roman_tyk Opublikowano 26 Kwietnia 2011 Autor Opublikowano 26 Kwietnia 2011 a jaka dmuchawka k03? Wygląda raczej na serię.
domjenick Opublikowano 26 Kwietnia 2011 Opublikowano 26 Kwietnia 2011 jak seryjna-to tak będzie dmuchac
roman_tyk Opublikowano 26 Kwietnia 2011 Autor Opublikowano 26 Kwietnia 2011 jak seryjna-to tak będzie dmuchac Z tego co widzę, to zdrowe seryjne 1.8T mają koło 2.2tys/obr - ~~0.52bara a w moich logach ~~0.25bara Turbo nie budzi się do zycia...
domjenick Opublikowano 26 Kwietnia 2011 Opublikowano 26 Kwietnia 2011 Turbo nie budzi się do zycia... równie dobrze może dobiegać jego koniec...
roman_tyk Opublikowano 4 Maja 2011 Autor Opublikowano 4 Maja 2011 Witam po raz kolejny Niestety spróbowaliśmy innego n75 i bez odczuwalnych zmian w dynamice samochodu, turbo wstaje tak jak wstawało, czyli dość późno budzi się do życia. Jednak na podstawie logów widać że turbo już pompuje lepiej z dołu (jednak nie bo porownywalem z logiem z 3 biegu gdzie czasy zwkloki doładowania byly dluzsze) przy czym max cisnienie doladowania zmienilo sie z 0.8 na 0.75, czy to ma zwiazek z inna przeplywka? badz inna temperatura na zewnatrz? N75 (oryginalne w aucie) Grupy: 003,115,118 - http://vaglog.rtnet.pl/roman_tyk29_44041.html Grupy: 003,115,118 - http://vaglog.rtnet.pl/roman_tyk29_44042.html N75 (podmienione) Grupy: 003,115,118 - http://vaglog.rtnet.pl/roman_tyk29_44915.html Grupy: 003,115,118 - http://vaglog.rtnet.pl/roman_tyk29_44916.html (na trzecim biegu) Grupy: 003,115,118 - http://vaglog.rtnet.pl/roman_tyk29_44917.html Jakieś kolejne sugestie? Jaka jest standardowa temperatura dla AVJ-a? na vagu w grupie engine/instruments po butowaniu około 109C. Czyli na 100% do zmiany termostat? Oczywiscie bład termostatu: 17700 - Map Controlled Engine Cooling Thermostat (F265): Open Circuit P1292 - 004 - No Signal/Communication - Intermittent i SAI: 16795 - Secondary Air Injection System: Incorrect Flow Detected P0411 - 002 - Lower Limit Exceeded
domjenick Opublikowano 4 Maja 2011 Opublikowano 4 Maja 2011 przy ostrym butowaniu-taką temperaturę zobaczysz-nic nie wymieniaj moc auta możesz porównywać w tych samych warunkach-jeśli masz standardowy IC-to temperatura w dolocie,będzie średnio większa o 20 * niż temperatura otoczenia-powyżej 15 * na zewnątrz- auto wyraźnie traci moc
roman_tyk Opublikowano 4 Maja 2011 Autor Opublikowano 4 Maja 2011 przy ostrym butowaniu-taką temperaturę zobaczysz-nic nie wymieniaj moc auta możesz porównywać w tych samych warunkach-jeśli masz standardowy IC-to temperatura w dolocie,będzie średnio większa o 20 * niż temperatura otoczenia-powyżej 15 * na zewnątrz- auto wyraźnie traci moc Przy normalnej jezdzie temperatura jest koło 96stopni, poza tym błąd z termostatem ;/ nowe termo ponad 340zl (z obudowa), wiec muszę być pewny czy go wymieniać czy tez nie. Tak czy siak w fotel wbija kolo 3krpm, turbo wstaje jak wstaje, przejmować się tym? i niestety teraz na piątce czasami też wpadnie w tryb awaryjny widać to powyżej 4000rpm
domjenick Opublikowano 4 Maja 2011 Opublikowano 4 Maja 2011 jak się woda nie gotuje-to go zostaw przy ok.3 tys masz max moment obrotowy- dlatego "wbija w fotel"-ja bym się tym nie przejmował i niestety teraz na piątce czasami też wpadnie w tryb awaryjny widać to powyżej 4000rpm a wcześniej wpadał w tryb awaryjny w takich samych okolicznościach? (stary N75,wężyki?)
