Artur82 1 Opublikowano 19 Kwietnia 2011 Udostępnij Opublikowano 19 Kwietnia 2011 Witam! takie pytanie moze z serii glupich ale... Jakie sa wrzenia z przesiadki z 1BA na -30. W trakcie kupna sa sprezyny i amory firmy KW...jakies sugestie odnosnie tej firmy Pzdr Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
uciniak 0 Opublikowano 19 Kwietnia 2011 Udostępnij Opublikowano 19 Kwietnia 2011 Moim zdaniem wrażenia są straszne u mnie najpierw było 1ba-1be-eibach-30.Przesiadka 1ba-1be spoko natomiast 1be-eibach .Natomiast niektórzy jeżdżą na gwincie i mówią że jest ok jak auto w szwach się rozłazi. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tomaszstn 11 Opublikowano 19 Kwietnia 2011 Udostępnij Opublikowano 19 Kwietnia 2011 KW jest jeszcze twardszy od Eibacha. Zależy co oczekujesz, komfort czy prowadzenie? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Artur82 1 Opublikowano 19 Kwietnia 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 19 Kwietnia 2011 no domyslam sie, ze o komforcie mozna zapomniec...ale mam nadzieje ze tragedii nie bedzie... ...przeciez ludzie schodza ponizej -30, nawet maja na przodzie -50 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tomaszstn 11 Opublikowano 19 Kwietnia 2011 Udostępnij Opublikowano 19 Kwietnia 2011 Wiesz linia graniczna jest cienka pomiędzy komfortem a prowadzeniem. Jak postawisz na prowadzenie to komfort mocno traci ale wydaje mi się że tragedii nie będzie. Ja z KW nie mam doświadczenia ale dzisiaj zakupiłem od kolegi z forum eibachy i zobaczę jak to będzie u mnie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Reniu 1 Opublikowano 20 Kwietnia 2011 Udostępnij Opublikowano 20 Kwietnia 2011 Artur, nie martw się na zapas. Będzie twardziej ale za to dużo pewniej, przy tym zawieszeniu co chcesz bankowo nie zrobi się taczka. Po kilku dniach zapomnisz że miałeś inne zawieszenie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Artur82 1 Opublikowano 20 Kwietnia 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 20 Kwietnia 2011 Artur, nie martw się na zapas. Będzie twardziej ale za to dużo pewniej, przy tym zawieszeniu co chcesz bankowo nie zrobi się taczka. Po kilku dniach zapomnisz że miałeś inne zawieszenie no czekam na przesyłke i po swietach zakładam...mam nadzieje ze bedzie a na bank optycznie auto nabierze charakteru Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Krzyh00 0 Opublikowano 20 Kwietnia 2011 Udostępnij Opublikowano 20 Kwietnia 2011 czarny eibach jest twardy? z tego co kojarze to dosc komfotowy spring Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mlodyabc 3 Opublikowano 20 Kwietnia 2011 Udostępnij Opublikowano 20 Kwietnia 2011 Mam springi eibach -30 i amory 1BE i komfort ok, woże rodzinę i nikt nie narzeka. Jestem bardzo zadowolony z tych spręzyn. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Krzyh00 0 Opublikowano 20 Kwietnia 2011 Udostępnij Opublikowano 20 Kwietnia 2011 tak wlasnie myslalem Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kshyhu87 2 Opublikowano 21 Kwietnia 2011 Udostępnij Opublikowano 21 Kwietnia 2011 Witam! takie pytanie moze z serii glupich ale... Jakie sa wrzenia z przesiadki z 1BA na -30. W trakcie kupna sa sprezyny i amory firmy KW...jakies sugestie odnosnie tej firmy Pzdr jesli KW to porzadnie zabezpiecz jakims smarem lub specjalnym do tego typu rzeczy preparatem aluminiowe nakretki amortyzatorow z przodu bo ja w tym roku musialem je rozcinac i dorabiac u tokarza nowe z kwasowki... Jak Ci sie alu utleni to nie ruszysz tego zadna siła pozniej :/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Krzyh00 0 Opublikowano 21 Kwietnia 2011 Udostępnij Opublikowano 21 Kwietnia 2011 nie jest lekko ale da rade, juz rozkrecalem takie stare gwinty, ale najlepiej po prostu je regularnie smarowac Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MARCIN607 62 Opublikowano 21 Kwietnia 2011 Udostępnij Opublikowano 21 Kwietnia 2011 Artur a tak z ciekowości ile dałeś za springi?? u siebie będę musiał zmienić to buja na zakrętach coraz bardziej Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
KOval81 2 Opublikowano 22 Kwietnia 2011 Udostępnij Opublikowano 22 Kwietnia 2011 Moim zdaniem wrażenia są straszne u mnie najpierw było 1ba-1be-eibach-30.Przesiadka 1ba-1be spoko natomiast 1be-eibach .Natomiast niektórzy jeżdżą na gwincie i mówią że jest ok jak auto w szwach się rozłazi. To masz jakieś przykre doświadczenia, bo albo kupowałeś stare dziadostwo, albo jesteś strasznie delikatną osobą Ja miałem 1BE - było dość twardo. Dodatkowo, nieładny efekt "kozy", czyli podniesiony przód w stosunku do tylnej osi Zawsze to jednak ładniej, niż na 1BA. Zmieniłem zawieszenie na KONI Sport z regulacją twardości + sprężyny H&R i jak dla mnie idealnie - lepsze trzymanie, pewniejsze prowadzenie i jak dla mnie lepiej wybiera nierówności, bo jest jakby bardziej miękko. Jest niżej od 1BE o 10-15mm i tragedii nie ma. Jeździłem również na gwincie AP i jest jak dla mnie jeszcze bardziej miękko niż na moim w/w setup'ie, więc opinie o twardości gwintów i generalizowanie nie ma tu odzwierciedlenia. Jak widać zawieszenie zawieszeniu nie równe. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Reniu 1 Opublikowano 22 Kwietnia 2011 Udostępnij Opublikowano 22 Kwietnia 2011 A przy gwincie nie jest przypadkiem tak, że im niżej tym bardziej miękko? Pytam, nie twierdzę Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wojoo 1 Opublikowano 22 Kwietnia 2011 Udostępnij Opublikowano 22 Kwietnia 2011 Panowie a co lepiej : b8 + eibach czy jakiś gwint ? bawić się w zmianę wysokości nie będę .. ew tylko twardość Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Leman 0 Opublikowano 22 Kwietnia 2011 Udostępnij Opublikowano 22 Kwietnia 2011 ktoś wyżej napisał że -zapomnisz ze zmieniałeś zawias :good: gdzieś na innym forum czytałem że gwinty KW z reg. twardości rozpadają się na polskich drogach im niżej tym bardziej "komfortowo" :> Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się