Thom4s Opublikowano 18 Kwietnia 2011 Opublikowano 18 Kwietnia 2011 Bardzo fajne autko. Również przymierzam się na zmianę, ale tylko E92 lub E90 335i. Byłem ostatnio na targach samochodowych w Amsterdamie i BMW wypada trochę lepiej z jakością niż B8.
Gość mmcv Opublikowano 18 Kwietnia 2011 Opublikowano 18 Kwietnia 2011 BMW wypada trochę lepiej z jakością niż B8. potwierdzam.
Krzysztof Opublikowano 18 Kwietnia 2011 Opublikowano 18 Kwietnia 2011 Fajna Betka, czy sedan w podobnym wypasie będzie w takich samych cenach? Te Dunlopy o które pytasz miałem jako nówki w poprzednim aucie(195/65/15) i spisywały się bardzo przyzwoicie. Za tą cenę nie ma co narzekać. P.S. Bywasz jeszcze w M?
Gość mmcv Opublikowano 18 Kwietnia 2011 Opublikowano 18 Kwietnia 2011 Tak ceny sedanow podobnie tylko tam gorzej trafic wyposazenie - panoramy nie ma w sedanach (ale czy to az takie konieczne??, fajnie jak jest jak, ale to bajer -choc robi wrazenie ) . Jak kiedys przegladalem to jest duzo biednych wersji ...zreszta sedan brzydki . Za jaka cene ? Dunlopy SP01 225 R17 kosztuja ... 580-600 zl/sztuka Conti od 620-710 , to wg mnie ceny Dunlopow wcale nie sa jakies okazyjne
Thom4s Opublikowano 18 Kwietnia 2011 Opublikowano 18 Kwietnia 2011 ...zreszta sedan brzydki . Nie gadaj, po lifcie z M pakietem wygląda za***iście. Polecam Dunlopy. Mam Sp Sport Max. SP01 też są dobre, miałem takie w A3.
Gość mmcv Opublikowano 18 Kwietnia 2011 Opublikowano 18 Kwietnia 2011 no to spoko ze gumy sa ok . No po lifcie beta wyglada pieknie. Jak zmodze u siebie mpakiet to auto tez nabierze wygladu .
David Opublikowano 18 Kwietnia 2011 Opublikowano 18 Kwietnia 2011 fajna dobry kolor,zapodasz m-pakiet zew i bedzie materialy w nowych bmw bardzo dobre siedzialem w bmw 120d i jakosc super
Gość Damian A4 Opublikowano 18 Kwietnia 2011 Opublikowano 18 Kwietnia 2011 Nie mam czasu na zdjecia ani veny ... jak przyjdzie to porobie ale dopiero po modach raczej [br]Dopisany: 18 Kwiecień 2011, 09:56_________________________________________________ Piękne audi :good: :mysli: :polew: :polew: :polew: :polew: Bemwu w sensie :decayed:
roman_tyk Opublikowano 18 Kwietnia 2011 Opublikowano 18 Kwietnia 2011 Gratuluje dobrego wyboru. Jesli chodzi o ciche opony to super beda conti sport 2/3. Przy czym bardzo latwo sie scierają. Nie kupuj opon V, bo te wyją najbardziej, ja mam uniroyale w porownaniu do conti są głośne.
Gość mmcv Opublikowano 18 Kwietnia 2011 Opublikowano 18 Kwietnia 2011 W srode bede wiedzial co mi wyje czy zzabkowane Potenzy czy Pilot Michelin z przodu ...czy ...lozysko w ktoryms z kol :gwizdanie: . Decyzja o Dunlopach juz zapadla .
