Skocz do zawartości
IGNOROWANY

E91 320D SCHWARZ M-PAKIET - NOWE FOTY STR.1


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Mialem dzis przyjemnosc konfrontacji z e92 330xd w automacie. Najpierw kierownik przewiozl mnie tym za***istym samochodem a potem scignelismy sie po obwodnicy na odcinku ok 10km.

I powiem tak ... nie klamalem jak mowilem ze dochodze 530d w automacie , bo tak bylo :naughty: , dzisiejsza konfrontacja tylko mnie wtym umocnila :wink4:

Do 70-150-160 ida prawie identycznie , nie odchodzil mi jechalismy obok siebie i bylo rowno , no gora 2-3 m poleciala lepiej . Powyzej 160 zaczol mi odchodzic i do predkosci 220km odszedl mi na odleglosc gora 15m :gwizdanie: . Sam sie grubo zdzwil i stwierdzil ze 320d po programie daje rade :hi:

Opublikowano

Mialem dzis przyjemnosc konfrontacji z e92 330xd w automacie. Najpierw kierownik przewiozl mnie tym za***istym samochodem a potem scignelismy sie po obwodnicy na odcinku ok 10km.

I powiem tak ... nie klamalem jak mowilem ze odchodze 530d w automacie , bo tak bylo :naughty: , dzisiejsza konfrontacja tylko mnie wtym umocnila :wink4:

Do 150-160 ida prawie identycznie , nie odchodzil mi wogole , jechalismy obok siebie i bylo rowno . Powyzej 160 zaczol mi odchodzic i do predkosci 220km odszedl mi na odleglosc gora 15m :gwizdanie: . Sam sie grubo zdzwil i stwierdzil ze 320d po programie daje rade :hi:

No to nic tylko gratulować jaki ma potencjał ten silnik :good:

W końcu widziałem tego czarnego kombiaka :decayed:

M - pakiet robi wielką robotę :kox:

Nie wiedziałem ze klima 3 strefowa była już w serii w tym modelu :)

Ogólnie zadbana Beta i tak trzymać :good: jedynie co bym zmienił na tą chwilę to założył 18" bo wielkiej różnicy nie odczujesz w komforcie a wygląd się poprawi :wink4:

Opublikowano

Mialem dzis przyjemnosc konfrontacji z e92 330xd w automacie. Najpierw kierownik przewiozl mnie tym za***istym samochodem a potem scignelismy sie po obwodnicy na odcinku ok 10km.

I powiem tak ... nie klamalem jak mowilem ze odchodze 530d w automacie , bo tak bylo :naughty: , dzisiejsza konfrontacja tylko mnie wtym umocnila :wink4:

Do 150-160 ida prawie identycznie , nie odchodzil mi wogole , jechalismy obok siebie i bylo rowno . Powyzej 160 zaczol mi odchodzic i do predkosci 220km odszedl mi na odleglosc gora 15m :gwizdanie: . Sam sie grubo zdzwil i stwierdzil ze 320d po programie daje rade :hi:

A ile to Twoje waży?

Opublikowano

1600-1650.[br]Dopisany: 17 Czerwiec 2011, 00:39_________________________________________________Wiec tak ...zrobilem to Audio , zalozylem AudioXiona niestety bez wzmacniacza :( bo wzmak i montaz to kolejne koszty. Szczerze to myslalem ze NaviPro lepiej sobie da rade z tymi glosnikami .

Tzn tak jest lepiej duzo bez watpienia. Jest czysciej i jest wiecej pasma , wiecej dzwiekow , cos slysze co spiewaja :polew: .

Generalnie do pewnego momentu gra jak BOSE a A4 , jednak brak wzmacniacza powoduje ze na pelen sycher sie nie rozkreci . Tzn dochodza do momentu gdzie i tak jazda z taka glosnoscia przez pare minut powoduje tempe spojrzenie ale przy fullu zaczynaja szarpac.

Niestety nie oszuka sie fizyki i wzmak by sie przydal .Ale narazie zostawiam tak jak jest . Gra to porownywalnie do HI-FI i juz jakas radosc z muzyki sie pojawila.

:good:[br]Dopisany: 21 Czerwiec 2011, 22:36_________________________________________________Panowie mam dylemat...obnizac czy nie obnizac :mysli: :mysli: mysle nad Eibach Pro Kit ...

Opublikowano

zacznij od dodania cala a później obniż o dwa :decayed:

Opublikowano

Z -20mm by pasowało w sam raz :gwizdanie:

Opublikowano

zacznij od dodania cala a później obniż o dwa :decayed:

dobrze powiedziane :good:
Opublikowano

Zacznij od dystansów.

Jak założyłem zimówki z mniejszym ET, to od razu zaczęło lepiej wyglądać :naughty:

Opublikowano

Musze sie przespac z temate Eibach obniza 30mm przod i 20mm tyl . Zderzak z mpakietu jest dosc niski , dzis parkowalem przy krawezniku i jak pojdzie 30mm w dol przod to napewno bede haczyc wszedzie gdzie sie da :decayed: ... 18 cali nie taki zly pomysl , teraz jezdze na 17 ROF i nie sadze zeby bylo gorzej na 18 wrecz przeciwnie :mysli: .

