Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[ALL B6] 1.8T AVJ dziwne zachowanie


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

a jaka dmuchawka k03?

Wygląda raczej na serię.

Opublikowano

jak seryjna-to tak będzie dmuchac :wink4:

Opublikowano

jak seryjna-to tak będzie dmuchac :wink4:

Z tego co widzę, to zdrowe seryjne 1.8T mają koło

2.2tys/obr - ~~0.52bara a w moich logach ~~0.25bara

Turbo nie budzi się do zycia...

Opublikowano

Turbo nie budzi się do zycia...

równie dobrze może dobiegać jego koniec... :wink4:
Opublikowano

Witam po raz kolejny

Niestety spróbowaliśmy innego n75 i bez odczuwalnych zmian w dynamice samochodu, turbo wstaje tak jak wstawało, czyli dość późno budzi się do życia. Jednak na podstawie logów widać że turbo już pompuje lepiej z dołu (jednak nie bo porownywalem z logiem z 3 biegu gdzie czasy zwkloki doładowania byly dluzsze) przy czym max cisnienie doladowania zmienilo sie z 0.8 na 0.75, czy to ma zwiazek z inna przeplywka? badz inna temperatura na zewnatrz?

N75 (oryginalne w aucie)

Grupy: 003,115,118 - http://vaglog.rtnet.pl/roman_tyk29_44041.html

Grupy: 003,115,118 - http://vaglog.rtnet.pl/roman_tyk29_44042.html

N75 (podmienione)

Grupy: 003,115,118 - http://vaglog.rtnet.pl/roman_tyk29_44915.html

Grupy: 003,115,118 - http://vaglog.rtnet.pl/roman_tyk29_44916.html (na trzecim biegu)

Grupy: 003,115,118 - http://vaglog.rtnet.pl/roman_tyk29_44917.html

Jakieś kolejne sugestie?

Jaka jest standardowa temperatura dla AVJ-a? na vagu w grupie engine/instruments po butowaniu około 109C. Czyli na 100% do zmiany termostat?

Oczywiscie bład termostatu:

17700 - Map Controlled Engine Cooling Thermostat (F265): Open Circuit

P1292 - 004 - No Signal/Communication - Intermittent

i SAI:

16795 - Secondary Air Injection System: Incorrect Flow Detected

P0411 - 002 - Lower Limit Exceeded

Opublikowano

przy ostrym butowaniu-taką temperaturę zobaczysz-nic nie wymieniaj

moc auta możesz porównywać w tych samych warunkach-jeśli masz standardowy IC-to temperatura w dolocie,będzie średnio większa o 20 * niż temperatura otoczenia-powyżej 15 * na zewnątrz- auto wyraźnie traci moc :cool1:

Opublikowano

przy ostrym butowaniu-taką temperaturę zobaczysz-nic nie wymieniaj

moc auta możesz porównywać w tych samych warunkach-jeśli masz standardowy IC-to temperatura w dolocie,będzie średnio większa o 20 * niż temperatura otoczenia-powyżej 15 * na zewnątrz- auto wyraźnie traci moc :cool1:

Przy normalnej jezdzie temperatura jest koło 96stopni, poza tym błąd z termostatem ;/ nowe termo ponad 340zl (z obudowa), wiec muszę być pewny czy go wymieniać czy tez nie.

Tak czy siak w fotel wbija kolo 3krpm, turbo wstaje jak wstaje, przejmować się tym? i niestety teraz na piątce czasami też wpadnie w tryb awaryjny widać to powyżej 4000rpm

Opublikowano

jak się woda nie gotuje-to go zostaw :wink4:

przy ok.3 tys masz max moment obrotowy- dlatego "wbija w fotel"-ja bym się tym nie przejmował :wink4:

i niestety teraz na piątce czasami też wpadnie w tryb awaryjny widać to powyżej 4000rpm

a wcześniej wpadał w tryb awaryjny w takich samych okolicznościach? (stary N75,wężyki?)
Opublikowano

Woda sie nie gotuje chlodnica goraca ale tylko u gory, na dole weze tylko cieple, woda sie nie gotuje...

max jaki byl to 111C przy bucie.

plyn zmieniony na g12 tydzien temu.

Auto najpierw przeładowywało bardzo bo ktos grzebal w ECU, po poprawieniu przez tunera juz nie ma tego efektu tym bardziej na ta skale. Nic moze trzeba jezdzic jezdzic az sie samo naprawi

Opublikowano

Nic moze trzeba jezdzic jezdzic az sie samo naprawi

przeładowanie samo sie nie naprawi :gwizdanie:
Opublikowano

Nic moze trzeba jezdzic jezdzic az sie samo naprawi

przeładowanie samo sie nie naprawi :gwizdanie:

..no do tego zmierzam, byly sprawdzane przewody, n75, wyciety kat....