jedrekx Opublikowano 18 Kwietnia 2011 Opublikowano 18 Kwietnia 2011 do A6 założyliśmy teraz Michelin Pilot Sport 2 i są ciche co prawda przez pierwsze 20km było mega głośno, ale teraz jest ok przedtem były Continentale ContiSport 3 i też były ciche
skovroon Opublikowano 19 Kwietnia 2011 Opublikowano 19 Kwietnia 2011 Dopisany: 17 Kwiecień 2011, 12:44[/size]_________________________________________________te ringi białe to 3-ki mają tak w standardzie? bo w e60 to dopiero po lifcie Nie prawda E60 miały po lifcie tylko i wyłącznie żółte ringi, no chyba że ktoś sobie założył diody.w tej e91 ktoś po prostu wcześniej sobie zmienił z żółtych na białe ledy - i dobrze zrobił z resztą, bo przed liftowe ringi i w e60 i w e90 świeciły jak ... nie będę kończył jak. Końcóweczki wydechu też widzę przyrezane Tak czy siak fajna Becia, też brałem pod uwagę e90 po sprzedaży b6 dorezasz kilka bajerów i będzie kozak mmcv.. a co do tego porównania z b8. To może Twoja 3er jest wersją "flotową" z tzw. "redukcją mocy" ? :mysli: wtedy auta zamiast 163 mają faktycznie 150PS...
Gość mmcv Opublikowano 21 Kwietnia 2011 Opublikowano 21 Kwietnia 2011 Wg VINu i serwisu i wszystkich znakow na niebie jest to wersja 120KW , wiec nie wiem o co kaman (zapchany kolektor, filtry whatever) Ustawialem dzis geometrie (tragedi nie bylo ) , zawias przod i tyl . Duzo to w prowadzeniu nie zmienilo tyle ze kiera jest teraz prawie idealnie a wczesniej byla delikatnie w prawo. No i sprawdzalem przy okazji lozyska i niestety , chyba wiem co mi wyje :wallbash: . Nawet wiem jak sie stalo ze sie zesra... Panowie jak zmieniali kola z zimowych na letnie , nie mogli sobie poradzic ze zdjeciem felgi bo sie zapiekla na lewej stronie wiec zajelo im to ponad 20min zeby zdjac te kola, oczywiscie solidnie je opukiwali . Prawa strona zeszla dosc szybko ... i chyba to jest tego efekt bo oba kola po lewej stronie maja lozyska do wymiany (przynajmniej wg mojego ucha , zobacze jak po wymianie kol z tylu) . Na szczescie ceny czesci BMW wcale nie sa takie jakimi mnie straszono (Bedziesz Mial Wydatki). Za lozysko na tyl zaplacilem 3 x mniej niz do Omegi 2.5 TDS B. :gwizdanie:[br]Dopisany: 19 Kwiecień 2011, 13:44_________________________________________________Dzis sie sprawdzalem z druga taka E91 (bez relingow i bez panoramy , ale z za***istym wyposazeniem ) wynik... IDA LEB W LEB na kazdym biegu do 200 i wtedy dopiero tamta ciut lepiej (relingi ?) ...wiec chyba wszystko u mnie wporzadku i ten typ tak ma . Musze sie za program zabrac. Pojezdzilem troche za gosciem i ... zrozumialem co ten samochod potrafi na zakretach to glowa mala :shocked: , tam gdzie A4 wchodzilem 100 zawsze (zjazd z autostrady na balice) bo przy 110 juz mi przod nie wyrabial zakretu dzis Beta wszedlem 140 bez zajakniecia , myslalem ze mnie z fotela wyciagnie . Fajne jest to ze tyl nie wyjezdza a wynosi jakby caly samochod bokiem i to sie dobrze czuje. Musze sie jeszcze przyzwyczaic i troche pojezdzic bo narazie go nie ogarniam i hamuje przed zakretami a potem zaluje
sokolnh Opublikowano 21 Kwietnia 2011 Opublikowano 21 Kwietnia 2011 mmcv.. a co do tego porównania z b8. To może Twoja 3er jest wersją "flotową" z tzw. "redukcją mocy" ? :mysli: wtedy auta zamiast 163 mają faktycznie 150PS... a nie prawda
Gość mmcv Opublikowano 22 Kwietnia 2011 Opublikowano 22 Kwietnia 2011 tzn? jest wiecej ? bo zdaje sie Sokol ze Ty taka miales nie?
