszy jest moment zaskoczenia silnika , który na pych w pierwszej fazie skacze pod maską. Dopiero w momencie wciśnięcia sprzęgła silnik płynnie pracuje a na rozruszniku tego nie ma. Co nie znaczy że pasek musi przeskoczyć. Link to comment Share on other sites More sharing options...
awilk 0 Posted April 9, 2011 Author Share Posted April 9, 2011 bądź spokojny. To tylko mit. Na pych to zastępujesz rozrusznik pchaniem czemu ci się ma coś podziać? Dzięki za info :notworthy:. Zawsze to lepiej poznać zdanie innych. pozdro Link to comment Share on other sites More sharing options...
malinek21 0 Posted April 9, 2011 Share Posted April 9, 2011 bądź spokojny. To tylko mit. Na pych to zastępujesz rozrusznik pchaniem czemu ci się ma coś podziać? Chyba troszkę muszisz jeszcze poczytać,pogadać z mechanikami.Jeśli teraz gość sie kompletnie nie zna na samochodach i przeczyta twoja odpowiedz to poprostu żle skończy.Gdy zapalasz silnik rozrusznikiem to silnik jest rozkręcany poprzez wieniec zebaty który jest na kole zamachowym w AFN i wielu innych dwumasowym i to jest urządzenie do kręcenia silnikem, a nie gumowy pasek zębaty.Siła która występuje na pasku podczas puszczenia sprzegła jest ogromna i zaden w tym problem zeby pasek przeskoczył.Ta metoda jest jak najbardziej NIEPOPRAWNA sorki że krzycze ale sytuacja wymaga tego. Link to comment Share on other sites More sharing options...
dariodario 1 Posted April 9, 2011 Share Posted April 9, 2011 "to jest urządzenie do kręcenia silnikem, a nie gumowy pasek zębaty" widac ze koledze malo wiedzy w glowie a wiecej w oczach kolego rozwin te metode z paskiem bo nic nie rozumie,jakas nowa metoda. :polew: tak czy siak na pych i przez rozrusznik to wal korbowy ciagnie pasek a ze przeskoczy to nie wina pchania ale wina np luznego napinacz lub cos innego. [br]Dopisany: 09 Kwiecień 2011, 12:24_________________________________________________ bądź spokojny. To tylko mit. Na pych to zastępujesz rozrusznik pchaniem czemu ci się ma coś podziać? Chyba troszkę muszisz jeszcze poczytać,pogadać z mechanikami.Jeśli teraz gość sie kompletnie nie zna na samochodach i przeczyta twoja odpowiedz to poprostu żle skończy.Gdy zapalasz silnik rozrusznikiem to silnik jest rozkręcany poprzez wieniec zebaty który jest na kole zamachowym w AFN i wielu innych dwumasowym i to jest urządzenie do kręcenia silnikem, a nie gumowy pasek zębaty.Siła która występuje na pasku podczas puszczenia sprzegła jest ogromna i zaden w tym problem zeby pasek przeskoczył.Ta metoda jest jak najbardziej NIEPOPRAWNA sorki że krzycze ale sytuacja wymaga tego. tak sie sklada ze wiedzy to mam wiecej nie z czytania bzdurnych wypowiedzi na ruznym forum a z wlasnego doswiadczenia. (chociaz wiele tez sie dowiedzialem dzieki kumatym i zyczliwym kolegom) sory za ot. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Duch^ 3 Posted April 9, 2011 Share Posted April 9, 2011 Ja uważam że tez nie bardzo jest rozciągać na pych .. Ale jak już trzeba to powoli puszczać sprzęgło a nie odrazu. Link to comment Share on other sites More sharing options...
andrewb25 3 Posted April 9, 2011 Share Posted April 9, 2011 najistotniejsze że jak musisz "na pych" to w miarę na wysokim biegu "3" lub "4" bo jak dasz na "1" to ryzyko przeskoczenia paska jest większe. a jakie są konsekwencję przeskoczonego paska? w zasadzie jeżeli silnik jest "kolizyjny" to powinien iść na wagę albo do remontu (w zależności jeszcze od stopnia zniszczenia) po takiej przygodzie przy zerwanym pasku podczas jazdy tłoki uderzają z dużą siłą o zawory i w konsekwencji uszkadzają je, oczywiście same tłoki również są do wymiany, może uszkodzić się także wałek rozrządu, czy gładzie cylindrów, głowica lub nawet sam wał korbowy. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now