szafir1985 Opublikowano 18 Kwietnia 2011 Opublikowano 18 Kwietnia 2011 Witam Zacznę może od tego, iż dziś razem z elektrykiem wymieniałem centralkę alarmu, podczas tej wymiany wyciągaliśmy komputer. Po złożeniu wszystko ok, więc wsiadam i jadę do domu, lecz jak tylko dodałem gazu to zapaliła mi się kontrolka oleju, więc z powrotem do znajomego. Odkręciliśmy pokrywę, i wymontowaliśmy komputer a tam, wtyczki poniżej komputera były zachlapane całe olejem, z tego wężyka ciśnieniowego co wchodzi do komputera. Po wyczyszczeniu wtyczek i złożeniu (wężyka nie ruszaliśmy przy wyjmowaniu komputera bo było pózno i nie bylo gdzie juz kupic objemek, ale wężyk ten był mokry od oleju) już kontrolka oleju się nie zapala, ale samochód stracił moc, podpieliśmy vaga i okazało się że doładowanie jest mniejsze o 0,2 bara w całym zakresie obrotów. Teraz pytania: 1. Czy to możliwe aby zapaliła mi się kontrolka oleju od tego że zostały zachlapane wtyczki olejem? 2. Czy ten spadek ciśnienia o 0,2 bara może być spowodowany tym wężykiem wchodzącym do komputera? Jest on wilgotny od oleju więc powietrze jakies na pewno tam ucieka - jak najszybciej ten wężyk wymienię i mam nadzieje że moc wróci ale to dopiero juro jak będę miał objemki nowe do tego wężyka
Lukasz_N Opublikowano 18 Kwietnia 2011 Opublikowano 18 Kwietnia 2011 Cisnienie doladowania ucieka w powietrze a nie do czujnika wiec to normalne ze zecior oslabl. Wymien wezyk, wyczysc czujnik i powinno byc ok
szafir1985 Opublikowano 18 Kwietnia 2011 Autor Opublikowano 18 Kwietnia 2011 Cisnienie doladowania ucieka w powietrze a nie do czujnika wiec to normalne ze zecior oslabl. Wymien wezyk, wyczysc czujnik i powinno byc ok W jaki sposób przeczyścić ten czujnik? wystarczy go przedmuchać tylko czy czymś jeszcze go przemyć?
arczi900819 Opublikowano 24 Kwietnia 2011 Opublikowano 24 Kwietnia 2011 benzin good a później susziren dokładnie
Grzesiekkbc Opublikowano 25 Kwietnia 2011 Opublikowano 25 Kwietnia 2011 Koledzy czy ten wężyk co idzie do komputera powinien mieć opaskę czy tylko być wsuniętym na trzpień wychodzący z komputera? Wiadomo turbo pompuje ciśnienie do kolektora ssącego więc jeśli nie ma tam opaski to też są jakieś straty no chyba że się mylę. Dajcie jakieś info na ten temat bo nie wiem jak u kolegi ale u mnie nie ma tej opaski tam a na rurce na którą jest nasunięty wężyk opaska jest.
szafir1985 Opublikowano 26 Kwietnia 2011 Autor Opublikowano 26 Kwietnia 2011 Koledzy czy ten wężyk co idzie do komputera powinien mieć opaskę czy tylko być wsuniętym na trzpień wychodzący z komputera? Wiadomo turbo pompuje ciśnienie do kolektora ssącego więc jeśli nie ma tam opaski to też są jakieś straty no chyba że się mylę. Dajcie jakieś info na ten temat bo nie wiem jak u kolegi ale u mnie nie ma tej opaski tam a na rurce na którą jest nasunięty wężyk opaska jest. u mnie były opaski, po wymianie wężyka i założeniu nowych opasek problem minął
spanky Opublikowano 26 Kwietnia 2011 Opublikowano 26 Kwietnia 2011 Koledzy czy ten wężyk co idzie do komputera powinien mieć opaskę czy tylko być wsuniętym na trzpień wychodzący z komputera? Wiadomo turbo pompuje ciśnienie do kolektora ssącego więc jeśli nie ma tam opaski to też są jakieś straty no chyba że się mylę. Dajcie jakieś info na ten temat bo nie wiem jak u kolegi ale u mnie nie ma tej opaski tam a na rurce na którą jest nasunięty wężyk opaska jest. fabrycznie wyjezdzaly z opaskami ...
gtados Opublikowano 26 Kwietnia 2011 Opublikowano 26 Kwietnia 2011 u mnie nie ma opaski a ciśnienie doładowania w normie
yanosho Opublikowano 26 Kwietnia 2011 Opublikowano 26 Kwietnia 2011 jak miałem zetora to nie miałem żadnej objemki tylko był naciągnięty
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się