Jeszcze jedynie DV pozostał albo wyjecie turba na stol

Opublikowano

przy przeładowaniu-DV mozesz wykluczyć-nie ma nic wspólnego :wink4:

Opublikowano

przy przeładowaniu-DV mozesz wykluczyć-nie ma nic wspólnego :wink4:

DV-ka jescze ori z 2002r, wątpię w jej skuteczność. Da radę do pożyczę od znajomego z forum przynajmniej zobacze co zmieni się w logach.

Opublikowano

przy przeładowaniu-DV mozesz wykluczyć-nie ma nic wspólnego :wink4:

DV-ka jescze ori z 2002r, wątpię w jej skuteczność. Da radę do pożyczę od znajomego z forum przynajmniej zobacze co zmieni się w logach.

nawet przy zepsutej DV-nie będzie przeładowania :wink4:
Opublikowano

A DV-ka nie moze miec nic wspolnego ze slabym wstawaniem turba?

no nic, albo tak jezdzic albo aktuator turbo na stol no nie ma innej opcji juz chyba

Opublikowano

A DV-ka nie moze miec nic wspolnego ze slabym wstawaniem turba?

jeśli przepuszcza-to tak,turbo zanim napompuje,misi sie rozkręcić,a nieszczelna DV-trochę to utrudnia,ale jeśli chodzi o przeładowanie-na pewno nie będzie związku :wink4:
Opublikowano

Witam

Panowie nie uwierzycie, przeglądałem zdjęcia między innymi to:

k04-19.jpg

(z umiejscowieniem n75 w 1.8T)

Okazało się że auto miało źle wpięty n75 jeszcze przed kupnem. Wpięty dłuższy króciec do aktuatora zamiast do grubej rury turbo.(tak że wtyczka szła w dół a nie w górę) W sobote zamiana kierunków.

Ciekawe jakie bedą teraz skutki tego iż auto jeździło sporo czasu w takim stanie.

Opublikowano

Ciekawe jakie bedą teraz skutki tego iż auto jeździło sporo czasu w takim stanie.

żadne-auto z pewnością będzie lepiej jeździć-ECU będzie sie adaptował do Twojego stylu jazdy-zajmie to mniej więcej 10 minut w normalnym stylu jazdy-zakładając,że nic więcej mu nie dolega :wink4:
Opublikowano

Ciekawe jakie bedą teraz skutki tego iż auto jeździło sporo czasu w takim stanie.

żadne-auto z pewnością będzie lepiej jeździć-ECU będzie sie adaptował do Twojego stylu jazdy-zajmie to mniej więcej 10 minut w normalnym stylu jazdy-zakładając,że nic więcej mu nie dolega :wink4:

W sobotę wrzucę logi na forum i zobaczymy jak to zatańczy, jeszcze się upewnimy ze dv-ka jest dobra. Nie ma jak to pogrzebać troche przy takim rasowym 1.8T , człowiek może się dużo nauczyć.

[br]Dopisany: 05 Maj 2011, 23:46_________________________________________________Witam

Zostały podjęte kroki:

1. Kupno strzykawki 100ml dmuchniecie w aktuator (ciagadło się wysuwa i cofa) - OK

2. Wyjęcie DV i sprawdzenie jak działa mechanizm. Nie przepuszcza - OK

3. Przestawienie N75 tak jak powinien być

Efekt:

Auto zaczyna lepiej budzić się do życia, po logach widać ze przeładowania praktycznie nie ma. Zaczyna ładnie pompować.

http://vaglog.rtnet.pl/roman_tyk29_45146.html

Opublikowano

Odgrzeję kotleta, bo po co zakładać nowy temat.

Pacjent to AVJ z GT28RS

Turbo przeładowało, przez chwilę dmuchała 1,6bara. Wrażenia bezcenne :kox:

Po tym weszła chyba w tryb awaryjny, bo na zegarku max 0,3bara.

Błędy:

16825

17963

16712

Na logi marne szanse póki co, chyba dopiero w kolejny weekend. Rozmontowałem dolot, DV z tego co piszecie odpada, zostaje N75, mam jeszcze prze domem AEB, więc podmienię.

No i gruszka.

I tu mam problem, w GT jest to trochę inaczej rozwiązane niż w serii, jak do tego podejść? :mysli:

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...