Dzieki za sugestie :good: , kusi mnie bo przejechalem sie na mtechniku ze znajomym i przy 200 gwaltowana zmiana pasa to sama frajda :decayed: , auto jedzie jak przyklejone.

Opublikowano

Orientujesz się czy była może jeszcze jakaś odmiana zawiasu w E90 poza standardem i M-technikiem?

W E60 było jeszcze "sportowe dostosowanie podwozia" -które mam u siebie i jest ono tak pomiędzy serią a M.

Co za tym idzie w miarę komfortowe i dość sztywne.

więc może było by to bardziej kosztowne, aczkolwiek "lepsiejsze" rozwiązanie :wink4:

Oczywiście na wiosnę chce zobaczyć zdjęcie tego autka na 18" :decayed:

a na zimę zostaw sobie te 17.

jak Ci się jeździ tak w ogóle na ROF ? :disgust:

ja je wypieprzyłem po pierwszych 50 km przejechanych swoją betą :wallbash:

Opublikowano

jak Ci się jeździ tak w ogóle na ROF ? :disgust

zenuajco zle, czuc wszystko doslownie kazda zmiane na asfalcie :confused4: dla mnie porazka . Nie wiem kto i po co wymyslil te gumy ...serio .

Plusy to swietne trzymanie na zakretach opona prawie wogole nie pracuje na boki , doskonale czucie drogi , ale na zwyklych tez jest b.dobrze.

Tak sa 3 rodzaje zawiasow , ale na tym Eibachu slyszalem ze jest b.dobrze w sensie komfort i prowadzenie .

Wciaz sie jednak waham , bo nie wiem czy nie bede zmieniac na 330d , troche to 2.0 slabawe. Wprawdzie pali mi teraz niewiele. Nie wiem co sie podzialo(chyba sie DPF przeczyscil , no i wymiana termostatow zrobila swoje) ale na trasie wykrecam 5.5l przy normalnej jezdzie jak sie pocisnie to 6-6.1 w mieszanym 6.8.-7.2 obecnie mimo "prawie" zimy :gwizdanie: . Mimo wszystko czasem chcialoby sie wiecej mocy ...

Opublikowano

jak Ci się jeździ tak w ogóle na ROF ? :disgust

. Nie wiem co sie podzialo(chyba sie DPF przeczyscil , no i wymiana termostatow zrobila swoje) ale na trasie wykrecam 5.5l przy normalnej jezdzie jak sie pocisnie to 6-6.1 w mieszanym 6.8.-7.2 obecnie mimo "prawie" zimy :gwizdanie:

Musisz mieć coś popsute.

Nie moża tak mało palić.

:decayed:

Opublikowano

czy nie bede zmieniac na 330d

znowu BMW? :thumbdown::wink4:

Opublikowano

Musisz mieć coś popsute.

Nie moża tak mało palić.

:decayed:

:tongue4: wiem wiem co miales na mysli . Nie no po samym miescie nie jezdze , a tam wiem ze byloby kolo 8.5-9 (Krakow) ale rzeczywiscie samochod jakby sie zrobil ekonomiczniejszy mimo ze stylu jazdy nie zmienilem.

czy nie bede zmieniac na 330d

znowu BMW? :thumbdown::wink4:

:) nie wiem pozyjemy zobaczymy , B8 3.0TDIQ tez kusi :decayed:

Opublikowano

nie wiem pozyjemy zobaczymy , B8 3.0TDIQ tez kusi

mnie też kusi ciemna strona mocy, ale 5

juz gdzieś pisałem, codziennie przyglądam się takiej w szarym macie, genialnie się prezentuje.

muszę się wybrać na jakieś jazdy próbne taką 5 koniecznie :cool1:

Opublikowano

5 bedzie duzo bardziej komfortowe :good: , pozatym wyglada czadowo :decayed: oczywiscie w Mpaku .

Opublikowano
pozatym wyglada czadowo :decayed: oczywiscie w Mpaku .

:good:

:decayed:

Opublikowano
pozatym wyglada czadowo :decayed: oczywiscie w Mpaku .

:good:

:decayed:

:naughty: :naughty: no Twoje mi sie bardzoooo podoba jeszcze wtym kolorze :kox:

Opublikowano

to na które sobie ostrze zęby to wersja F1 (?) w każdym razie obecny model :>

mnie się tylko wnetrze nie podoba, ale ponieważ tak naprawdę nie miałem okazji jechać i "używać" środka to sam nie mogę sie wypowiadać o wnętrzu widzianym przez szybę.

no i martwi mnie rwd :mysli:

Opublikowano

no i martwi mnie rwd :mysli

wstrzymaj sie do przyszlego roku , objezdze zime to Ci powiem o co chodzi . Tym bardziej ze zimowy setup mam ekstremalny :wink4: (235 z tylu i ROF). Bo tak naprawde oprocz zimy to nie ma sie czego bac , jezdzi sie jak po szynach .

F10 (nie F1 - 7er) d / i ? 2.0/3.0 ?

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...