audicor 0 Opublikowano 12 Kwietnia 2011 Udostępnij Opublikowano 12 Kwietnia 2011 Witam silnik 1.9 tdi a4 b6 jak w opisie, przy zmianie biegów ma chwile zamulenia i póżniej ciągnie,jak zdjęłem wężyk z zaworu egr ciąga dobrze i lepiej wchodzi na obroty,ale przy gaszeniu bardziej rzuca silnikiem, co radzicie, wyjąć i wyczyścić egr,jak tak to czy sa jakies specjalne preparaty itp.? czy zaślepić wężyk i zostawić? z góry wilekie dzieki za odp. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marec-ki 0 Opublikowano 12 Kwietnia 2011 Udostępnij Opublikowano 12 Kwietnia 2011 Jest temat o czyszczeniu EGR ba i nawet o zaślepianiu. Poszukaj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wieczor15 1 Opublikowano 12 Kwietnia 2011 Udostępnij Opublikowano 12 Kwietnia 2011 wląsnie , mam ten sam problem, ale operacji z wezykiem i egr nie probowałem, bo byl czyszczony profilaktycznie przed zima i wszystko bylo git. Gdy silnik ma 90 stopni nie ma tego zamulenia. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
audicor 0 Opublikowano 12 Kwietnia 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 12 Kwietnia 2011 Własnie odkręciłem EGR i wrzuciłem do ropy, odkręciłem ta czarną gruszke od niego i nie wiem czy jej też nie wrzucić do ropy, cp sądzicie? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
grubasek21 0 Opublikowano 12 Kwietnia 2011 Udostępnij Opublikowano 12 Kwietnia 2011 nie no jej nie ma sensu ... Tylko sam zaworek ten z klapka .. jak juz sie z nim cos dzieje to zaslepiac od razu :hi: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
audicor 0 Opublikowano 12 Kwietnia 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 12 Kwietnia 2011 No własnie tak jak psiałem, po zmianie biegu jest przez chwile zmuła, nie chce jechać, dlatego go wyczyściłem i wrzuciłem do ropy, syfu troche było. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
songo 2 Opublikowano 12 Kwietnia 2011 Udostępnij Opublikowano 12 Kwietnia 2011 może przy czyszczeniu pomoże ci ten link z forum a6 ale fajnie opisany i pokazany http://www.a6klub.pl/all-19tdi-czyszczenie-egr-i-kolektora-vt2950.htm Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marewel 3 Opublikowano 12 Kwietnia 2011 Udostępnij Opublikowano 12 Kwietnia 2011 Moze byc problem z turbina lub z zapchanym katem. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wieczor15 1 Opublikowano 20 Kwietnia 2011 Udostępnij Opublikowano 20 Kwietnia 2011 panowie wyciagłem zaworek chyba n75 i przeczyscilem z zewnatrz tak jakby jakis czujnik na nim i poruszalem weżykami bo sa gdzieniegdzie lekko poprzecierane. i jest o niebo lepiej teraz tez jest chwilka "zastanowienia" po zmianie biegu ale teraz to juz sie jakos da jezdzic. jutro powymieniam wezyki to dam znac czy to całkowicie wyeliminowało problem. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lc 0 Opublikowano 20 Kwietnia 2011 Udostępnij Opublikowano 20 Kwietnia 2011 Przetarte wężyki koniecznie trzeba powymieniać. Od tego zacznij, żeby wykluczać ewentualne droższe niedomagania Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wieczor15 1 Opublikowano 23 Kwietnia 2011 Udostępnij Opublikowano 23 Kwietnia 2011 wezyki wymienione, ale jest bez zmian. chyba musze zrobic logi tylko musiały byc na niedogrzanym silniku bo gdy dojdzie do 90 stopni auto jezdzi bez problemu, co wy na to?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się