KOval81 Opublikowano 22 Kwietnia 2011 Opublikowano 22 Kwietnia 2011 Z tego co kojarzę, to dalej ma chyba Tylko po małym sofcie, więc się nie ociągaj i też zasuwaj już
Gość mmcv Opublikowano 22 Kwietnia 2011 Opublikowano 22 Kwietnia 2011 spokojnie wszystko w swoim czasie :gwizdanie: , narazie wymienilem uszkodzone lozyska auto odzyskalo spokoj w srodku :> , zalozylem Dunlop SP01 , zakupilem tarcze na tyl (obecne sa w oplakanym stanie,dobrze ze hamownie tylu to 20-30%) klocki i czujnik - zmieniam na dniach. Ceny nie porazaja , kpl tarcz 300mm/20mm wentylowane z klockami i czujnikiem 400zl . Potem bedzie program , tylko czekam az sie znajomy umowi a nastepnie jade robic AUDIO. Sluchalem wczoraj jak gra HI-FI i powiem szczerze ze Bose w Audi gra bardzooo podobnie , wiec wnioskuje ze Logic7 go nokautuje.
skovroon Opublikowano 22 Kwietnia 2011 Opublikowano 22 Kwietnia 2011 mmcv.. a co do tego porównania z b8. To może Twoja 3er jest wersją "flotową" z tzw. "redukcją mocy" ? :mysli: wtedy auta zamiast 163 mają faktycznie 150PS... a nie prawda no to wyjaśnij o co chodzi z tą "redukcją mocy" :mysli:
KOval81 Opublikowano 22 Kwietnia 2011 Opublikowano 22 Kwietnia 2011 spokojnie wszystko w swoim czasie :gwizdanie: , narazie wymienilem uszkodzone lozyska auto odzyskalo spokoj w srodku :> , zalozylem Dunlop SP01 , zakupilem tarcze na tyl (obecne sa w oplakanym stanie,dobrze ze hamownie tylu to 20-30%) klocki i czujnik - zmieniam na dniach. Ceny nie porazaja , kpl tarcz 300mm/20mm wentylowane z klockami i czujnikiem 400zl . Potem bedzie program , tylko czekam az sie znajomy umowi a nastepnie jade robic AUDIO. Sluchalem wczoraj jak gra HI-FI i powiem szczerze ze Bose w Audi gra bardzooo podobnie , wiec wnioskuje ze Logic7 go nokautuje. A jaki koszt założenia L7 w razie czego mi powiedz - jak będzie opłacalne, to poszukam betki bez tego ustroja
skovroon Opublikowano 22 Kwietnia 2011 Opublikowano 22 Kwietnia 2011 spokojnie wszystko w swoim czasie :gwizdanie: , narazie wymienilem uszkodzone lozyska auto odzyskalo spokoj w srodku :> , zalozylem Dunlop SP01 , zakupilem tarcze na tyl (obecne sa w oplakanym stanie,dobrze ze hamownie tylu to 20-30%) klocki i czujnik - zmieniam na dniach. Ceny nie porazaja , kpl tarcz 300mm/20mm wentylowane z klockami i czujnikiem 400zl . Potem bedzie program , tylko czekam az sie znajomy umowi a nastepnie jade robic AUDIO. Sluchalem wczoraj jak gra HI-FI i powiem szczerze ze Bose w Audi gra bardzooo podobnie , wiec wnioskuje ze Logic7 go nokautuje. A jaki koszt założenia L7 w razie czego mi powiedz - jak będzie opłacalne, to poszukam betki bez tego ustroja Nie wiem jak w e90.. ale jak kiedyś pytałem w jednej z łódzkich firm CarAudio to mi zawołali za zestaw do e60 2800zł + 500-700zł robota, więc sobie odpuściłem. Mam HiFi i jestem zadowlony
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się