roman_tyk Opublikowano 4 Maja 2011 Autor Opublikowano 4 Maja 2011 Woda sie nie gotuje chlodnica goraca ale tylko u gory, na dole weze tylko cieple, woda sie nie gotuje... max jaki byl to 111C przy bucie. plyn zmieniony na g12 tydzien temu. Auto najpierw przeładowywało bardzo bo ktos grzebal w ECU, po poprawieniu przez tunera juz nie ma tego efektu tym bardziej na ta skale. Nic moze trzeba jezdzic jezdzic az sie samo naprawi
domjenick Opublikowano 4 Maja 2011 Opublikowano 4 Maja 2011 Nic moze trzeba jezdzic jezdzic az sie samo naprawi przeładowanie samo sie nie naprawi :gwizdanie:
roman_tyk Opublikowano 4 Maja 2011 Autor Opublikowano 4 Maja 2011 Nic moze trzeba jezdzic jezdzic az sie samo naprawi przeładowanie samo sie nie naprawi :gwizdanie: ..no do tego zmierzam, byly sprawdzane przewody, n75, wyciety kat.... Jeszcze jedynie DV pozostał albo wyjecie turba na stol
domjenick Opublikowano 4 Maja 2011 Opublikowano 4 Maja 2011 przy przeładowaniu-DV mozesz wykluczyć-nie ma nic wspólnego
roman_tyk Opublikowano 4 Maja 2011 Autor Opublikowano 4 Maja 2011 przy przeładowaniu-DV mozesz wykluczyć-nie ma nic wspólnego DV-ka jescze ori z 2002r, wątpię w jej skuteczność. Da radę do pożyczę od znajomego z forum przynajmniej zobacze co zmieni się w logach.
domjenick Opublikowano 4 Maja 2011 Opublikowano 4 Maja 2011 przy przeładowaniu-DV mozesz wykluczyć-nie ma nic wspólnego DV-ka jescze ori z 2002r, wątpię w jej skuteczność. Da radę do pożyczę od znajomego z forum przynajmniej zobacze co zmieni się w logach. nawet przy zepsutej DV-nie będzie przeładowania
roman_tyk Opublikowano 4 Maja 2011 Autor Opublikowano 4 Maja 2011 A DV-ka nie moze miec nic wspolnego ze slabym wstawaniem turba? no nic, albo tak jezdzic albo aktuator turbo na stol no nie ma innej opcji juz chyba
domjenick Opublikowano 4 Maja 2011 Opublikowano 4 Maja 2011 A DV-ka nie moze miec nic wspolnego ze slabym wstawaniem turba? jeśli przepuszcza-to tak,turbo zanim napompuje,misi sie rozkręcić,a nieszczelna DV-trochę to utrudnia,ale jeśli chodzi o przeładowanie-na pewno nie będzie związku
roman_tyk Opublikowano 5 Maja 2011 Autor Opublikowano 5 Maja 2011 Witam Panowie nie uwierzycie, przeglądałem zdjęcia między innymi to: (z umiejscowieniem n75 w 1.8T) Okazało się że auto miało źle wpięty n75 jeszcze przed kupnem. Wpięty dłuższy króciec do aktuatora zamiast do grubej rury turbo.(tak że wtyczka szła w dół a nie w górę) W sobote zamiana kierunków. Ciekawe jakie bedą teraz skutki tego iż auto jeździło sporo czasu w takim stanie.
domjenick Opublikowano 5 Maja 2011 Opublikowano 5 Maja 2011 Ciekawe jakie bedą teraz skutki tego iż auto jeździło sporo czasu w takim stanie. żadne-auto z pewnością będzie lepiej jeździć-ECU będzie sie adaptował do Twojego stylu jazdy-zajmie to mniej więcej 10 minut w normalnym stylu jazdy-zakładając,że nic więcej mu nie dolega
roman_tyk Opublikowano 7 Maja 2011 Autor Opublikowano 7 Maja 2011 Ciekawe jakie bedą teraz skutki tego iż auto jeździło sporo czasu w takim stanie. żadne-auto z pewnością będzie lepiej jeździć-ECU będzie sie adaptował do Twojego stylu jazdy-zajmie to mniej więcej 10 minut w normalnym stylu jazdy-zakładając,że nic więcej mu nie dolega W sobotę wrzucę logi na forum i zobaczymy jak to zatańczy, jeszcze się upewnimy ze dv-ka jest dobra. Nie ma jak to pogrzebać troche przy takim rasowym 1.8T , człowiek może się dużo nauczyć. [br]Dopisany: 05 Maj 2011, 23:46_________________________________________________Witam Zostały podjęte kroki: 1. Kupno strzykawki 100ml dmuchniecie w aktuator (ciagadło się wysuwa i cofa) - OK 2. Wyjęcie DV i sprawdzenie jak działa mechanizm. Nie przepuszcza - OK 3. Przestawienie N75 tak jak powinien być Efekt: Auto zaczyna lepiej budzić się do życia, po logach widać ze przeładowania praktycznie nie ma. Zaczyna ładnie pompować. http://vaglog.rtnet.pl/roman_tyk29_45146.html
adams78 Opublikowano 12 Lutego 2012 Opublikowano 12 Lutego 2012 Odgrzeję kotleta, bo po co zakładać nowy temat. Pacjent to AVJ z GT28RS Turbo przeładowało, przez chwilę dmuchała 1,6bara. Wrażenia bezcenne Po tym weszła chyba w tryb awaryjny, bo na zegarku max 0,3bara. Błędy: 16825 17963 16712 Na logi marne szanse póki co, chyba dopiero w kolejny weekend. Rozmontowałem dolot, DV z tego co piszecie odpada, zostaje N75, mam jeszcze prze domem AEB, więc podmienię. No i gruszka. I tu mam problem, w GT jest to trochę inaczej rozwiązane niż w serii, jak do tego podejść?
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się